Filters

8

Goede service dat de auto thuis werd opgehaald en teruggebracht

Bij het terugbrengen van de auto kreeg ik de rekening en die moest aan de deur met een pinapparaat worden betaald. Daarmee kwam jullie medewerker onvermijdelijk op minder dan de verplichte anderhalve meter afstand. Ik had verwacht dat ik de rekening gewoon zelf kon overmaken, zodat aan de deur de corona-regels in acht genomen hadden kunnen worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

zeer tevreden over service, dank voor de leenauto

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed, maar niet op tijd klaar

Had afgesproken dat ik om 12 uur auto na bandenwissel kon komen ophalen, maar men was er nog mee bezig en moest dus wachten en dat is in deze coronatijd niet echt wenselijk. Voor de rest was alles goed en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en vlot geholpen met mijn vraag

Op mijn vraag om te controleren of er een olielekkage was is door de garage netjes en vlot gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ben teleurgesteld...

Mijn auto is voor een service beurt op 18 mei in de garage geweest. Had verzocht om AirPlay na te kijken... werkt niet in mijn auto C4 Cactus... Is niet gebeurd. Kreeg geen mededeling waarom Emerpark er niet naar gekeken en/of gerepareerd heeft. Heb ook geen antwoord gekregen op mijn e-mail naar aanleiding van de service beurt. Had in die e-mail een paar vragen gesteld, maar tot vandaag (het is inmiddels 25 mei) zit ik nog op antwoord te wachten... En jullie willen een 10? Ik dacht het niet. Ik heb de auto nu een jaar... daar voor had ik een Fiat en heb ook nog een Peugeot. Die auto's werden altijd gewassen afgeleverd na de service beurt. Doet Emerpark niet heb ik gemerkt. Wat wel goed service was, was het ophalen en terug brengen tijden de corona crisis.

  • Aanbevelen? Nee
4

Niet tevreden

Lang moeten wachten voordat ik te woord wordt gestaan bij de balie terwijl er wel iemand achter zit. Vanuit Citroën laks met terug bellen. Ik zou worden terug gebeld door een monteur. Na een uur gewacht te hebben heb ik zelf maar weer contact gezocht. Dat vind ik zwaar teleurstellend en geeft mij geen goed gevoel . Velg beschadigd na een nieuwe band er is opgezet. Dit is nu wel geregeld. Dus dat is wel positief. Met vriendelijke groeten van Bart de Graaf

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en betrouwbare dienstverlening.

Ik ben al jaren vaste klant bij een aantal vertrouwde gezichten. Tevens kan ik geen ander voertuig bedenken dat zo comfortabel rijdt als een Citroen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi op tijd aanwezig, handeling duurde iets langer dan bedacht

Bandenwissel, duurt normaal een uur, nu was dat 10 minuten langer

  • Aanbevelen? Ja
2

Bleh

Normaal gesproken kan er op factuur betaald worden. Deze keer echter niet en omdat de apk aanzienlijk hoger uitviel dan verwacht levert me dat vandaag een acuut maximum pinprobleem op omdat ik ook nog een parketvloer moest afrekenen. Daar viel echter niet over te discussiëren onder het mom "computer says no". Buurman heeft parket moeten voorschieten. Zware tegenvaller.

  • Aanbevelen? Nee
9

auto halen en terugbrengen, unieke service

de aanhef van deze mail is 'mevrouw van Steen' dat mag u wijzigen in 'meneer van Steen'

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede verbeteringen tov verleden

Mooie goede verbetering dmv automatisatie. Nog duidelijkere communicatie kan. Ik kreeg prijzen door maar die bleken alleen voor de apk te zijn en later bleek de beurt daar nog bij te komen. Ben ook niet gebeld omtrent de beurt van de auto maar er bleek ook niet veel aan De hand te zijn. Wel vreemd, toen ik de afspraak maakte werd me gevraagd of ik de auto wilde laten wassen na de beurt. Uiteraard wilde ik dat, maar dit is niet gedaan toen ik hem op kwam halen. Maar over t algemeen een ruime voldoende en prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig bedrijf, vriendelijke receptie.

