Ze stelden duidelijke vragen, hebben mijn klacht serieus genomen. Na de echo bleek er toch een breuk te zijn. Goed advies gegeven en nu (lang) wachten tot de breuk geheeld is.

Deskundig, snel en vriendelijk

Snel een afspraak kunnen maken i.v.m. weer opspelende tenniselleboog. Duidelijke analyse en deskundig advies, vriendelijke en plezierige mensen

• Voor welke klacht bent u geweest? Elleboog

Zo fijn als er goed wordt geprikt! En het helpt!

In 1,5 jaar tijd nu voor de 3de geprikt in mijn heup en eerste paar dagen nog even last maar daarna maanden pijn vrij, zo fijn.

• Waar kent u Echozorg van? Krant, Via iemand anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Heup

Zeer prettige ervaring en nu pijnvrij!

Ik ben bij Echozorg terecht gekomen ivm een Frozen shoulder. Vanaf het telefonisch contact tot de behandeling was het heel prettig en professioneel. Ik was zeer gespannen voor de prik maar dat werd zeer goed begeleid. Ik was meteen van de ergste pijn af en nu 4 weken later ben ik geheel pijnvrij. Wat ben ik daar blij mee!!

• Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je geheel pijnvrij bent en tevreden over onze artsen en het team van Echozorg.

Behandeling tennis elleboog, die voor het bezoek aan Echozorg al 6 maanden duurde. Behandeling zeer goed, deskundig en plezierig verlopen. Bij eerste bezoek een echo gehad, beschadiging bekeken, eerste advies gebruik brace en advies 'nog even wachten met injectie'. Toen pijn toch bleef bij tweede bezoek injectie, na drie dagen was de pijn weg. Advies Echozorg: gebruik nog wel een tijd polsbrace en doe rustig aan. Heeft goed gewerkt. Pijn blijft weg. Weer contact gezocht met Echozorg om te vragen op welk moment ik weer meer kan gaan doen. Meteen door Echzorg gebeld, goed en duidelijk advies volgende stappen. Mijn ervaring dus zeer goed, korte lijnen, snel behandeld, duidelijk en deskundig advies en aardige mensen.

• Voor welke klacht bent u geweest? Elleboog

Bedankt voor je review, we zijn blij met je positieve ervaring en het advies +behandeling bij Echozorg naar tevredenheid is uitgevoerd. Top dat de pijn na injectie weggebleven is.

Top behandelingen!

De eerste keer, 2 jaar terug, kwam ik voor schoudergewricht. De injectie met cortico hielp niet voldoende, vervolgens barbotage gehad. Nu om de 6 maanden een injectie, zeer goed geholpen en uiterst tevreden. Inmiddels ook in behandeling voor cysten in beide knieholtes en slijtage aan knieen, prima geholpen met uitzuigen cystes, injecties met cortico en hyaluronzuur. De factuur indienen bij mijn verzekeraar, en wat deze vergoedt, dat betaal ik dan aan echozorg, dat staat ook duidelijk in de voorwaarden van echzorg!

• Voor welke klacht bent u geweest? Schouder, Knie

Bedankt voor de review, ik lees dat u naar tevredenheid bent behandelt voor de schouder en beide knieën. Factuur inderdaad indienen bij de verzekeraar, medische specialistische zorg wordt vergoed vanuit de basisverzekering.

Niet fijn .

IKben dus 18 october geweest Kreeg toen een nieuwe injectie met kenacort en Hyaluronzuur Ik heb al verteld een paar dagen daarna gebeld dat ik het niet meer hield van de pijn Moest maar Paracetamol nemen en afwachten Dat is nu dus vanaf 18 october en Nu is het 28 december en ik zit nog steeds thuis met erge pijn in mijn been Ik kan niets meer Word er helemaal droevig en kan alleen maar huilen Ik kan al die tijd niet meer naar mijn man in het verzorgingshuis Alles moet mijn dochter doen die zelf al jaren M.S heeft Ik voel me vreselijk door dit Kreeg bij de eerste prik in April die wel hielp.ook een rekening van 713 50 En nu Kreeg ik een dag voor kerst nog een rekening van 713.50 euro voor een injectie die het nog erger heeft gemaakt En daarvoor moeten betalen ik zit als een invalide de hele dag thuis En vraag me af hoe dit moet verder gaan Voor mij nooit meer de Echozorgkliniek

