Prettig contact, goede dakkapel

We hebben het contact over de offerte als prettig ervaren en nu een goede dakkapel staan. Alhoewel de prijs hoger ligt dan bij een traditionele dakkapel hebben we toch voor een van Polystyle gekozen omdat deze helemaal naadloos is. Dat geeft toch wat meer zekerheid op het voorkomen van kieren en lekkages.

Top bedrijf!

Heel positief over Polystyle. De keuze was al snel gemaakt voor een dakkapel van Polystyle. We zijn goed geïnformeerd door een vriendelijke verkoper. De informatievoorziening daarna was prima en de bestelling verliep soepel. Na bestelling een leverdatum ontvangen, waarop de monteurs ook kwamen. Dag van plaatsen verliep soepel. Om 7u30 werden de eerste pannen van het dak gehaald en om 11u werd de dakkapel op het dak getild. De afwerking duurde tot ongeveer 14u30. Naast dat het snel ging, werd er ook heel netjes gewerkt door de monteurs. Al met al dus top! Ik zou het iedereen aanraden.

Het liep als een trein en het eindresultaat mag er zéker zijn!

De manier van werken en de prachtige dakkapel bij onze buren hebben er zeker aan bij gedragen dat wij in het voorjaar ook een oriënterend bezoek hebben gebracht aan de showroom van Polystyle in Breda. Verder kijken hebben we zelfs niet meer overwogen! Het was ons direct duidelijk dat enerzijds Polystyle weliswaar iets duurder maar wel voor een kwalitatief goed product staat. Anderzijds weet Daniël waar hij het over heeft. Voor Patrick en Frans die de plaatsing bij ons (op de warmste dinsdag ever in September) voor hun rekening namen niets dan lof! Fijne mensen om over de vloer te hebben, met een goede werkhouding en kennis van zaken. Toen zij rond 16.00 u vertrokken, stond de dakkapel erop; was alle puin afgevoerd en het hele vertrek aangeveegd. De dag na de plaatsing belde Daniël om te informeren of alles naar wens was verlopen. In dit gesprek is het ons ontgaan om te melden dat er in de werkplaats is vergeten om de handgrepen van de openslaande ramen schoon te maken. Peanuts, maar toch! Vandaar dat we dat nu hier alsnog doen. Directie Polystyle gefeliciteerd met uw medewerkers, een dikke pluim.

Geweldig!

Zeer deskundig personeel. Afspraken nagekomen. Mooier geworden dan wij ons hadden voorgesteld. Beslist aanbevelingswaardig.

Top product en een goede prijs/kwaliteit

Na een afspraak in de showroom geweest. Na een goed advies en een uitleg van het product, de dakkapel gekocht. Recentelijk geplaatst door deskundige monteurs. Alles is volgens afspraak en planning uitgevoerd. polystyle is een aanbeveling waard.

Simpelweg uitstekend

Vriendelijk, kundig en zeer professioneel. Voor de tweede keer een dakkapel laten maken/zetten door Polystyle en wederom erg tevreden!! Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een GOED dakkapel!

Van begin tot einde goede service

Goed geholpen in de showroom, en daarna netjes op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Dag van plaatsing ging alles ook prima, kapel was snel gezet en alles was volgens afspraak.

Super service, top geregeld en aardig personeel!

Van begin tot einde goed geïnformeerd. Alles duidelijk op papier, en meedenkende in oplossingen en alternatieven! Al met al ben ik echt super tevreden over mijn prachtig geleverde dakkapel! Dag van de plaatsing alles soepeltjes verlopen en ook afgewerkt dezelfde dag. Echt super elke keer als ik nu op zolder kom denk ik wow wat gaaf!

Mooi produkt, betrouwbaar bedrijf, uitstekend uitgevoerd

Duidelijk advies gehad in showroom. Goede afspraken gemaakt. Netjes ingemeten en gemonteerd. Wij zijn tevreden met onze dakkapel.

