Filters

9

Gewoon goed

Goede service. Jammer dat we terug moesten komen omdat een onderdeel niet op voorraad was .

  • Aanbevelen? Ja
7

Ben goed geholpen!

Mijn ervaring met Citroën dealer is goed verlopen.alleen jammer dat ik 3x dingen moest vragen,hoop dat het in de toekomst wat soepeler gaat verlopen!.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Het is altijd even spannend (vind ik) als je auto voor de APK moet worden gekeurd. Wat komen er voor reparaties en moet er een controle worden gedaan? Dit keer ging het prima. Er werd meegedacht met de reparaties, kosten en de toekomst. Ik kwam voorheen, ben "vreemd gegaan" bij "een mannetje", maar blij dat ik weer terug ben. :-) Enige wat ik jammer vind, maar waar waarschijnlijk weinig aan te doen is; het lange wachten. Tv item was overigens leuk bij het wachten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Service gericht en vertrouwd

Vriendelijk te woord gestaan, duidelijke communicatie en correcte afhandeling van de afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima bedrijf; goed werk gedaan

Afspraak is prima uitgevoerd. Enig jammere is dat er voor een (kleine) beurt, apk en (winter)bandenwissel 3 uur doorlooptijd (is voor mij: wachttijd) nodig is. Dat zou wat sneller mogen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uiteindelijk goede service

Uiteindelijk goede service Was even een aantal misverstanden. Maar goed en netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
4

Afspraken worden niet zomaar gemaakt....

We brachten onze auto naar de dealer, omdat de achterklep middels de knop niet meer te ontgrendelen was er is geen hendeltje of sleutel waarmee we anders de achterklep konden ontgrendelen dus we waren aangewezen op hulp. zeker tijdens de verhuizing is het erg lastig om je kofferklep van een Grand C4 Picasso niet te kunnen gebruiken. Van tevoren hadden we afgesproken als er meer dan €75 aan kosten gemaakt zouden worden dat men dan even zou bellen en dat men eerst met de huidige onderdelen het geheel zou proberen te repareren. Rond 14.00 uur werden gebeld: dat voor reparatie er 5 onderdelen nodig waren: twee bedieningsorganen, twee knoppen en sierlijst en er moest wat reparatiewerk -waaronder spuiten- gedaan worden. Dit alles zou bij ekaar 1200 euro gaan kosten. (men had al getracht met de huidige onderdelen een reparatie te doen maar dit was mislukt) Dit vonden wij erg veel geld en besloten om dit nu niet te laten doen. Er was nog een optie om met de huidige sierlijst dmv lapwerk (naar eigen zeggen) de boel voor €900 klaar te maken. En na overleg met mijn partner hebben we besloten ook dit niet nu te doen. Toen ik dit bij de dealer melde waren de kosten tot nu: storings onderzoek en terugzetten zoals ze het aangetroffen hadden €395. (Tot zover de afspraak dat men zou bellen als er meer dan €75 aan kosten gemaakt zou worden.) Dit vonden wij niet eerlijk vanwege de afspraak. daarbij kwam dat wij een huurauto lees: (GEEN leenauto) mee kregen a €36 per dag! en die zou ik dus ook nog een dag langer moeten huren, want de onderdelen zouden niet dezelfde dag aankomen. Snel gezegd is de stap van €395 om de auto "dicht te maken" naar €900 wat het kost om de auto met originele onderdelen (met eigen sierstrip) weer klaar te maken en stuk kleiner dan de originele prijs van €1200. Maar het voelt niet eerlijk om voor het blok gezet te worden. Dus ging meneer in overleg met zijn meerdere. Uiteindelijk kon de gehele reparatie inclusief leenauto voor €695 klaar gemaakt worden. :-(

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Bij montage trekhaak is niet goed nagedacht of de verloopstekker wel zou passen maar is na melding meteen hersteld

  • Aanbevelen? Ja
6

Moest wat lang wachten

5 kwartier voor een bandenwissel kan volgens mij toch wel wat sneller.

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal top

voor een garantiekwestie naar de dealer. Klaar terwijl u wacht met vriendelijke staf en plezierig koffiezithoek

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

Netjes gebeld dat mijn auto apk nodig had en daarna alles netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Vriendelijke mensen - vlotte bediening!

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en goede behandeling

Auto gebracht en snel klaar en geen onverwachte kosten. Hij rijd weer als nieuw

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

zorgvuldig en netjes

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk

Via keuze menu voor afspraak werkplaats gebeld op zaterdag. Daar kreeg ik een bandje met daarom alle medewerkers zijn in gesprek enz. Na 10 minuten wat ingesproken. Na half uur nog een keer gebeld. Het zelfde verhaal. Toen heb ik nog een keer gebeld via keuze menu maar nu naar receptie. Vriendelijk opgenomen. Blijkt dat er op zaterdag niemand in de werkplaats is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn dat alles dezelfde dag is uitgewerkt.

Auto onderhoud is vrijwel altijd een kostenpost. Wel fijn als alles op voorraad is, en vlot afgehandeld kan worden. Contact/informatie was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Afspraken worden nagekomen

  • Aanbevelen? Nee
10

vriendelijk en deskundig

ik heb het al in een zin gezegd

  • Aanbevelen? Ja
9

heel fijn

goed geholpen, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Klantvriendelijk en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Nee
9

prima service

kleine maar moeilijke klus vlot uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
5

achterruit goed vervangen, communicatie met klant slecht

Mijn achterruit is vervangen en mijn ruiterwisser zou ook van de oude op de nieuwe ruit gezet worden. Dat lukte blijkbaar niet, waardoor men, zonder mij als klant hierover in te lichten, er een volledig nieuwe ruiterwisser op heeft geplaatst. Extra kosten rond de 35-40 euro. Hierover heeft men niet met mij gecommuniceerd. Dat vind ik slecht, omdat bij grote/kleine beurt of APK voor ieder iets wat extra gedaan moet worden er gebeld wordt met de vraag toestemming te verlenen + indicatie extra kosten. Er was hierover niet met mij gecommuniceerd, omdat het te druk was vorige week donderdag en er te weinig personeel was om mij hierover te berichten. Uiteindelijk is het goed opgelost met Emerpark.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede afstemming en overleg en op tijd klaar voor vakantie

Hartstikke fijn en snel geleverd voor mijn vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende dienstverlening en goed vakmensen.

Het is niet voor niets dat ik altijd terugkom naar deze garage, ik ben altijd uiterst tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 24

3825PH Amersfoort

06 51 10 64 02

[email protected]

Over Emerpark Amersfoort

Emerpark is de Citroën en DS autodealer in de regio Midden Nederland. Het autobedrijf bestaat uit twee jonge en dynamische Citroën autodealerbedrijven in Amersfoort en Hilversum en een DS Salon in Amersfoort. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.