Heel goed. Gewoon geleverd wat afgesproken is.

Geen 100% commercieel verhaal met veel mooie worden maar gewoon een goed verhaal met voldoende praktische informatie. Zelf klus ik veel en dat was dus heel prettig. De geleverde kwaliteit was uitstekend. In vergelijking met een handvol concurrenten was de prijs marktconform. Het kan goedkoper, het kan duurder. De dakkapel is nu twee maanden in gebruik en we zijn er heel tevreden mee.

Uitstekende ervaring met een professioneel team.

Alles is van het begin tot einde fantastisch geweest. We hebben erg goede uitleg mogen ontvangen en zijn goed geïnformeerd over alle mogelijkheden. Ook als je bepaalde opties niet wilt, geven ze daar geen tegenspraak op. Waarbij sommige bedrijven je over proberen te halen toch bepaalde opties te nemen, accepteert polystyle je keuzes. Het contact gaat enorm soepel. Ook op de dag van het plaatsen van de dakkapel was alles duidelijk en hebben ze enorm hard doorgewerkt. Het ziet er mooi uit en we hebben een lijst gekregen met hoe we zelf verder kunnen. Perfecte begeleiding.

Top bedrijf goede vakmensen

Top bedrijf goede mensen komen de afspraken na.ze werken snel netjes zijn helemaal op elkaar ingespeeld weten waar ze mee bezig zijn .goede communicatie. 2 prachtige dakappelen super blij mee. Wij zijn zeer tevreden .ik raad dit bedrijf aan . Nogmaals bedankt mannen. Lia Dongen

Geweldige vakmensen en een erg mooi product

Fijn contact op voorhand, met een duidelijke offerte. Wisten precies wat we konden verwachten. Wachttijd viel goed mee. In verband met ernstige lekkage tijdens het wachten op de plaatsing is Patrick zelfs in zijn vakantie nog langs geweest voor het aanbrengen van een noodreparatie! Plaatsing zelf is zeer vakkundig en snel gedaan. En als pluspunt: Fijne mensen om over de vloer te hebben!

Mooie dakkapellen en vakkundige installatie

Afgelopen week 2 dakkapellen laten plaatsen door PolyStyle. Het resultaat is prachtig en dat voor een zeer schappelijke prijs. Vanaf het eerste contact verliep alles soepel en professioneel. Vragen werden snel en netjes beantwoord en afspraken zijn nagekomen. PolyStyle heeft meer dan 40 jaar ervaring in dakkapellen en dat was absoluut te merken.

Uitstekend vakmanschap

Daniel heeft ons goed geadviseerd en dacht mee wat de beste mogelijke dakkapel is voor onze woning. Ook tijdens het plaatsen werd er nagedacht en gehandeld wat nodig was voor het beste resultaat.

Een heel net en fijn bedrijf.

Netjes ontvangen door het bedrijf. Vooraf is alles duidelijk aan ons verteld hoe ze te werk gaan. We zijn goed op de hoogte gehouden van alle informatie rondom de plaatsing van het dakkapel. Het dakkapel is netjes en secuur geplaatst. Speciale dank aan Daniel Norbert en zijn team van PolyStyle.

Erg goed!!

Vriendelijke mensen en goede communicatie. We hebben twee mooie dakkapellen nu!

Zeer tevreden!

Snel en fijn contact. Denken mee en alle afspraken worden netjes nagekomen. Wij zijn heel tevreden!

Topbedrijf

Zeer tevreden met het eindresultaat, in goed overleg is de dakkapel vanwege het weer een dag later geplaatst dan gepland. Vakmensen van inmeten tot montage. Van begin tot eind alles goed gecommuniceerd.Is zeker het aanraden waard.

Top Kwaliteit!

Uitstraling van het dakkapel is super mooi! Goede communicatie , en binnen 2 uur stond hij op het dak!

Top service!

Binnen 1 werkdag een prachtig dakkapel geplaatst. Meldcodes voor subsidie (glas en isolatie) netjes op de factuur. snelle opvolging van al mijn vragen in de voorbereidende fase. Ik kan het iedereen aanraden.

Zeer Goed

Vanaf het begin alles soepel verlopen en ook het plaatsen verliep goed. Mooie kwalitatieve dakkapel erg blij mee!

Super service!

Super service, kwaliteit en personeel! Vanaf het moment van inmeten tot het plaatsen van het dakkapel netjes geholpen. Door Daniel en een andere collega. Goed op de hoogte gehouden. Daniel gaf ook snel een reactie als we nog vragen hadden. Een aanrader!

Snel en goede vakmensen

Keeeg avond van te voren specifieke tijd door. Goede samenwerking onderling, fijne afstemming met mij als klant. In 1 dag totaal afgewerkt. Top heren dank je wel

Topklasse!

Van begin tot eind transparant. Er wordt meegedacht en de communicatie is zeer goed. Ze werken snel, goed en zeer netjes, ook alles netjes achtergelaten. Echte vakmensen! Wij zijn heel tevreden.

Een vakbekwaam, professioneel en betrouwbaar bedrijf.

Goede advisering, werken snel, vakkundige en professionele werklieden. Wij hebben nu een prachtige dakkapel. Ik raad dit bedrijf aan!

alles klopt

Gewoon top kwaliteit, van zowel de dakkapel als de montage en de afwerking.

Goed advies en zeer tevreden over de aflevering

Goed en vakkundig advies. Als zeer prettig ervaren dat de adviseur ook aanwezig bij de plaatsing. Aflevering zoals afgesproken en goed gedaan. Netjes in de spullen opruimen. Voor nu zeer tevreden!

knapen werk en alles netjes

vanaf begin tot eind perfect. er word mee gedacht wat het beste is. waar je op moet letten. uitleg over hoe de dakkapel opgebouwd word. verschillende keren word er opgemeten. ook vergunningen werd geregeld. telkens netjes via mail of app contact over het verloop van alles. de dag van plaatsing ook helemaal oké. alles netjes en op afspraak. super bedankt mannen. goed werk verricht zijn er heeeeeeeeeelll erg blij mee.

Super geholpen

Wij zijn erg tevreden over hoe we geholpen en geinformeerd zijn bij het uitzoeken van een dakkappel. Ook de dag van plaatsing ging super.

Heel fijn

Polystyle werkt netjes en snel. Mooi product. Ziet er top uit. Komen hun afspraken na. Prima bedrijf

Super nette dakkapellen

Top qua prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke communicatie en betrouwbaar. Het is een mooi duurzaam.product volledig polyester en ziet er ook nog mooi uit. Kortom zeer tevreden.

Goed werk geleverd

Mooi resultaat, netjes en goed afgewerkt

Zeer betrouwbaar en mooi bedrijf

Zeer goed geholpen door Daniël met het samenstellen van onze dakkapel. Daarna al het contact goed verlopen tot aan de plaatsing van de dakkapel. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.