Goede voorlichting, uitvoering en kwaliteit

Van offerte fase tot aan oplevering van ruime (3m85) dakkappelen, zeer prettige duidelijke communicatie met tijdig tussentijdse updates. Goed ontzorgd door de vergunningsaanvraag, en erg netjes werk tijdens de 2 dagen van levering/installatie van de dakkappelen.

Deskundig

Goed voorzien van advies, netjes geinstalleerd, prettige communicatie!!

Goede service, zowel in voortraject als tijdens het plaatsen van de schitterende dakkapellen.

Goede uitleg gekregen van het te leveren product. Onze wensen doorgesproken en deze zijn verwerkt conform afspraak. Levering was ook volgens planning en et plaatsen ging voorspoedig. Kortom, vooralsnog zijn we zeer tevreden.

Prijs kwaliteit verhouding top!!!

Vanaf het eerste telefonisch contact met Daniël tot en met de laatste afwerking door Patrick, alles even plezierig. Alle afspraken keurig nagekomen, vakwerk geleverd. Dit is een professioneel bedrijf dat ik iedereen van harte kan aanbevelen. Van hetzelfde bedrijf hadden wij een kleine dakkapel dat meer dan 30 jaar op ons huis heeft gestaan zonder lekkage. Dat waren de eerste polyester dakkapellen van dit bedrijf.

Geweldige week.

Wij hebben een tijd geleden 2 dakkapellen gekocht bij polystyle. Deze hebben ze zeer netjes geleverd binnen 4 dagen geplaatst en helemaal netjes afgewerkt. We werden goed geholpen met het bedenken hoe we alles wilde. En dit werd ook volledig gerealiseerd. De mensen die over de vloer kwamen waren netjes en dachten met je mee met problemen die we tegen kwamen. En zijn netjes weg gewerkt. Al met al zeer te vrede over de plaatsing en afwerking.

Volledig zoals afgesproken opgeleverd

Ze doen precies wat ze met je afspreken en ook qua planning volledig zoals afgesproken en gewenst.

Prima communicatie, goed product/nazorg. Monteurs die het werk uitvoerden waren netjes, beantwoorden de vragen correct, denken mee, de werkplek werd netjes achter gelaten. Al met al zeer tevreden, van begin tot eind.

• Nazorg en garantie

Fijn bedrijf, fijne communicatie. Snel reactie op vragen. Het personeel werkt snel en netjes, nemen al het vuil mee.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Tijdens het gesprek en uitkiezen van de dakkapel is niet nadrukkelijk gezegd dat er nog kosten van de gemeente kunnen komen(legeskosten) en dit viel rauw op ons dak. Dit benoemd en zouden het meenemen voor klanten in de toekomst

Van begin tot eind niks anders dan goed. Goed geholpen tijdens de koop en het inmeten. Alle afspraken zijn consequent nagekomen. Medewerker verkoop en de medewerkers die dakkapel kwamen plaatsen waren zeer klantgericht. Er werd netjes gewerkt en zeer goed opgeruimd. Beveel dit bedrijf van harte aan!

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Heb geen negatieve ervaring.

Prima voorbespreking. Uitstekend uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

Plaatsen verliep volgens planning.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Mensen moeten heel hard werken om aan de planning te voldoen, dit gaat m.i. wel enigszins ten koste van de kwaliteit

Zeer nette dakkapel helemaal tevreden. Alleen jammer dat de levertijd wat langer is

• Ik wil beoordelen als: particulier

Vakkanudig personeel die dakkapel kwamen plaatsen. Dikke pluim voor de mannen,

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Jammer van het weer, maar ja dat hebben we niet zelf in de hand.

Netjes geplaatst door vakkundige timmerman.

• Ik wil beoordelen als: particulier

Heel fijn geholpen goed contact de collega-s van u corect en netjes gewerkt dank u wel