Vriendelijke service
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
Tevreden.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
Gewoon een APK-keuring met wat andere kleine dingetjes.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
Aanbieding gratis: Airco controle uitgevoerd. Airco werkt niet naar behoren. De werking van de Airco is na een nieuwe afspraak alsnog keurig netjes in orde gemaakt. Ik heb een grand C4 picasso. Altijd tevreden geweest over mijn dealer Emerpark Amersfoort. Ton Anema Hoevelaken.
Beste Heer Anema, Het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn als de auto werkend binnen komt deze zonder werkende airco de werkplaats verlaat. Ik vraag mijn collega contact op te nemen om een afspraak te maken. Met vriendelijke groet, Marc Pietersma
Originele beoordeling
Airco doet het goed. Aanbieding gratis: Airco controle uitgevoerd. Airco doet het nu niet meer. De feitelijke werking van de Airco is niet juist uitgevoerd resp. nagekeken. Ik maak nog maar weer een nieuwe werkplaats afspraak. Ik heb een grand C4 picasso. Altijd tevreden geweest over mijn dealer Emerpark Amersfoort en heb daar ook de Citroën nieuw gekocht. Ton Anema Hoevelaken.
Beste Heer Anema, Het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn als de auto werkend binnen komt deze zonder werkende airco de werkplaats verlaat. Ik vraag mijn collega contact op te nemen om een afspraak te maken. Met vriendelijke groet, Marc Pietersma
Vanaf de aflevering van mijn DS 3 Crossback heb ik problemen gehad met de Stop & Start functie. Is nu totaal voor 5 volle dagen bij u in de garage geweest ( 1 x 2 dagen en 1 x 3 dagen ) en het laat zich aanzien dat de problemen nu , na 9 1/2 maand, zijn opgelost. Allerlei excuses zijn door u aangedragen: slechte communicatie vanuit DS Frankrijk, oorzaak dat er te weinig km. worden gereden ,waardoor de accu leeg raakt enz. enz. Het zou op zijn plaats zijn dat u deze klacht ter harte neemt en uw collega John de Vos in Enspijk schadeloos stelt voor alle tijd , moeite en geld welke hij heeft moeten investeren om dit voor ons op te lossen. Ook verwachten wij van u een gebaar om ons weer tevreden te stellen. Wij horen graag van u. J.K.Wulffraat Gorinchem [email protected]
Wij nemen zsm contact met u op.
Er was een probleem met de adblue tank (elektronica) en deze is onder coulance-regeling vanuit PSA vervangen. Alleen het arbeidsloon bleef over (ook wel een fors bedrag maar ja, beter dan alles). Kon snel terecht, en na bestelling van het onderdeel kon ik een dag later weer "op pad."
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
-
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
Goed
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
Alle werkzaamheden lijken naar behoren uitgevoerd te zijn. Wel vind ik het jammer dat de auto niet meer gewassen wordt na de beurt. Ik heb wel een waspas gekregen waarmee ik de auto kan laten wassen maar het gevoel dat je krijgt wanneer je de auto helemaal schoon terug krijgt na een onderhoudsbeurt is goud waard. Ik hoop dat Emerpark de waspas snel weer inruilt voor een wasbeurt bij onderhoud. Mijn score was zeker een 9 geweest wanneer de wasbeurt ook onderdeel van het onderhoud geweest was.
prima service.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
Goed
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
Zeer goede service je word netjes behandeld. Ik kan eigenlijk alleen maar +punten
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort.
Voor een grote beurt en nakijken van de de kachel van C4 Grand Picasso (2015), is de auto wel drie keer een hele dag naar de garage geweest. De eerste keer voor de beurt en de tweede keer om een onderdeel voor kachel te vervangen die de eerste keer niet op voorraad is. Aan het einde van de tweede dag moet ik zelf bellen (tegen 17:00) om te vragen of de auto klaar en ik krijg dan te horen dat het betreffende onderdeel niet is binnengekomen/besteld. En dus moet er een derde afspraak worden gemaakt waar dan blijkt dat het betreffende onderdeel niet de oorzaak van het probleem was en dat het de kachelradiator is. Vervolgens blijkt de ontvangen factuur een puinhoop waar diverse overbodige of dubbele items vermeld staan. Na reclame is dit wel goed opgepakt door de receptie. Ik ga ernstig overwegen om mijn auto elders in onderhoud te doen.
bij de receptie uitstekende behandeling en prima adviezen van Dick
Snelle en goede service. Er vindt altijd overleg en advies plaats voor er wordt overgegaan op reparatie. Zeer prettig. Vriendelijke werknemers en goed te bereiken.
Denken met je mee en zorgen goed voor je auto.
Goed geholpen zoals van ouds
In tegenstelling tot Citroën (NL) prima service bij het verhelpen van een lekke voorruit.
Zeer tevreden over service en onderhoud
Goede hulp
Ik kom niet graag in de garage want vaak is er dan iets mis. Gelukkig word ik dan altijd zeer goed ontvangen en opgevangen. Mij is precies duidelijk water aan de hand is, hoe lang herstel duurt en wat de kosten zijn, momenteel nul want ik lease een Citroën maar ook toen ik er eentje in eigendom had, altijd picobello geregeld.
Goed uitgevoerde "grote beurt" en APK keuring.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en feedback. Marc Pietersma
16.30 gebeld of de auto klaar is, beloofd dat ze terugbellen, om 16.50 zelf maar weer gebeld of de auto klaar is en ja hoor kon de auto ophalen.
Geachte heer Krommendijk, Onze excuus voor het niet terug bellen zoals beloofd. Ik bespreek dit met het after sales team. Hiermee ga ik er vanuit dat u de volgende keer een belletje of berichtje krijgt. Met vriendelijke groet, Marc Pietersma, After sales manager
In eerste instantie was het maken van een afspraak tijdrovend via de werkplaatsreceptie.Mijn relatieaanspreekpunt gebeld en deze heeft het goed geregeld.Ivm coronavirus en werkomstandigheden alle begrip hiervoor. Tip: mocht het maken van een afspraak daardoor langer duren, geef een belletje of sms/whatsapp dat het langer duurt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.