Filters

10

Ik wil hier graag als klant blijven !

Iedereen waarmee ik te maken heb gehad is in dit bedrijf behulpzaam, geeft goede adviezen en doen wat ze afspreken. Is er iets niet duidelijk dan wordt het nogmaals uitgelegd. Verder is de service erg fijn !

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijk

Ervaren en vriendelijk personeel Er werd goed overleg gepleegd over de reparaties en de kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede garage

Zeer goede garage je word altijd goed ontvangen aardig personeel alles verloopt prima op tijd ,nog nooit geen minpunt gehad zeer aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel tevreden

ben heel vriendelijk geholpen en zat met vragen en kreeg daar mijn antwoorden op

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Ik ben goed geholpen. Vriendelijk personeel. Ik was snel aan de beurt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Kundig correcte behandeling voel me re thuis.

Ik kom reeds vele jaren bij garage Visser en ben nog steeds tevreden,

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijk

Ik wordt er altijd goed en vriendelijk geholpen als ik mijn auto voor onderhoud breng.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

Heldere afspraken en snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Service is erg goed. Reparaties worden snel uitgevoerd. Kosten worden duidelijk overlegd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Altijd prima service. Kom hier al vanaf 1991!

Een opmerking! Het is vanaf 1 december 2020 verplicht een mondkapje te dragen in de openbare ruimtes. Waarom dan bij de deur bij de hoofdingang een pictogram met mondkapje met "vraagteken" ? Het personeel houdt zich prima aan de regels, maar de klanten zitten aan de zitjes zonder mondkapje, omdat het van jullie mag. Ik ben het daar niet mee eens. Ik ben een chronisch patiënt en ik vond het dan ook niet prettig, dat klanten er zonder mondkapje zaten en het zelfs onzin vonden. Er is een duidelijke regel door de overheid ingesteld. Ook het regelmatig schoonmaken van de tafels bij de zitjes mag ook wel meer gebeuren om besmetting te voorkomen. Met vriendelijke groet, Rob Oerlemans

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Als trouwe klant voelen we ons altijd welkom, en zeker als Michel achter de receptie zit. Hij adviseert met raadden daad!

  • Aanbevelen? Ja
10

Servicegericht en super klantvriendelijk!

Zie boven....

  • Aanbevelen? Ja
10

Top !!

Ik word op een nette correcte manier geholpen. Vind het nooit geen straf om in de showroom te Moeten wachten. Krijg altijd een vriendelijke woord en een kopje koffie oid tijdens het wachten Ook het werkplaats personeel is altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
3

kosten lambda sonde

recent is de lamdasonde vervangen na alarm via dashbord waarschuwing en peugeot alarm centrale. Bij u definitief vast gesteld en afspraak gemaakt voor vervanging. Hierbij om schatting kosten gevraagd (ca. €300). Nieuwe sensor is gemonteerd binnen ca. 25 min. Rekening €300 volgens afspraak! Het blijkt via internet dat een derglijke sensor ca 50-120 euro kost. Aan arbeid is totaal maximaal een uur besteed. Hoe onstaat dan een ongespecificeerde rekening van € 300? Ik ben benieuwd!

  • Aanbevelen? Nee
8

Tevreden

Zoals altijd tevreden. Zeer betrokken mensen die weten wie je bent. PS. Ik geef nooit hoger dan een 8.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en deskundigheid

Heel fijn en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals altijd gewoon goed

Gewoon duidelijk, goed, betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Flexibel en volgens afspraak

Flexibel, volgens afspraak. Zeer oplossingsgericht om hiermee mij, de klant, tevreden te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkzaamheden top uitgevoerd!

Als geschreven, werkzaamheden prima uitgevoerd binnen de afgesproken tijd. En in die tijd was er ook nog persoonlijke aandacht van de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Verstand van zaken, correct en aardig personeel.

Komen hun afspraken na. Zijn correct en erg aardig! Ze leveren prima werk af. Top garage!

  • Aanbevelen? Ja
9

Weer goed geregeld en super vriendelijk personeel

Weer goed geregeld en super vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
9

ben vriendelijk en accuraat geholpen en auto was binnen afgesproken tijd klaar.

Moest winterbanden laten monteren, zou voor lunch klaar zijn en werd idd rond half 12 gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima ontvangst, snelle service

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig

Er werd goed overlegt wat er moest gebeuren met de auto. Dat voelt prettig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top garage

Het is een leaseauto waarbij winterbanden op stalen velgen bijgeleased zijn. Echter de winterbanden zijn op de originele lm velgen gemonteerd. Hoe gaan we dit oplossen?????

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Boekdrukker 1

3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

[email protected]

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.