Filters

10

Geweldig

Gelijk een goed en hartelijk ontvangst. Er werd duidelijk geluisterd naar de klachten, kreeg een goed uitleg wat er zoal gedaan kon worden. En het werd ook direct uitgevoerd geen doorverwijzing naar andere specialisten wel directe actie. Na de behandeling nog een beetje pijn maar 's avonds al een stuk minder. De dag er na voelde ik al niets meer. Kortom geweldige behandeling. Mijn huisarts was niet op de hoogte van Echozorg en ik werd enthousiast door de artikelen in het huis aan huis weekblad in Noord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen N.v.t.
  • Waar kent u Echozorg van? Krant
  • Voor welke klacht bent u geweest? Knie

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review, prettig om te lezen dat u tevreden bent over het gegeven advies en behandeling. Wat fijn dat de pijn weg is, ik geef uw ervaring door aan het team. Marian / team Echozorg

9

Snelle afhandeling

Het is nog te kort geleden om te zeggen of het heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Internet
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review, wij horen graag over een paar weken het resultaat van de behandeling. U kunt dan contact opnemen met het secretariaat om dit door te geven. Marian / team Echozorg

10

Uitstekende en efficiënte aanpak.

Een fijn en meedenkend contact met de helpdesk. Korte wachttijd en deskundige en efficiënte aanpak van mijn hielspoor. Kunnen aan andere organisaties nog wat van leren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Via iemand anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve review, fijn dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor. Ik geef het door aan het team van Echozorg Marian / team Echozorg

10

Snel en doelmatig geholpen

Na telefoon dezelfde dag een afspraak. Beoordeling en gelijk behandeling. Zo fijn dat dit zo kan. Ik ben iemand die behandeling graag uitsteld. Maar op deze manier kan ik er niet le lang over piekeren. Hopelijk helpt de prik weer een hele tijd om pijnvrij de dag door te komen. Super bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Krant
  • Voor welke klacht bent u geweest? Pols of hand

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review, fijn dat u zo tevreden bent. Inderdaad is het vaak mogelijk om tijdens het 1e consult, na de gestelde diagnose al te behandelen. Marian / team Echozorg

10

Snel een afspraak mogelijk

Prettig. Voelde echt goed. Snel afspraken ook in ziekenhuis indien nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Krant
  • Voor welke klacht bent u geweest? Heup

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw positieve review met de 5 sterren. Marian / team Echozorg

10

Zeer prettig en deskundig consult gehad waarin ik duidelijkheid kreeg over mijn klachten.

Na 7 maanden pijn aan mijn voet en verschillende adviezen van andere specialisten heb ik nu een duidelijk beeld van wat er met mijn voet aan de hand is. Er werd uitgebreid aandacht besteed aan mijn verhaal en klachten. Ik heb het consult als zeer prettig ervaren, professioneel, deskundig met echt oog voor de mens achter de patiënt. Dank voor de goede zorgen en adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Internet
  • Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Top om te lezen dat u nu een duidelijk diagnose heeft wat er met de voet aan de hand is. U heeft het consult als zeer prettig ervaren, professioneel, deskundig met oog voor de mens achter de patiënt, onze dank hiervoor, ik geef dit door aan ons team . Marian / Echozorg

10

Goed

Heel erg goed en deskundig en vriendelijkgoede uitleg er werd ook meteen uitgelegen wat er aan de hand was

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg N.v.t.
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review, fijn dat u zo tevreden bent en u na gestelde diagnose weet wat er aan de hand is. Marian / team Echozorg

9

Netjes geholpen

Maar heeft geen resultaat gehad en de kosten waren heel hoog kreeg het ook niet vergoed van de verzekering

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht N.v.t.
  • Behandeling N.v.t.
  • Adviezen N.v.t.
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Heup

