Geweldig van begin tot eind

Vanaf het eerste contact tot de laatste schroef heeft polystyle ons eerlijk en oprecht behandeld. Mogelijkheden zijn duidelijk toegelicht en het product is fantastisch. Ik zou Polystyle iedereen aanbevelen.

super geleverd

Alles is zo als af gesproken geleverd en afgewerkt super tevreden

Super goede service

De dakkapel ziet er geweldig mooi uit en de mannen die hem zetten zijn echt vakmannen. Ook de service met de voorbereidingen waren top. Goed contact en als er iets is kun je altijd bellen of mailen. Er word super goed en snel gereageerd.

Alles volgens afspraak geleverd en geplaatst. Communicatie was duidelijk. Zeer tevreden met de mooie dakkapel Polystyle is zeker een aanrader om een dakkapel te laten plaatsen voor wen goede prijs

Fantastisch vakwerk!! Erg aardige mensen en zeer kundig!

Daniel en Patrick hebben onze Polystyle dakkapel geplaatst. Werken ongelofelijk secuur, ontzettend snel. 7.30 uur begonnen 14.00uur klaar! Dakkapel van 4.15meter stond en alles keurig afgevoerd en ook nog opgeruimd. Zelfs de kozijnen en ramen werden keurig schoongemaakt. Erg tevreden!!!!

Professioneel en voorkomend

Vanaf het begin op een nette manier behandeld. De dakkapel snel en professioneel geplaatst. Afwerking goed.

In het voorjaar aan beide zijden van het dak een dakkapel laten plaatsen door PolyStyle. Dit was zeer snel en kundig geplaatst, de polyester dakkapel is ontzettend mooi en van goede kwaliteit en het contact met Polystyle verliep erg prettig. Ik ben een zeer tevreden klant.

Top, afspraken stipt nagekomen, perfecte afwerking, luisteren naar klant

Oke

Goed product, goed personeel, goede ervaring!

De heer Norbert & zijn collega hebben vakwerk afgeleverd.

Uitstekend!

Onlangs hebben wij onze dakkapel bij PolyStyle besteld en laten installeren. Het contact was direct prettig, goede en duidelijke communicatie met de mogelijkheid vooraf een kijkje te nemen in de showroom. Na bestelling verliep het relatief snel tussen bevestiging en eerst mogelijke datum van plaatsing. De plaatsing van de dakkapel verliep geheel volgens plan, fijne mensen om over de vloer te hebben en erg vakkundig. Wij zijn er erg blij mee en hebben PolyStyle zelfs al aangeraden bij onze overbuurman!

Goede ervaring van begin tot eind

Goed contact. Duidelijke offerte en mogelijkheid om de wensen aan te passen. Het plaatsen ging zeer vlot en kundig.

Geweldige service

Ik heb goede ervaringen met Polystyle. Wij hadden in december 2023 een huis gekocht, welke een lekkage had waarvan door de verzekering verteld werd dat dit afkomstig was van het dakkapel. Het dakkapel was 4,5 jaar geleden door Polystyle bij de vorige bewoners geplaatst. De collega’s van Polystyle zijn tweemaal kosteloos bij ons geweest om de oorzaak van de lekkage te onderzoeken. Uiteindelijk werd door Polystyle duidelijk dat onze lekkage afkomstig was van zonnepanelen, welke hierna door het zonnepaneel bedrijf netjes is opgelost. (Zonder Polystyle hadden wij de lekkage niet gevonden) Kortom: goede service, goede bereikbaarheid, stoppen pas wanneer de klus goed geklaard is. Een aanrader voor iedereen!

Goed, netjes en een mooie prijs

Polystyle nam ons helemaal mee in het proces vanaf ontwerp tot oplevering van onze 2 dakkapellen. Gezien de leeftijd van de woning was er wat creativiteit nodig maar alles is mooi en netjes opgeleverd.

Zeer tevreden, goede uitleg & service.

