Discipline Sports heeft me fysiek en mentaal sterker gemaakt!

Ik ben nooit echt een sporter geweest. Maar door de persoonlijke aandacht van de trainers en hun manier van motiveren heb ik al heel wat grenzen verlegd. Niet alleen fysiek. Want door de parallellen die getrokken worden tussen omgaan met fysieke ongemakken tijdens het sporten en dilemma's in het dagelijks leven, ben ik nu meer zelfverzekerd en durf nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Discipline daar krijg je de ruimte om jezelf te zijn!

Mijn ervaring bij Discipline Sports is positief. Het is een fijne sportschool waar je onder begeleiding kan werken aan je gestelde doelen. Trainer Brenda denkt en kijkt graag met je mee en helpt je om de beste versie van jezelf naar boven te halen.

PT echt een goede investering in jezelf

Ja ik ben blij met de PT lessen. De focus ligt op wat je zelf aangeeft en wordt steeds meer opgebouwd. Brenda kijkt wat je aan kan en stimuleert om steeds een stapje verder te gaan op een verantwoordelijke manier. Ook worden er tips gegeven om je spieren los te maken tijdens het rennen(Wat ik weer heb opgepakt naast de PT). Uiteindelijk voelt mijn core echt weer sterker aan.

Uitgebalanceerde core training op een leuke manier gegeven

De reeks wordt zorgvuldig opgebouwd, zodat er geen blessures ontstaan. Bij mijn hardlopen merk ik vooruitgang. Brenda geeft de trainingen op een leuke manier.

Afwisselend en uitdagend

Ik sport al lang bij DS. Vanaf het begin dus nu al weer een jaar of zes. Oorspronkelijk geen sporter, maar al gauw was duidelijk dat ik sterker was dan ik dacht en meer kon en durfde dan ik dacht. De begeleiding van Joost en Brenda is echt persoonlijk. Er wordt goed naar jou als persoon gekeken maar ook hoe je binnen komt voor een training. Ze tunen echt op je in. Zat ik in mijn hoofd dan even trappen en stoten tegen het kussen. Het werkt iedere keer. Geen enkele training is hetzelfde, ook zo fijn! Ik heb progressie behaald en ja, ben ook wel eens teruggevallen. De menopauze en verschillende blessures fietsten er door en het gesprek wordt aangegaan wat dit doet en waardoor ik dan van het pad af ga in gedrag. Een skinny fit girl ben ik dan ook niet maar wel een sterke en fitte 50er die steeds tevredener is met zichzelf. Dank Joost en Brenda!

Top begeleiding van ons groepje van 4 door Brenda!

Perfecte persoonlijke begeleiding en aanpassing van de training op ieders individuele niveau en mogelijkheden! Super tevreden met Brenda als trainer. Door trainen met een groepje van 4 krijgt ieder veel aandacht bij de oefeningen en de uitvoering daarvan. Steeds ook weer nieuwe oefeningen houdt het uitdagend.

Goede begeleiding, fijne motivatie!

Fijne sfeer, leuke lessen! Begeleiding waar en hoe je het nodig hebt. Superfijn.

Ik word fysiek en mentaal uitgedaagd door de trainers.

Sinds april 2022 sport ik twee keer per week bij Discipline Sports. Ik ga gemotiveerd heen en de eerste resultaten zijn goed. Ik word fysiek en mentaal uitgedaagd door de trainers. Daarnaast gaat dit op een informele en positieve manier.

Door de inzet van mijn coach, haal ik het beste uit mijzelf!

Door het enthousiasme van Brenda, de doelen die zij voor haarzelf stelt op sportief vlak. Maken dat ik daar door ben aangestoken. Het werkt verslavend Ook de mensen die komen sporten raken als het ware geïnfecteerd om het beste uit jezelf te halen !

Heerlijk om weer te sporten en gemotiveerd te worden

Prettige omgeving met goede begeleiding

Word goed naar je geluisterd wat je als doel wilt bereiken, samen ga je gelijk aan de slag en daarmee blijf je zeker gemotiveerd en zie je snel resultaat!

Gehoord, gezien en a.h.v. persoonlijke doelen getraind worden.

Paar jaar na een medische bevalling kreeg ik mijn rug-, bekken- en beenspieren niet getraind zonder over mijn grens te gaan. Na wat rondvragen werd Joost van Discipline sports aangeraden. Joost luistert en stelt de goede vragen. Hierdoor wordt snel duidelijk wat er nodig is om je doel te bereiken. Confronterend maar heel fijn. Binnen drie maanden, met twee keer per week trainen, heb ik mijn oorspronkelijk doel behaald. Verder heb ik plezier in het trainen terug gekregen door de ontzettend afwisselende, creatieve en pittige oefeningen (maar zonder blessure tot gevolg), van Joost en Brenda. Conclusie: mocht je twijfelen gewoon doen!