Opmerking: Als oud collega in de autobranche, mis ik bij inlevering van de auto, de controle op de uiterlijke staat van de auto door receptionist. Controle voor en na reparatie/onderhoud van auto voorkomt discussies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is goed geregeld

Vanaf afspraak maken tot de beurt/apk zelf, alles prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Auto gebracht voor APK keuring en airco check. Keurig en duidelijk is alles uitgelegd. Ook over mijn achterruit verwarming had ik wat vragen en ook daar heb ik een helder en duidelijk antwoord op gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Jaarlijkse beurt en apk zijn verricht

Zelf weet ik niet wat nodig is tijdens een beurt. De kosten waren relatief hoog terwijl ik de auto niet veel gebruik. Dat viel we mel tegen. Communicatie verliep goed. Wat er onder de motorkap gebeurd is kan ik niet beoordelen, maar ik ga er vanuit dat dit goed is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne en goede garage

Zeer tevreden. Vriendelijk, netjes, correct, behulpzaam. Voor een afspraak even een mailtje en klaar. 1 klein minpuntje, telefonisch niet altijd bereikbaar. Conclusie : Fijne en goede garage.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een garage met goede service en vriendelijk bekwaam personeel

In deze tijd van Corona juist en giede deactie op de situatie. Auto wordt gehaald en gebracht bij onderhoudsbeurten. Alleen jammer dat de auto na de beurt niet even door de wasstraat gehaald? Wel een waspas gekregen, maar nu moet ik daar zekf weer naar toe.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Dag 1:ik moet zelf om 16:00u bellen om te horen dat ik mijn auto n dag extra kwijt ben. Dag 2:ik bel om te vragen hoe laat ik mijn auto kan komen halen, zou teruggebeld worden. Dit gebeurt niet. Vervolgens klopt de rekening niet. Ik bel hierover en mij wordt gevraagd te mailen. Ik krijg geen reactie op deze mail. Dag 4:ik mail nogmaals om te vragen om een reactie. Geen gehoor. Dag 8:ik bel wederom. Mij wordt toegezegd dat de administratie er die dag naar gaat kijken. Geen verklaring waarom mijn eerdere pogingen tot contact genegeerd zijn. Dag 12:ik ga persoonlijk naar de garage. Mijn verhaal wordt gehoord en genoteerd. Ik zal op dag 14 teruggebeld worden. Dag 14:niets Dag 15:geld is teruggestort. Een foutje of een keer vergeten te bellen, dat kan. Maar dit is echt waardeloze service. Mijn auto doe ik elders in onderhoud en een nieuwe zal ik zeker niet bij Emerpark aanschaffen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Deels prima, maar deels voor verbetering vatbaar

Bij de 1e afspraak voor bandenwissel waren de verkeerde banden geleverd, bij de vervolgafspraak was het allemaal wel in orde, alleen staan er nog letters op mijn velgen geschreven. LV/RV/LA en RA. Duidelijk waarom maar dit had verwijderd moeten worden. Personeel aan de telefoon/balie is overigens verder altijd vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Emerpark heeft mij prima geholpen en gastvrij ontvangen.

Emerpark heeft mij klantgericht, dus prima geholpen. Verder geen opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes gebeld en gemeld wat het probleem was

Diagnose snel gesteld gemeld wat de kosten waren en tijdstip afgesproken wanneer de auto gerepareerd kon worden. En gebeld dat ie weer klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

De bandenwissel is prima uitgevoerd.

De bandenwissel is prima uitgevoerd. Bij het brengen van de auto stond de leenfiets al klaar. Het personeel is vriendelijk en de corona-maatregelen werden goed in acht genomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendelijk, vakkundig, behulpzaam, meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
2

Had andere verwachtingen van deze garage.

Ben niet tevreden omdat ik vanaf het moment dat ik werd gebeld om een afspraak erdoor te drukken verkeerd werd voorgelicht. Auto werd anderhalf uur later gehaald, heb daar zelf voor moeten bellen. Keuren en kleine beurt zou na advies grote beurt moeten worden. Heb auto een jaar, afleveringskosten 650 euro, 5000 km gereden in een jaar een nu een grote beurt van ongeveer 450 euro. Ik gaf geen toestemming, daarna kon heel veel ook volgend jaar. Het werd steeds ongeloofwaardiger. Toen ik zei dat het voelde dat mij een poot werd uitgerukt was het antwoord, wij zijn een commercieel bedrijf. Het verhaal werd voor mij steeds erger en ik voelde me echt opgelicht. Leek op dat bekende tv programma. Degene die mijn auto terugbracht dat het niet de schoonheidsprijs verdiende. Kortom ik heb geen service ervaren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en efficiënt geholpen

Positief

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 24

3825PH Amersfoort

06 51 10 64 02

[email protected]

Over Emerpark Amersfoort

Emerpark is de Citroën en DS autodealer in de regio Midden Nederland. Het autobedrijf bestaat uit twee jonge en dynamische Citroën autodealerbedrijven in Amersfoort en Hilversum en een DS Salon in Amersfoort. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.