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Er is waarschijnlijk een misverstand ontstaan: Onderzoeken en behandelingen van Echozorg worden vergoed vanuit de basispolis van uw zorgverzekering. ( medische specialistische zorg.) Echozorg levert zogenaamde niet-gecontracteerde zorg. Heeft u een verwijzing van uw huisarts, dan dekt uw zorgverzekering 75% -100% van uw behandeling. Mocht u niet alles vergoed krijgen dan neemt Echozorg het verschil uit coulance voor z’n rekening (exclusief uw eigen risico natuurlijk). Dit geldt voor alle Nederlandse zorgverzekeraars. Wij garanderen dat u voor niet-gecontracteerde zorg nooit hoeft bij te betalen, indien u niet alles vergoed krijgt van uw zorgverzekeraar. Is het mogelijk dat u telefonisch contact opneemt, dan bespreken wij het even. Marian / Echozorg

10

Heel fijn

Er werd écht geluisterd en dat vind ik fijn. Beide artsen waren erg vriendelijk en stelden mij op mijn gemak. Ze namen de tijd en er was zelfs plek voor een extra onderzoek. Ze leggen alles netjes en begrijpelijk uit en de vervolg stappen zijn helder. Ik had het gevoel dat ze echt begaan zijn met een patiënt, in dit geval ikzelf. Ik ging met een goed gevoel de deur uit. Overigens zijn de assistentes aan de telefoon ook heel vriendelijk en persoonlijk. Niks zakelijke gesprekken maar oprecht

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder, Heup

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw positieve review en 5 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent, ik breng uw beoordeling en mooie woorden onder de aandacht van ons team. Marian / team Echozorg

8

Prima

Ze stelden duidelijke vragen, hebben mijn klacht serieus genomen. Na de echo bleek er toch een breuk te zijn. Goed advies gegeven en nu (lang) wachten tot de breuk geheeld is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Knie

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review, m.b.t. uw breuk wensen wij u een spoedig herstel. Marian / team Echozorg

10

Deskundig, snel en vriendelijk

Snel een afspraak kunnen maken i.v.m. weer opspelende tenniselleboog. Duidelijke analyse en deskundig advies, vriendelijke en plezierige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling N.v.t.
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Elleboog

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw review, u benoemt deskundig advies en analyse m.b.t. uw elleboog en beoordeelt dit met 5 sterren. Ik geef dit door aan het team. Marian / team Echozorg

10

Zo fijn als er goed wordt geprikt! En het helpt!

In 1,5 jaar tijd nu voor de 3de geprikt in mijn heup en eerste paar dagen nog even last maar daarna maanden pijn vrij, zo fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Krant, Via iemand anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Heup
10

Zeer prettige ervaring en nu pijnvrij!

Ik ben bij Echozorg terecht gekomen ivm een Frozen shoulder. Vanaf het telefonisch contact tot de behandeling was het heel prettig en professioneel. Ik was zeer gespannen voor de prik maar dat werd zeer goed begeleid. Ik was meteen van de ergste pijn af en nu 4 weken later ben ik geheel pijnvrij. Wat ben ik daar blij mee!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Internet
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je geheel pijnvrij bent en tevreden over onze artsen en het team van Echozorg.

9

Zeer tevreden

Behandeling tennis elleboog, die voor het bezoek aan Echozorg al 6 maanden duurde. Behandeling zeer goed, deskundig en plezierig verlopen. Bij eerste bezoek een echo gehad, beschadiging bekeken, eerste advies gebruik brace en advies 'nog even wachten met injectie'. Toen pijn toch bleef bij tweede bezoek injectie, na drie dagen was de pijn weg. Advies Echozorg: gebruik nog wel een tijd polsbrace en doe rustig aan. Heeft goed gewerkt. Pijn blijft weg. Weer contact gezocht met Echozorg om te vragen op welk moment ik weer meer kan gaan doen. Meteen door Echzorg gebeld, goed en duidelijk advies volgende stappen. Mijn ervaring dus zeer goed, korte lijnen, snel behandeld, duidelijk en deskundig advies en aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Elleboog

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review, we zijn blij met je positieve ervaring en het advies +behandeling bij Echozorg naar tevredenheid is uitgevoerd. Top dat de pijn na injectie weggebleven is.

10

Top behandelingen!

