Snelle reparatie

Auto zou pas na 10 dagen gerepareerd worden. Maar hij was binnen een dag of 5 al klaar.

Je wordt goed ontvangen en voelt aan als een warm bad.

altijd vriendelijk en behulpzaam

eventuele problemen worden snel verholpen

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ok

Snelle fijne hulp

Voel me bezwaard dat ik een olie slurpende auto rijd waardoor ik regelmatig langs moet komen helaas; toch word ik altijd weer goed en vriendelijk op weg geholpen. Dank! Mvrgr, Gea Hol

Attent, betrouwbaar

Een goede ervaring

Ik heb een goede ervaring met Nefkens Nijkerk.

top

hele fijne garage, prettig geholpen!

Compleet ontzegd

Alles uitgevoerd conform afspraak En aanvullende zaken duidelijk en met kosten besproken

Er wordt gebeld wat er aan de auto moet gebeuren en wat dan de kosten zijn. Daar moet je dan ja of nee tegen zeggen. Ook het halen en brengen van de eigenaar is een w Goede service

Zoals bijna altijd was de service weer perfect, in alle opzichten!

Top garage

Vakgarage. Alles volgens afspraak de auto weer gerepareerd.

Goed en vlot geregeld en meegedacht

En tevens een mooi overzicht waarin heel transparant wordt aangegeven wat de situaties waarbij ik vervolgens zelf de keuze kan maken wat we gaan uitvoeren

Net vakkundig bedrijf

Vakkundig bedrijf, vriendelijk contactpersoon, houden je van alles op de hoogte. Prima garage!

Vakkundig, vriendelijk en dienstverlenend

Prettige manier van contact, overleg, prima services! Lekkere koffie.

ALTIJD AFSPRAAK.OP TIJD

Altijd afspraak op tijd

Vriendelijk, duidelijk en vlot

Auto voor bandenwissel en beurt. Aanbod om gebruik te maken van een werkplek, dat is nog eens service

Wederom geweldig

Super, denken mee en zijn vriendelijk. Koffie is ook heerlijk.

Snelle service

Na gebeld te hebben en er niemand te bereiken was ivm drukte, er naar toe gereden en super snel geholpen

Goed geholpen, maar tarief vond ik stevig.

Prima geholpen

Uiterst vriendelijk ontvangen en werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd

Goede service en mijn auto werd schoon afgeleverd

Afspraak ging makkelijk en snel. Kreeg mijn auto gewassen en drooggemaakt terug

fantastisch

Goede service, goed mee gedacht en goede communicatie

Boekdrukker 1

3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.