Fleur en ik zijn zeer tevreden over de gedane zaken + het vervaardigd product. Ondanks wat problemen met de betalingen werd hier geen probleem van gemaakt. Nogmaals, goede service, vriendelijk personeel en netjes geleverd werk.

Perfect geregeld, afspraken netjes nagekomen.

Fijn contact met Daniël, afspraken gemaakt en deze zijn allemaal netjes opgevolgd. Klein verbeterpunt: de geleiders van de screen waren niet geborgd. Waardoor er één verloren ging tijdens transport. Dit is daarna netjes opgelost. Hartelijk dank voor de samenwerking.

Toppers

Van begin tot eind een vertrouwd gevoel, mannen hebben zeer vakkundig ons mooie dakkapel geplaats.

Prima vakwerk

Heldere afspraken. Degelijk vakwerk.

Heel goed. Gewoon geleverd wat afgesproken is.

Geen 100% commercieel verhaal met veel mooie worden maar gewoon een goed verhaal met voldoende praktische informatie. Zelf klus ik veel en dat was dus heel prettig. De geleverde kwaliteit was uitstekend. In vergelijking met een handvol concurrenten was de prijs marktconform. Het kan goedkoper, het kan duurder. De dakkapel is nu twee maanden in gebruik en we zijn er heel tevreden mee.

Uitstekende ervaring met een professioneel team.

Alles is van het begin tot einde fantastisch geweest. We hebben erg goede uitleg mogen ontvangen en zijn goed geïnformeerd over alle mogelijkheden. Ook als je bepaalde opties niet wilt, geven ze daar geen tegenspraak op. Waarbij sommige bedrijven je over proberen te halen toch bepaalde opties te nemen, accepteert polystyle je keuzes. Het contact gaat enorm soepel. Ook op de dag van het plaatsen van de dakkapel was alles duidelijk en hebben ze enorm hard doorgewerkt. Het ziet er mooi uit en we hebben een lijst gekregen met hoe we zelf verder kunnen. Perfecte begeleiding.

Top bedrijf goede vakmensen

Top bedrijf goede mensen komen de afspraken na.ze werken snel netjes zijn helemaal op elkaar ingespeeld weten waar ze mee bezig zijn .goede communicatie. 2 prachtige dakappelen super blij mee. Wij zijn zeer tevreden .ik raad dit bedrijf aan . Nogmaals bedankt mannen. Lia Dongen

Geweldige vakmensen en een erg mooi product

Fijn contact op voorhand, met een duidelijke offerte. Wisten precies wat we konden verwachten. Wachttijd viel goed mee. In verband met ernstige lekkage tijdens het wachten op de plaatsing is Patrick zelfs in zijn vakantie nog langs geweest voor het aanbrengen van een noodreparatie! Plaatsing zelf is zeer vakkundig en snel gedaan. En als pluspunt: Fijne mensen om over de vloer te hebben!

Mooie dakkapellen en vakkundige installatie

Afgelopen week 2 dakkapellen laten plaatsen door PolyStyle. Het resultaat is prachtig en dat voor een zeer schappelijke prijs. Vanaf het eerste contact verliep alles soepel en professioneel. Vragen werden snel en netjes beantwoord en afspraken zijn nagekomen. PolyStyle heeft meer dan 40 jaar ervaring in dakkapellen en dat was absoluut te merken.

Uitstekend vakmanschap

Daniel heeft ons goed geadviseerd en dacht mee wat de beste mogelijke dakkapel is voor onze woning. Ook tijdens het plaatsen werd er nagedacht en gehandeld wat nodig was voor het beste resultaat.

Een heel net en fijn bedrijf.

Netjes ontvangen door het bedrijf. Vooraf is alles duidelijk aan ons verteld hoe ze te werk gaan. We zijn goed op de hoogte gehouden van alle informatie rondom de plaatsing van het dakkapel. Het dakkapel is netjes en secuur geplaatst. Speciale dank aan Daniel Norbert en zijn team van PolyStyle.

Erg goed!!

Vriendelijke mensen en goede communicatie. We hebben twee mooie dakkapellen nu!

Arbeidsweg 4

4794SZ Heijningen