Geweldige trainer, fijne locatie, goede afwisselende lessen en meer dan alleen sport!

Ik heb het sporten bij DS als zeer prettig ervaren. Na een pittige periode in mijn leven, was ik de verbinding met hoofd en mijn lichaam kwijtgeraakt. Ik ging maar door en dit was voor mij nodig om weer contact met mijn lijf te krijgen. Het vertrouwen in mezelf en mijn lichaam was ik kwijt , maar door de trainingen bij Joost heb ik dat weer terug gekregen. Stap voor stap. Ik heb veel stappen gemaakt en daar ben ik trots op. Mede door de deskundige (sport) begeleiding die Joost heeft geboden. Iemand die het juiste ziet en niet bang is om te zeggen of te doen wat iemand op dat moment nodig heeft.

professioneel in perfecte omgeving

Professionele begeleiding, juiste balans tussen mijn eigen kunnen en aansporen tot net dat beetje extra. Zo langzamerhand elke keer een "trapje" omhoog. Een ongedwongen sfeer, uitstekend muziek, aardige mensen, zowel de begeleiders als de sporters. een kleine overzichtelijke ruimte, maar wel met alle voorzieningen die bij een sportschool horen. Ik voel mij hier op mijn gemak en wordt altijd weer uitgedaagd om mij eens lekker uit te sloven!!!!!!

Méér dan een personal trainer

Dankzij Joost sport ik! Zelf heb ik die discipline niet om bv naar de sportschool te gaan. Joost is personal trainer, coach, psych en lifesaver in één!

Fijne, vakkundige trainers

Ontspannen sfeer met vakkundige trainers!

Geeft mij dat stukje extra wat ik in de sportschool niet kan vinden.

Na een uur trainen met Joost kom ik voldaan en moe thuis. Nooit saai en elke les weer anders.

Discipline Sports heeft me in laten zien dat ik meer kan dan ik denk

Discipline Sports heeft me in diverse fases geholpen om mijn doelen te bereiken. Van afvallen, fysiek sterker worden tot mentale drempels doorbreken. Zolang ik wist wat ik wilde en er voor ging deed Joost als personal trainer er alles aan om me daarbij te helpen en ook in de Small Group trainingen wordt rekening gehouden met mijn doelen en mijn mogelijkheden. Ik heb meer uit mezelf kunnen halen dan dat ik dacht dat mogelijk was en weer fysieke en mentale kracht ontdekt om op sportief, werk- en persoonlijk gebied in te zetten.

Professioneel, uitdagend en leuk!

Met veel plezier 5 jaar bij DS gesport. Heren hebben veel verstand van het lichaam, voeding en coaching om je doel te bereiken. De lessen zijn afwisselend, leuk maar ook zeker uitdagend. Ik ben zelfs sporten leuk gaan vinden en heb discipline gekregen om het ook zelfstandig te doen! Zeker een aanrader!

Professioneel en toegewijd team

Al geruime tijd train ik naar volle tevredenheid bij Discipline Sports. De coaches / trainers zijn professioneel, hebben verstand van zaken, zijn creatief, betrokken en helpen mijn doelen te bereiken (en van blessures te herstellen). Daarnaast is het ook gezellig en een fijn ingerichte gym. Absoluut een aanrader!

Professionele coaching, fijne sfeer en leuke mensen bij deze gym!

Top begeleiding & nu al resultaat behaald

Positive sfeer en onwijs motiverend!

Ik heb een heel fijn Gevoel bij discipline sports. Joost motiveert mij heel erg en ik ga met veel plezier weer terug elke keer. Ook als het even zwaar is weten de coachen van discipline me erdoor heen te trekken.

Het is een fijne plek om met goede begeleiding te werken aan je lichaam. Goede professionele begelei

Ben eg blij dat ik die stap toen heb genomen. Voel me veel beter.

Prachtige resultaat

Op maat training Verantwoordelijk voor je eigen proces maar met zeer professionele ondersteuning

Gefocust je eigen grenzen verleggen

Ik ben fan van de small group trainingen bij DS. Met een klein groepje, kan je een uurtje echt knallen. De sessies zijn goed voorbereid en gericht op de personen die er dan zijn. Je kan echt vooruit met je eigen programma en krijgt binnen een sessie veel persoonlijke aandacht om net een stapje verder te kunnen gaan of je techniek te verbeteren.