De eerste keer, 2 jaar terug, kwam ik voor schoudergewricht. De injectie met cortico hielp niet voldoende, vervolgens barbotage gehad. Nu om de 6 maanden een injectie, zeer goed geholpen en uiterst tevreden. Inmiddels ook in behandeling voor cysten in beide knieholtes en slijtage aan knieen, prima geholpen met uitzuigen cystes, injecties met cortico en hyaluronzuur. De factuur indienen bij mijn verzekeraar, en wat deze vergoedt, dat betaal ik dan aan echozorg, dat staat ook duidelijk in de voorwaarden van echzorg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Internet
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder, Knie

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de review, ik lees dat u naar tevredenheid bent behandelt voor de schouder en beide knieën. Factuur inderdaad indienen bij de verzekeraar, medische specialistische zorg wordt vergoed vanuit de basisverzekering.

5

Niet fijn .

IKben dus 18 october geweest Kreeg toen een nieuwe injectie met kenacort en Hyaluronzuur Ik heb al verteld een paar dagen daarna gebeld dat ik het niet meer hield van de pijn Moest maar Paracetamol nemen en afwachten Dat is nu dus vanaf 18 october en Nu is het 28 december en ik zit nog steeds thuis met erge pijn in mijn been Ik kan niets meer Word er helemaal droevig en kan alleen maar huilen Ik kan al die tijd niet meer naar mijn man in het verzorgingshuis Alles moet mijn dochter doen die zelf al jaren M.S heeft Ik voel me vreselijk door dit Kreeg bij de eerste prik in April die wel hielp.ook een rekening van 713 50 En nu Kreeg ik een dag voor kerst nog een rekening van 713.50 euro voor een injectie die het nog erger heeft gemaakt En daarvoor moeten betalen ik zit als een invalide de hele dag thuis En vraag me af hoe dit moet verder gaan Voor mij nooit meer de Echozorgkliniek

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Internet
  • Voor welke klacht bent u geweest? Nek- of rug
2

18 -10 2023 e Echo kliniek. Voor behandelig pijn ijn mijn lies

Ik was hier geweest in April.2023 kreeg toen ook een injectie in mijn lies En liep zonder pijn de deur Nu omdat door een fout van de oedeem.therapeute die mijn benen dubbelvouwde Kreeg ik na een paar uur dezelfde.pijn terug als in April.Die pijn was dus maanden weg Maar nu ik weer een injectie heb gehad waar ik hoogstens een kwartier ben binnen geweest En er al na de injectie totaal geen verdoving voelde En door mijn dochter naar huis ben gebracht En al vandaag al 6 dagen thuis zit Ik kan namelijk niet lopen van de vreselijke pijn niet meer zoals eerst aan de binnenkant van mijn lies .Maar aan de voorkant en zijkant heup en dijbeen tot mijn knie De injectie was met Kenacort 20mg icm Hyaluronzuur 40mg En het word steeds erger Ik kan amper naar het toilet lopen want dan huil.ik van de pijn Er werd aan het toen ik mijn jas aantrok.Alleen nog gezegd u moet maar eens over een nieuwe heup.gaan denken Want die is aan het slijten Ik kreeg de rekening van 723 .50 euro de volgende dag al thuis Die moet ik doorsturen naar mijn ziekte verzekering Voor een kwartier werk zoveel geld Ik schrok er zo van met mijn Aow .Ik heb ze gebeld eerst vrijdag ik moest maar doorgaan met steeds 2 paracetamols En dan maandag terugbellen zei de telefoniste Ik belde maandag dat ik verga van de pijn Ze zei dat ik dan Dinsdag maar langs moest komen in Zaandam.Terwijl.ik in Amsterdam.geprikt ben Ik zei dat ik niet eens naar het toilet kan lopen Ze zei dat ik dan maar geduld moest hebben dat het middel pas na langere tijd gaat helpen Ik voel me zo ongelukkig en verdrietig Ik had al langere tijd tickets voor naar een musical.te gaan met mijn kleindochter voor jl vrijdag en zondag Maar ik kon dus gelukkig is mijn kleindochter met haar zus Maar dan word je echt verdrietig met zo.iets

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Internet
  • Voor welke klacht bent u geweest? Heup
2

