Filters

10

Prima bandenwissel en APK

Bandenwissel keurig uitgevoerd evenals de APK. Vriendelijke ontvangst, goede koffie tijdens het wachten dat niet te lang duurde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bandenwissel en APK

Bandenwissel keurig uitgevoerd evenals de APK. Vriendelijke ontvangst, goede koffie tijdens het wachten dat niet te lang duurde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bandenwissel en APK

Bandenwissel keurig uitgevoerd evenals de APK. Vriendelijke ontvangst, goede koffie tijdens het wachten dat niet te lang duurde.

  • Aanbevelen? Ja
8

Auto prima gerepareerd

Auto inmiddels ingeruild en we zijn in afwachting op de levering van onze nieuwe auto!

  • Aanbevelen? Ja
8

Auto prima gerepareerd

Auto inmiddels ingeruild en we zijn in afwachting op de levering van onze nieuwe auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Heel hartelijk ontvangen, goede duidelijke uitleg. Kortom geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Heel hartelijk ontvangen, goede duidelijke uitleg. Kortom geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Heel hartelijk ontvangen, goede duidelijke uitleg. Kortom geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Heel hartelijk ontvangen, goede duidelijke uitleg. Kortom geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd: prima voor elkaar!

Prima geregeld bij Visser!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd: prima voor elkaar!

Prima geregeld bij Visser!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service alles goed geregeld

Van het maken van de afspraak tot het regelen van vervangend vervoer was alles voorbereid zoals je dat als klant graag wilt

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwde goede service, al jarenlang

Goede klantvriendelijke communicatie m.b.t. te verrichten werkzaamheden, kosten en mobiliteitsoplossingen gedurende werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

netjes klant vriendelijk

Wordt goed geluisterd en door gevraagd naar de klacht waarna hij goed omgeschreven wordt. je wordt serieus genomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Afspraken worden nagekomen, netjes en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snelle service!!

Alles volgens afspraak geregeld! Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Ondanks de wat hogere kosten voor de noodzakelijke reparaties wordt er transparant gecommuniceerd en weet je wat je kan verwachten. Ook is het personeel bij Nefkens Visser zeer klantvriendelijk en bekwaam en weet je dat je na een reparatie weer een hoop veilige kilometers kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Ik ben goed behandelt en de koffie was ook lekker Groetjes en tot de volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en netjes

Je wordt altijd snel en correct geholpen. Ik ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
4

Als klant wordt het steeds onpersoonlijker na reeds 40 jaar peugeot te rijden.

Allereerst krijg je nu een mail met diagnose voor de 108 naar je thuismail adres ipv een belletje. Dus zelf gebeld met opmerking over de te verrichten werkzaamheden. Gevraagd of hier wat mee gedaan wordt omdat sommige dingen mijns inziens niet nodig zouden zijn. Nadrukkelijk terugkoppeling gevraagd. Dit niet gekregen en alles was toch uitgevoerd bleek bij ophalen auto. Met veel moeite en overtuiging heeft dhr Koen Bouman achteraf toch e.e.a. gecorrigeerd. Hem treft geen blaam in deze. Wat wel opvalt is dat er af en toe onverschillig gereageerd wordt. B.v. mijn andere 2008 die ik had met de beruchte 1.2 puretech problemen die j.l. juli voor reparatie gordelspanner bij jullie was. Katalysator zou ook vol zitten. Dat komt natuurlijk door hoge olie verbruik van die motoren. Oh meneer dan met u er een nieuw motortje in laten plaatsen was het antwoord. Kat vervangen was m.i. geen optie omdat die natuurlijk door olieverbruik direct weer vol loopt. Tot mijn grote verbazing zegt dhr Bouman afgelopen maandag door de telefoon dat daarvoor een coulance regeling is tot 150.000 km. Waarom heb ik daar niets van vernomen vraag ik mij dan af. Ik ben al 40 jaar klant bij peugeot en met name bij Visser Nijkerk vanaf 1986. Inmiddels ben ik na teleurstelling hierover al overgestapt op een ander merk omdat de 2008 mij motorisch en degelijkheid erg tegen is gevallen. Als ik van die coulanceregeling op de hoogte was gebracht had ik misschien nog wel in de 2008 gereden. De 108 zal ivm de garantie die er op zit nog bij jullie in onderhoud blijven, maar ik hoop dat de transparantie zoals ik die jaren bij Visser Nijkerk heb gekend weer snel terugkomt, maar dat betwijfel ik ten zeerste.

  • Aanbevelen? Nee
4

Te dure accu

Te dure accu

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, snel en transparant geholpen

Prima, snel en transparant geholpen Complimenten aan het baliepersoneel en technici.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was weer volgens afspraak prima geregeld

Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

goed fijn bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Juiste dingen gedaan tijdens grote beurt. Auto rijd weer heerlijk, super dank voor de moeite.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Boekdrukker 1

3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

[email protected]

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.