wat een goede service

Ik was best wel gespannen om naar het behandelcentrum te gaan, maar bij binnenkomst zo ontzettend aardig en rustig ontvangen. Goede uitleg en zorgzaam onderzoek. Compliment voor de deskundigheid.

• Waar kent u Echozorg van? Internet, Huisarts

Goede behandeling

Het onderzoek was duidelijk en ik hoop dat de behandeling helpt!

• Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

In ben goed geholpen en mij is in heldere woorden verteld wat het beste vervolg is.

Persoonlijke ontvangst. Wat uitloop in de wachttijd. Gerichte vraagstelling rond mijn klachten. Prettige communicatie. Duidelijk verhaal rond mijn klachten en de wijze waarop dit verder zou kunnen worden behandeld.

• Waar kent u Echozorg van? Anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Iets anders

Bedankt voor uw review, prettig om te lezen dat u tevreden bent over de werkwijze / advies en communicatie van ons team. Marian / team Echozorg

Al aan de telefoon een goed gevoel

Dat ik een nieuwe heup moet gaan krijgen staat vast maar ivm werk wil ik dat een paar maanden tot half jaar uitstellen Duidelijke uitleg door alleen al de telefoniste waardoor voor mij het vertrouwen er snel was Het onderzoek was kort maar krachtig De prik deed erg zeer maar er werd overal rekening mee gehouden ook met mijn zenuwen die ik er toch wel voor had Duidelijk uitgelegd hoe lang er tussen de prik en operatie zou moeten zitten. Wel had ik het fijn gevonden als ik meer geinformeerd was wat ik in de eerste week zou mogen doen, later las ik dat het beste is om je toch rustig te houden. En pas met het verslag las ik wat er was ingespoten. Nu 3 weken verder en ik voel af en toe wel weer wat pijn maar is wel beduidend minder dan voor heen. Hopelijk blijft het de volle 3 maanden werken zodat ik ook een vrijwel pijnloze vakantie kan beleven.

• Voor welke klacht bent u geweest? Heup

Bedankt voor uw uitgebreide verslaglegging / review, fijn om te lezen hoe uw ervaring is geweest bij het onderzoek en behandeling. Ik geef het door aan het team. Fijne "pijnloze "vakantie gewenst. Marian / team Echozorg

Het helpt

Het is geen fijne behandeling maar het duurt kort en het helpt wel!

• Onderzoek N.v.t.
  • Diagnose N.v.t.
  • Uitleg oorzaak van uw klacht N.v.t.

Bedankt voor uw review, top dat u tevreden bent. Marian / team Echozorg

Prima en betrokken

Snel een afspraak. Met de woorden vriendelijk, concreet en inhoudelijk kan ik de zorg omschrijven

• Voor welke klacht bent u geweest? Heup, Knie

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, bedankt voor uw review. Marian / team Echozorg

Een prima behandeling !

Na de verwijzing van de huisarts bijzonder snel een afspraak bij Echozorg. Weinig tot geen uitloop van de afspraaktijd en echt tevreden over de behandeling, die al snel voor veel minder "pijn" in het kniegewricht heeft gezorgd. Had niet anders verwacht trouwens, gezien eerdere ervaringen met Echozorg

• Adviezen N.v.t.
  • Waar kent u Echozorg van? Krant, Anders

Goede behandeling.

Ervaren met de juiste kennis. Duidelijke uitleg over de oorzaak van de klacht.

• Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Goed geholpen altijd dus een aanrader!!

Goede vakbekwame mannen die weten waar ze over praten en wanneer ze iemand kunnen behandelen of niet. En geven een goede diagnose en wijzen je goed ook door naar een andere specialist als dit nodig is. Ze kijken echt gericht naar jouw probleem en zijn vriendelijk en behulpzaam. Alle keren dat ik ben geweest ben ik er goed geholpen en hebben ze de zaakjes goed op orde! Een aanrader!!

Zeer goede ervaring

Korte wachttijd, zeer professionele behandeling. Snelle reactie. Had meteen het verslag met de doorverwijzing binnen. Kan dit iedereen aanraden.

• Behandeling N.v.t.

eindelijk veel minder pijn

Goed geholpen, vocht weggehaald en injectie gekregen. Resultaat veel minder pijn

Helder en duidelijk

Na het intakegesprek eerst onderzocht en daarna een echo gekregen. Na diverse uitleg van de behandelmethode een echogeleide injectie gekregen. Vervolgens een afspraak gemaakt voor een telefonisch consult. Ik ben hier uitermate tevreden over. Dit wordt allemaal heel serieus genomen.

• Bereikbaarheid Echozorg
  • Deskundigheid orthopeed N.v.t.
  • Waar kent u Echozorg van? Internet, Huisarts
  • Voor welke klacht bent u geweest? Heup

Bedankt voor uw positieve review, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Inderdaad kunnen we, na onderzoek en echo tijdens het 1e consult al behandelen. Ik geef uw complimenten door aan het team. Marian / team Echozorg

Super goed.

Helemaal zoals je verwacht: Luisteren - Doorvragen - Analyseren - Actie nemen. Echt blij mee.

• Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet

Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor uw positieve review. Marian / team Echozorg

Professioneel geholpen en vriendelijk

• Waar kent u Echozorg van? Krant, Fysiotherapeut
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Bedankt voor uw 5 sterren positieve review, fijn dat u tevreden bent. Marian / team Echozorg

Vriendelijke bejegening en deskundige uitleg, behandeling en advies.