• Voor welke klacht bent u geweest? Nek- of rug

18 -10 2023 e Echo kliniek. Voor behandelig pijn ijn mijn lies

Ik was hier geweest in April.2023 kreeg toen ook een injectie in mijn lies En liep zonder pijn de deur Nu omdat door een fout van de oedeem.therapeute die mijn benen dubbelvouwde Kreeg ik na een paar uur dezelfde.pijn terug als in April.Die pijn was dus maanden weg Maar nu ik weer een injectie heb gehad waar ik hoogstens een kwartier ben binnen geweest En er al na de injectie totaal geen verdoving voelde En door mijn dochter naar huis ben gebracht En al vandaag al 6 dagen thuis zit Ik kan namelijk niet lopen van de vreselijke pijn niet meer zoals eerst aan de binnenkant van mijn lies .Maar aan de voorkant en zijkant heup en dijbeen tot mijn knie De injectie was met Kenacort 20mg icm Hyaluronzuur 40mg En het word steeds erger Ik kan amper naar het toilet lopen want dan huil.ik van de pijn Er werd aan het toen ik mijn jas aantrok.Alleen nog gezegd u moet maar eens over een nieuwe heup.gaan denken Want die is aan het slijten Ik kreeg de rekening van 723 .50 euro de volgende dag al thuis Die moet ik doorsturen naar mijn ziekte verzekering Voor een kwartier werk zoveel geld Ik schrok er zo van met mijn Aow .Ik heb ze gebeld eerst vrijdag ik moest maar doorgaan met steeds 2 paracetamols En dan maandag terugbellen zei de telefoniste Ik belde maandag dat ik verga van de pijn Ze zei dat ik dan Dinsdag maar langs moest komen in Zaandam.Terwijl.ik in Amsterdam.geprikt ben Ik zei dat ik niet eens naar het toilet kan lopen Ze zei dat ik dan maar geduld moest hebben dat het middel pas na langere tijd gaat helpen Ik voel me zo ongelukkig en verdrietig Ik had al langere tijd tickets voor naar een musical.te gaan met mijn kleindochter voor jl vrijdag en zondag Maar ik kon dus gelukkig is mijn kleindochter met haar zus Maar dan word je echt verdrietig met zo.iets

Voor een behandeling van 20 minuten een rekening van ruim 500 euro

Gewrichtspijn in schouder, behandeling heeft hooguit 20 minuten tijd gekost, geen definitieve diagnose gehad, maar het kon dit of dat zijn. Kosten ruim 500 euro. Logisch dat de zorg zo duur is!!!!!

• Bereikbaarheid Echozorg N.v.t.
  • Deskundigheid orthopeed N.v.t.
  • Deskundigheid echografist N.v.t.

nazorg is buitengewoon slecht

na 4 keer bellen met een algemene vraag mbt klachten, 2 weken na de injectie, ben ik nog steeds niet teruggebeld. Er werd gezegd dat, of de arts, of de dame aan de telefoon mij zou terugbellen. Bij mijn tweede telefoontje werd gevraagd of ik dan een controle afspraak wil maken...nee, ik wil alleen teruggebeld worden mbt mijn vraag. Bij mijn derde telefoontje werd er voor de 2e keer een app gestuurd naar de arts, dan moest hij zeker wel terugbellen. Bij mijn vierde telefoontje werd gevraagd of ik veel napijn had na mijn bloedplasma behandeling... Dat heb ik helemaal niet gehad! Ik heb uit frustratie de telefoon erop gegooid. Na een week heeft nog steeds niemand mij teruggebeld. In de rapportage staat ergens heup LI, mijn behandeling was rechts. Kortom: erg slordig en slechte nazorg.

• Waar kent u Echozorg van? Via iemand anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Heup

Slecht niet mee in zee gaan!

Onprettige ervaring hij kwam ruim een uur te laat op zijn eigen afspraak. De afspraak ging onprofessioneel er werd totaal niet geluisterd naar me klacht. echo met apparatuur die niet goed functioneerde. Ik zou ze niet aanbevelen!

• Waar kent u Echozorg van? Anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Elleboog

Zeer onpersoonlijk en ondermaatse zorg.

Er wordt slecht naar je geluisterd en vervolgens kreeg ik een prik op de verkeerde plek en na dat ik twee weken later terugkwam en zei constateerden dat ze er niet goed zaten kreeg ik de schuld dat ik niet duidelijk was geweest. Prik twee erin en dan maar afwachten of dat het idd was wat er gedacht werd want op de echo konden ze het niet duidelijk zien. Ben naar het ziekenhuis gegaan en binnen twee minuten constateerde de radioloog met een echo dat er daadwerkelijk wel een probleem in de voet zat, orthopeed vond spuiten erin zetten een lapmiddel om tijdelijk van de pijn af te zijn en adviseerde om het operatief te verhelpen. Sorry maar echo zorg heeft een ander belang dan mijn belang.”

• Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet

Snel geholpen, fijne mensen en goed resultaat

Ik had erge last van mijn schouder en kon binnen een week terecht. Daar werd gekeken en meteen kon ik kiezen of ik er een spuit in wilde. Deze heeft erg goed geholpen. De echografist en de orthopeed waren erg aardig, luisterden goed en waren kundig. Ik zou er zo weer naartoe gaan.

• Waar kent u Echozorg van? Krant, Internet, Via iemand anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Eindelijk van die zeurende pijn af.

Professioneel.

Snel onderzoek en diagnose

zeer goede ervaringen

• Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Duidelijk en "to the point"

Snelle en duidelijke uitleg, direct actie ondernomen. Resultaat is nog even afwachten maar na dit onderzoek lijkt het inderdaad op beginnende artrose.

Tevreden.

Prima zorgvuldig na de knie gekeken

super

direct geholpen duidelijke uitleg, geen valse verwachtingen prettige mensen had me niet beter kunnen wensen

Nog niets te melden

Afwachten hoe het gaat. Indruk praktijkruimte, erg rommelig, maar dat zegt niets over de behandeling

Aandacht en perfecte behandeling

Na 2 jaar fysio terechht gekomen bij Echo-zorg. Wat ern verademing Keurige en vriendelijke mensen die nasr he luisteren rn begrip hebben en met je meedenken over wat je wilt. Ik ben super blij dat ik een afspraak heb ge maakt en na 3 dagen kon ik .al komen voor een behandeling voor mijn knie waarin ik via de echo een injectie heb gekregen . Over 2 weken weer even bellen hoe het is gegaan. Pijn is ietsje minder nog niet hele maal opgelost maar ook daar kunnen ze weer wat aan doen. Ik kan ze aanbevelen

• Voor welke klacht bent u geweest? Heup, Knie

niet tevreden

Veel vragen over mijn privé leven Ik heb Elleboog klachten op mijn bieden handen Onderzocht alleen een hand

• Voor welke klacht bent u geweest? Elleboog, Iets anders

Positief

Snelle handeling en behandeling.

• Diagnose N.v.t.

Zo als het hoort

Correcte, efficiënte en snelle afhandeling. Duidelijke en heldere uitleg van het probleem.

• Voor welke klacht bent u geweest? Heup

Wordt ik geadviseerd voor zooltjes en daarna pijnbestrijding.

Zeer tegenvallend. Ik wil van de vreselijk pijn bij hielspoor af. Krijg ik het advies voor zooltjes. Dat duurt zeker nog weken voor ik de zooltjes überhaupt heb en dan nog weken voordat het aanslaat. Daarna mag ik terug komen voor pijn bestrijding. Nou dat ga ik dus andersom doen. Dit is niet wat ik, middels de advertentie, verwachte. Binnen een week van de pijn af. Helaas niet voor mij. Wat een teleurstelling, geen echozorg meer voor mij. Het is dat ik een ster in moet vullen bij het volgende onderdeel. Wat mij betreft geen ster.

• Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet

Geachte mevrouw, Natuurlijk vinden we het jammer dat u het consult zo slecht beoordeeld. Met uw voet bent u van harte welkom voor een behandeling als u steunzolen heeft laten maken. Er zitten aan cortisone injecties bij peesaandoeningen ook behoorlijke nadelen. Cortison heeft kan het peesweefsel behoorlijk beschadigen vooral als je het medicijn in het peesweefsel injecteert. Maar ook als er bij een pees te veel spanning ontstaat zoals dat bij de aanhechting van de peesplaat onder de hiel. Soms is het beter om eerst goede voorwaarden te creëren voor een injectie. Anders is de kans groot dat de klachten snel terug komen of dat er de peesplaat inscheurt. Op onze website staat niet binnen een week van de pijn af. Maar binnen een week onderzocht en en indien geïndiceerd behandeld. Beterschap Robert de Zoete

Zeer direct en vooral “to the point”

Prima en geen wachttijden

Over Echozorg

Echozorg is een echo-orthopedisch diagnose en behandelcentrum in Hoorn en Amsterdam. ‘Eerst zien, dan behandelen’, is al jaren de uitgesproken visie van Echozorg. Echozorg is sinds 2007 gespecialiseerd het onderzoeken en behandelen van patiënten met schouder-, pees- en gewrichtsklachten. De orthopeed en echografist van Echozorg werken snel en efficiënt samen om een goede diagnose te stellen en u tegelijkertijd een effectieve behandeling aan te bieden. Met meer dan 14.000 uitgevoerde echo onderzoeken en 4.000 echogeleide injecties en behandelingen, zijn wij de eerste en meest ervaren echopraktijk van Noord-Holland.