Voor een behandeling van 20 minuten een rekening van ruim 500 euro

Gewrichtspijn in schouder, behandeling heeft hooguit 20 minuten tijd gekost, geen definitieve diagnose gehad, maar het kon dit of dat zijn. Kosten ruim 500 euro. Logisch dat de zorg zo duur is!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid Echozorg N.v.t.
  • Deskundigheid orthopeed N.v.t.
  • Deskundigheid echografist N.v.t.
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling N.v.t.
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder
4

nazorg is buitengewoon slecht

na 4 keer bellen met een algemene vraag mbt klachten, 2 weken na de injectie, ben ik nog steeds niet teruggebeld. Er werd gezegd dat, of de arts, of de dame aan de telefoon mij zou terugbellen. Bij mijn tweede telefoontje werd gevraagd of ik dan een controle afspraak wil maken...nee, ik wil alleen teruggebeld worden mbt mijn vraag. Bij mijn derde telefoontje werd er voor de 2e keer een app gestuurd naar de arts, dan moest hij zeker wel terugbellen. Bij mijn vierde telefoontje werd gevraagd of ik veel napijn had na mijn bloedplasma behandeling... Dat heb ik helemaal niet gehad! Ik heb uit frustratie de telefoon erop gegooid. Na een week heeft nog steeds niemand mij teruggebeld. In de rapportage staat ergens heup LI, mijn behandeling was rechts. Kortom: erg slordig en slechte nazorg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Via iemand anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Heup
1

Slecht niet mee in zee gaan!

Onprettige ervaring hij kwam ruim een uur te laat op zijn eigen afspraak. De afspraak ging onprofessioneel er werd totaal niet geluisterd naar me klacht. echo met apparatuur die niet goed functioneerde. Ik zou ze niet aanbevelen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Elleboog
2

Zeer onpersoonlijk en ondermaatse zorg.

Er wordt slecht naar je geluisterd en vervolgens kreeg ik een prik op de verkeerde plek en na dat ik twee weken later terugkwam en zei constateerden dat ze er niet goed zaten kreeg ik de schuld dat ik niet duidelijk was geweest. Prik twee erin en dan maar afwachten of dat het idd was wat er gedacht werd want op de echo konden ze het niet duidelijk zien. Ben naar het ziekenhuis gegaan en binnen twee minuten constateerde de radioloog met een echo dat er daadwerkelijk wel een probleem in de voet zat, orthopeed vond spuiten erin zetten een lapmiddel om tijdelijk van de pijn af te zijn en adviseerde om het operatief te verhelpen. Sorry maar echo zorg heeft een ander belang dan mijn belang.”

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet
9

Snel geholpen, fijne mensen en goed resultaat

Ik had erge last van mijn schouder en kon binnen een week terecht. Daar werd gekeken en meteen kon ik kiezen of ik er een spuit in wilde. Deze heeft erg goed geholpen. De echografist en de orthopeed waren erg aardig, luisterden goed en waren kundig. Ik zou er zo weer naartoe gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Krant, Internet, Via iemand anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder
10

Eindelijk van die zeurende pijn af.

Professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Krant
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder
8

Snel onderzoek en diagnose

zeer goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling N.v.t.
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Krant
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder
9

Duidelijk en "to the point"

Snelle en duidelijke uitleg, direct actie ondernomen. Resultaat is nog even afwachten maar na dit onderzoek lijkt het inderdaad op beginnende artrose.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed
  • Deskundigheid echografist
  • Onderzoek
  • Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht
  • Behandeling
  • Adviezen
  • Waar kent u Echozorg van? Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Knie

Bedrijfsgegevens

Geldelozeweg 31

1625 NW Hoorn

0229 215 350

[email protected]

Over Echozorg

Echozorg is een echo-orthopedisch diagnose en behandelcentrum in Hoorn en Amsterdam. ‘Eerst zien, dan behandelen’, is al jaren de uitgesproken visie van Echozorg. Echozorg is sinds 2007 gespecialiseerd het onderzoeken en behandelen van patiënten met schouder-, pees- en gewrichtsklachten. De orthopeed en echografist van Echozorg werken snel en efficiënt samen om een goede diagnose te stellen en u tegelijkertijd een effectieve behandeling aan te bieden. Met meer dan 14.000 uitgevoerde echo onderzoeken en 4.000 echogeleide injecties en behandelingen, zijn wij de eerste en meest ervaren echopraktijk van Noord-Holland.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.