Ik kwam hier voor de derde keer en wat ik prettig vond en vind is dat de behandelaars je geen valse hoop willen geven, maar toch mogelijkheden zien om een chronische situatie niet als uitzichtloos te beschouwen. Wat ik geleerd heb is dat pezen, botten, spieren, banden en slijmbeurzen op een ingewikkelde manier met elkaar samenhangen en dat een samenloop van specifieke omstandigheden ervoor kan zorgen dat die samenhang verstoord kan worden. Ik denk dat de behandelaars niet uit het oog verliezen dat iedere verstoring unieke kanten heeft.

Vriendelijk, snel en vakkundig

Het pand is verouderd en onpersoonlijk. Maar de artsen waren vriendelijk, duidelijk in communicatie en snel met het onderzoek. Uitslag direct bekend en besproken. Erg prettig.

• Voor welke klacht bent u geweest? Schouder, Elleboog

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat u tevreden bent over het consult en onderzoek. Marian / team Echozorg

Pijnlijk maar hoop nu van mijn klachten af te zijn.

Ben positief behandeld!

Bedankt voor uw review, top dat u tevreden bent. Marian / team Echozorg

Zeer goed en vriendelijk

Ik voel me zeer op mijn gemak mede omdat ik serieus genomen word en er op een uitgebreid onderzoek goed gezocht word wat er met mijn klacht aan de hand is.

• Waar kent u Echozorg van? Anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet

Bedankt voor uw beoordeling met 5 sterren, fijn dat u aangeeft dat u zich op uw gemak voelde bij onze behandelaars en tevreden over het onderzoek. Ik geef het door aan het team. Marian

Snelle afspraak, beoordeling en behandeling

Heel prettige beoordeling klacht en gelijk behandeling, Top

• Diagnose
  • Uitleg oorzaak van uw klacht N.v.t.
  • Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Bedankt voor uw review, inderdaad kunnen de artsen meestal tijdens het 1e consult al behandelen. Marian / team Echozorg

Keurig op tijd geholpen. Behandeling het maken van de echo ging goed empatisch Uitleg diagnose

• Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Bedankt voor uw review, fijn dat u zo tevreden bent en uw waardering met 5 sterren beloond. Marian/ team Echozorg

Dit was het derde consult,weer prima

Er wordt met de echo gekeken en meteen behandeld dmv een injectie. Dit was de derde keer in ruim een jaar en het gaat goed daarna.

• Voor welke klacht bent u geweest? Knie

Bedankt voor uw review, fijn dat het na de behandeling weer goed gaat. Inderdaad, in de meeste gevallen kunnen we tijdens het consult meteen na het onderzoek met de behandeling beginnen. Marian / team Echozorg

Gelijk een goed en hartelijk ontvangst. Er werd duidelijk geluisterd naar de klachten, kreeg een goed uitleg wat er zoal gedaan kon worden. En het werd ook direct uitgevoerd geen doorverwijzing naar andere specialisten wel directe actie. Na de behandeling nog een beetje pijn maar 's avonds al een stuk minder. De dag er na voelde ik al niets meer. Kortom geweldige behandeling. Mijn huisarts was niet op de hoogte van Echozorg en ik werd enthousiast door de artikelen in het huis aan huis weekblad in Noord.

• Adviezen N.v.t.
  • Voor welke klacht bent u geweest? Knie

Bedankt voor uw review, prettig om te lezen dat u tevreden bent over het gegeven advies en behandeling. Wat fijn dat de pijn weg is, ik geef uw ervaring door aan het team. Marian / team Echozorg

Snelle afhandeling

Het is nog te kort geleden om te zeggen of het heeft geholpen.

• Voor welke klacht bent u geweest? Schouder

Bedankt voor uw review, wij horen graag over een paar weken het resultaat van de behandeling. U kunt dan contact opnemen met het secretariaat om dit door te geven. Marian / team Echozorg

Uitstekende en efficiënte aanpak.

Een fijn en meedenkend contact met de helpdesk. Korte wachttijd en deskundige en efficiënte aanpak van mijn hielspoor. Kunnen aan andere organisaties nog wat van leren.

• Waar kent u Echozorg van? Via iemand anders
  • Voor welke klacht bent u geweest? Enkel of voet

Bedankt voor uw positieve review, fijn dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor. Ik geef het door aan het team van Echozorg Marian / team Echozorg

Bedrijfsgegevens

Geldelozeweg 31

1625 NW Hoorn

0229 215 350

[email protected]

Over Echozorg

Echozorg is een echo-orthopedisch diagnose en behandelcentrum in Hoorn en Amsterdam. ‘Eerst zien, dan behandelen’, is al jaren de uitgesproken visie van Echozorg. Echozorg is sinds 2007 gespecialiseerd het onderzoeken en behandelen van patiënten met schouder-, pees- en gewrichtsklachten. De orthopeed en echografist van Echozorg werken snel en efficiënt samen om een goede diagnose te stellen en u tegelijkertijd een effectieve behandeling aan te bieden. Met meer dan 14.000 uitgevoerde echo onderzoeken en 4.000 echogeleide injecties en behandelingen, zijn wij de eerste en meest ervaren echopraktijk van Noord-Holland.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.