Keurige afwerking van alle afspraken in het contract

Komen tot een contract duurde even omdat emails van mij met gegevens als spam werden weggefilterd. Nadat er uiteindelijk een contract was werden alle stappen als afgesproken doorlopen. Bij vragen van mijn kant werd er altijd de tijd genomen om grondig uit te leggen. Keurige afwerking van de geplaatste deuren en muren er direkt omheen die wat kleine beschadigingen hadden opgelopen vanwege uitbreken oude deuren met frame. Alle gemaakte bouwrommel was vóór de officiële oplevering opgeruimd

Perfecte kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden over de service en geleverde kwaliteit. Erg vriendelijk en vakkundig personeel. Complimenten!

Beste Belinda, Bedankt voor de complimenten en het schrijven van de review! Een 10 is altijd fijn om te krijgen en zijn we zeer dankbaar voor. Groet, Team Alku Tilburg

Super blij met onze nieuwe kozijnen

Mooie duurzame kozijnen, goede service en erg vriendelijke en vakbekwame medewerkers.

Beste mevrouw van Huijgevoort, beste Marjolein, Wat een geweldig cijfer en een mooie reactie!! Bedankt daarvoor. Mocht ALKU in de toekomst nog iets kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Groet, Team Alku Tilburg

netjes afgehandeld

Mijn klacht over een lekkage is tot alle tevredenheid afgehandeld.

Beste Ted, Bedankt voor het schrijven van de review en het prachtige cijfer! Fijn dat u het zo ervaren heeft. Groet, Team Alku Tilburg

Goed kwaliteit kozijnen/deuren

Goed geholpen door vertegenwoordiger duidelijke uitleg Mooie showroom en mooie werkplaats Het monteren van de kozijnen en deuren ging geweldig De monteurs hebben dan ook niets beschadigt shapo

Goed kwaliteit kozijnen/deuren

Goed bedrijf

Leveren goed en mooi werk af zoals afgesproken

Voor de derde keer iets geplaatst en opnieuw zeer tevreden Ook kundige fijne monteurs

Enorm goed geholpen door vertegenwoordiger en vriendelijke monteurs

De ramen en deuren zijn perfect gemonteerd We zijn erg tevreden over Alku Raden het meer mensen aan zeer goede kwaliteit

Oke

We wachten nog steeds op de reinigingspakketjes die hadden monteurs helaas niet bij zich. Dit geld zowel voor mij als voor mijn zus. Hr. Jan de Regt - Ed Hoornikstraat 27 Dongen Mevr. Siemons - de Regt St Josephstraat 197 Dongen

Oke

Prima , alles afgewerkt volgens afspraak

De afgelopen jaren al diverse werkzaamheden laten uitvoeren door Alku . We zijn er prima over tevreden.

Alles volgens planning Mooi eindresultaat Keurige en vakkundige monteurs

Heel tevreden

Voor de derde keer alku kozijnen geplaatst Heel tevreden Mooi resultaat Keurige vakkundige monteurs

Voor de derde keer iets geplaatst. Mooi resultaat erg tevreden Nette monteurs .

Voor de derde keer iets geplaatst. Mooi resultaat erg tevreden Nette monteurs .

Goede service, en goede kwaliteit

Goed overleg, nette correcte werknemers.

Zevenheuvelenweg 70

5048AN Tilburg