Filters

10

Vakkundig en snelle service

Ondanks de forse reparatiekosten zijn we erg blij met de vakkundige en snelle reparatie van onze auto. Ook de duidelijke communicatie was erg plezierig. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vakkundig en zeer goede service

1e keer mijn 208 gebracht voor onderhoud en bij Visser en ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen.

Werkzaamheden en apk volgens verwachting afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Probleemloos

  • Aanbevelen? Ja
1

Bedroevend waardeloos

Dure reparatie aan onderdelen, welke niet al te lang geleden ook zijn vervangen. Geen inzage in gebreken gekregen. Na nog geen dag dagen geeft auto al aan storing met uitlaatgas te hebben, terwijl de complete uitlaat is vervangen??!! Auto haperde en lijkt er niet beter op geworden. Afspraak nav keuring van een week geleden, loopt daarbij uit van 2 uur naar bijna 8 uur. Eerst vanwege 'de hitte', vervolgens omdat ruitenwisserbladen nog onderweg zouden zijn. Krijgt het gevoel dat je in de maling wordt genomen hier.

  • Aanbevelen? Nee
10

Service zoals service hoort te zijn.

Op zaterdagochtend en met een minimale bezetting van de werkplaats toch binnen een half uur een monteur thuis aan de deur om de auto te starten om vervolgens de reparatie in de werkplaats af te ronden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk en passend geholpen

Overgestapt van Amersfoort naar Nijkerk. Netjes ontvangen, op de hoogte van situatie/opmerkingen bij maken afspraak. Gelijkwaardige, schone auto op aangegeven plek. Proactieve houding door meteen APK uit te voeren Bij bellen meteen bekend welke auto bij mij hoort Auto schoon terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Visser Automotive, krijgt van mij een dikke 10+

Ik ben heel erg tevreden over de klantvriendelijke service, en de kundigheid van de monteurs. Ik rij weer met heel veel plezier in mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals ik gewend ben, prima service

Zoals ik gewend ben, prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes en goed geholpen

Keurig een telefoontje over wat de kosten zijn van wat er vervangen moest worden. Was vrij om te bepalen in ja of nee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en prima service.

N.V.T.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Toppie

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goed ontvangen, duidelijke uitleg en snel geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
9

ben zeer tevreden over Visser Nijkerk

Transparant, eerlijk, ook als het tegen zit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemaakte afspraken komt men na.

Prettige omgang met het goed werkzame personeel. Op gestelde vragen wordt ook duidelijk en vlot antwoord gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goed geholpen en zaken goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en correctie

Zoals gewoonlijk, prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Excellent

Klantgerichte aanpak is bij aanschaf, onderhoud en reparatie elke keer weer verassend aanwezig!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect geregeld.

zoals afgesproken en op tijd klaar 2213

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet bijzonder

Nieuwe leaseauto voor een eerste beurt gebracht bij Visser. Na negatieve ervaring bij Peugeot Amersfoort eens gaan kijken bij een andere garage in de buurt. Dit ook zo aangegeven bij het plannen van de afspraak. Afspraak plannen kon op korte termijn en terugkoppeling bij het ophalen was meer dan dat ik gewend was. Dus dat was zeker positief. Echter de aflevering van de auto zelf was ik zeer teleurgesteld over. De auto s' morgens om 8 uur gebracht en om 16:00 uur zelf maar eens gebeld of hij weer gereed was. Auto was nog niet klaar en kon half uur later pas worden opgehaald. Gezien de lange tijd waren er wel wat verwachtingen vanuit mij. Auto kreeg eerste 30.000 km beurt en daarbij had ik 3 'problemen' waargenomen tijdens mijn eerste km's van de nieuwe auto. Bij het ophalen van de auto ben ik (of het nu bandenwissel, check of overig) gewend dat de auto, in elk geval van buiten, schoon terug komt. Blijkbaar hanteren ze dit bij Visser niet zo. Auto werd zowel van binnen als buiten zonder schoonmaken opgeleverd. Ergste vond ik nog dat er bij het vullen van de AdBlue vloeistof ruim over mijn auto gelekt was. Zowel mijn lak rond de tankdop, banden als velgen zaten helemaal onder de wit gekristalliseerde vloeistof. Zeer slordig en heb ik bij thuiskomst ook direct contact over opgenomen. Daarbij werd mij de mogelijkheid geboden om de auto langs te brengen in de loop van de week om het op te lossen. Voor mijn werk ben ik afhankelijk van mijn auto en gezien ik ook 5 dagen in de week werk heb ik er voor gekozen om zelf even een gieter water langs de achterkant te halen. Ik kon mijn auto op korte termijn niet weer missen. Service was oke maar zeker niet bijzonder. Mijn keuze om terug te komen zal ik t.z.t. nog bekijken. Betere service dan in Amersfoort, dus in dat geval wel de voorkeur. Toch zal ik overwegen om in vervolg toch maar een langere afstand te rijden en mijn auto bij de eigen dealer te brengen. Gevoelsmatig is de energie in het onderhoud dan toch hoger.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Een bedrijf waar de klant in alle opzichten centraal staat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Eerlijke en goede service! Eerst telefonisch contact als er iets aan de auto moet gebeuren, Super fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Als vanouds !

Al vele jaren geleden klant geweest en de service en communicatie is nog steeds top !

  • Aanbevelen? Ja
8

Nauwkeurig, verzorgd, duidelijk, eerlijk.

Zeer tevreden. Jullie collega's zijn begaan met hun werk en de eigenaren van de auto. Dat je na een aantal keren contact persoonlijk herkend wordt aangesproken vind ik fijn. Er is vertrouwen, over en weer. Receptieontvangst is altijd soepel, dank Michiel. De auto van mijn buurvrouw is nu weer tip-top, en ik heb haar verteld over jullie goede werkzaamheden. groet, Patrick Burgers, buurman van mevrouw Hogeveen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Boekdrukker 1

3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

[email protected]

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.