Er wordt gebeld wat er aan de auto moet gebeuren en wat dan de kosten zijn. Daar moet je dan ja of nee tegen zeggen. Ook het halen en brengen van de eigenaar is een w Goede service

Zoals bijna altijd was de service weer perfect, in alle opzichten!

Top garage

Vakgarage. Alles volgens afspraak de auto weer gerepareerd.

Goed en vlot geregeld en meegedacht

En tevens een mooi overzicht waarin heel transparant wordt aangegeven wat de situaties waarbij ik vervolgens zelf de keuze kan maken wat we gaan uitvoeren

Net vakkundig bedrijf

Vakkundig bedrijf, vriendelijk contactpersoon, houden je van alles op de hoogte. Prima garage!

Vakkundig, vriendelijk en dienstverlenend

Prettige manier van contact, overleg, prima services! Lekkere koffie.

ALTIJD AFSPRAAK.OP TIJD

Altijd afspraak op tijd

Vriendelijk, duidelijk en vlot

Auto voor bandenwissel en beurt. Aanbod om gebruik te maken van een werkplek, dat is nog eens service

Wederom geweldig

Super, denken mee en zijn vriendelijk. Koffie is ook heerlijk.

Snelle service

Na gebeld te hebben en er niemand te bereiken was ivm drukte, er naar toe gereden en super snel geholpen

Goed geholpen, maar tarief vond ik stevig.

Prima geholpen

Uiterst vriendelijk ontvangen en werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd

Goede service en mijn auto werd schoon afgeleverd

Afspraak ging makkelijk en snel. Kreeg mijn auto gewassen en drooggemaakt terug

fantastisch

Goede service, goed mee gedacht en goede communicatie

Trekhaak met goede service

Ik had niet aan de nummerplaat gedacht, en ook werd voor de zekerheid de distributieriem gecheckt. Na de controle hiervan werd ook nog op de regeling hiervoor gewezen. Ook nog even een instructie gekregen over hoe de afneembare trekhaak te behandelen. Kortom, alles weer perfect voor elkaar, en kon weer met een goed gevoel naar huis.

Het was weer zoals het hoort

Geeft een vertrouwd gevoel.

Heel. Goed

Dat is heel goed

Goed,,ervaren,betrouwbaar garage

Gelukkig weer een goed garage gevonden voor mijn auto. Men is duidelijk in de prijs,als er byzonder heden zijn komen ze naar je toe om het door te bespreken . Je hebt mogelijkheid om te wachten Echt vriendelijk en klantgericht. Ik kan Nefkens in nijkerk zeker aanbevelen

Goed en professioneel

Goed en netjes

Duidelijke, snelle en vooral goede service.

Goed gecommuniceerd . Fijn dat de auto door de wasstraat is gereden. De elektrische fiets stond ook helemaal volgeladen klaar. Misschien volgende keer even wat aandacht aan de banden van de fiets geven, ik heb ze nu thuis maar even wat lucht gegeven, dat rijdt nog fijner.

Goed en snel

Goed en snel

Met raad en daad staat visser altijd paraat

Transparant en netjes

Voordat de reparatie werd uitgevoerd is contact met mij opgenomen en keurig overlegd welke mogelijkheden tot reparatie er waren. Ik kreeg een goed advies. Vervolgens was mijn auto op het afgesproken tijdstip klaar en was hij ook nog helemaal schoon gemaakt. Ik was er blij mee. De medewerkers waarmee ik te maken had, zowel aan de balie als aan de telefoon waren allemaal heel vriendelijk en er werd goed meegedacht om de afspraak zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Toppers zijn het daar in Nijkerk!

Uitstekend geholpen. Ze kennen ons en onze auto's. Gewoon zo als het hoort te zijn. Warm en vakkundig. Hou dat vast in deze zakelijke tijd. Ik ben fan en ik blijf fan!

Prima!

Wat ik vooral goed vond: de heldere uitleg over wat er hand de hand was. Dat gaf vertrouwen

Boekdrukker 1 3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.