Mooi en vakkundige

Kozijn ziet er prima uit inclusief mooie afwerking. Enige minpuntje is de enorm lange wachttijd.

Goed, kundig en vriendelijk.

Vanaf het eerste moment van goed advies voorzien. Vlotte plaatsing van de ramen en kozijnen, kundige vaklui. De opvolging blijft alleen wat achter, als er bij de oplevering een notitie wordt gemaakt van dingen die na inspectie net niet helemaal naar wens zijn/afwijken.

Prima geregeld, duidelijke offerte

De offerte was duidelijk, eerlijk. verloop van zetten van 6 eersteverdieping ramen is prima gegaan.

prima werk verricht

kozijnen staan er netjes in ondanks mijn gevel niet geheel in het lood staat

zoals gewend

zoals de eerste keer netjes en goed

Zeer goed werk geleverd

Bij aanvang, meteen verontschuldigen, waarom ze te laat waren. Professionele monteurs. Denken mee, en leveren perfect werk. alles netjes afgewerkt, en opgeruimd. Zeker t aanbevelen waard.

Afspraak is afspraak !

Vanaf moment dat ik de showroom binnenliep tot aan de oplevering van alle nieuwe kozijnen en deuren liep de communicatie goed en zijn alle gemaakte afspraken waargemaakt. Kortom een installatie die vlekkeloos is verlopen. Het resultaat sloot aan bij mijn verwachtingen naar aanleiding van de getoonde voorbeelden in de showroom in Tilburg. De kwaliteit van de werkzaamheden was perfect en een leuk team over de vloer gehad die ook oog had voor het netjes houden van de werkplek.

Aandacht voor de klant.

Onze ervaring is dat we vanaf het begin goed geholpen zijn bij Alku. Zowel in de showroom als met het opmeten. Er werd goed meegedacht met ons. Tevens zeer tevreden over de werkmannen. Keurig netjes, beleefd en gezellig.

Product is prima services is waardeloos

Prijs is erg hoog vergeleken met de concurrentie voor exact het zelfde product. Tijdens het plaatsen van de dakkapel wordt geen rekening gehouden met scheven balken en voor mijn gevoel hebben ze niet de juiste kennis bij het plaatsen van deze. Ook wordt het geheel niet tocht dicht opgeleverd. Bij aanvraag van de offerte hebben we een vensterbank aangevraagd deze moet je vervolgens nog zelf plaatsen.

topkwaliteit

zorgvuldigheid, goede voorlichting en betrouwbaarheid gaan hand in hand met hoogwaardig product,

Weer top ervaring

Aan de voorzijde van de woning 3 nieuwe kozijnen geplaatst. We zijn er erg tevreden over gewoon to-

TOP!

Goede vaklui die mijn kozijn perfect hebben geplaatst. Werkte vakkundig, netjes en snel. Enige minpunt was dat ik een jaar op dit kozijn moest wachten. Maar dat was het zeker waard.

Top in alles

Van de 1e stap bij ALKU tot het opruimen van spullen na plaatsing alleen maar positief. Nette monteurs, echte vakmensen zowel bij advies als plaatsing.

Heel tevreden

Kozijnen zijn mooi en prima geplaatst , heel vriendelijk en hardwerkend personeel en goede service

Goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs geplaats door nette en kundige monteurs

Vanaf het eerste moment zijn we goed behandeld door kundig personeel. De offerte was niet direct goed maar alles is snel aangepast. De plaatsing is snel gedaan. Helaas waren er wel wat kleine mankementen, maar deze zijn opgelost. Een kleine kras in het glas is opgelost door een nieuw raam. Helaas heb je hier wel te maken met lange levertijd, maar dat heb je nu overal.

Vakmanschap zoals je verwacht

Vlotte en prettige behandeling bij oriëntatie en ook bij montage

Vakkundige en klantvriendelijke mensen, zowel bij verkoop en bij monteurs. Prettig zaken gedaan.

Prima installateurs, accountmanager minder

Het plaatsen van onze deur is prima verlopen. Complimenten voor de uitvoerders! Contact met onze accountmanager was niet zo best: mails werden niet beantwoord, telefoontjes ook niet. Daardoor tijdens plaatsing toch nog wat gedoe terwijl we er in de voorbereiding echt alles aan hebben gedaan om alles soepel te laten verlopen. Beetje jammer voor de algehele ervaring. Was zeker niet nodig geweest.

Nooit meer alku

Waar moet ik beginnen? De verkoopmedewerkers hebben geen verstand van zaken. Je mag verwachten als je 20.000 euro uitgeeft, dat je in ieder geval eerlijk en goed advies krijgt. Wij maakte ons zorgen over de veiligheid van draaikantel systeem van de ramen. Ons werd geadviseerd om dan ventilatie roosters te nemen. Wat blijkt, dat het inzetten van een rooster, de gehele isolatie waarde omlaag haalde. Dit terwijl bij de installatie van de kozijnen een verbeterd veiligheid systeem opzat. De installateurs snapte ook niet waarom wij ventilatie roosters hadden. De installeteurs hadden meer verstand van zaken dan de verkopers. Product zelf is prima, afwerking minder. Tijdens installatie nog eea misgegaan. Wij moesten altijd zelf contact opnemen met alku. Alle afspraken dat zij contact op zouden nemen met ons, werd geen gehoor aangegeven.

Dik tevreden

Ben dik tevreden, alles prima uitgevoerd. Lui die over de vloer kwamen allemaal even lief en behulpzaam. Veel complimenten in de straat gekregen. Nieuwe voor/achterpu, 3 verdiepingen, van onder tot beneden. Ons complimenten aan AlKU Tilburg. Netjes met de rekening gewacht tot alles klaar was.

Vakmensen

Ervaren mensen die goed werk afleveren

Weer prima!

Alles is weer prima gegaan, vanaf het eerste gesprek, het inmeten tot en met plaatsen en de laatste afwerking. Voor ons was het de tweede keer ALKU en we zijn dik tevreden.

Deskundig advies en netjes geplaatst

Bij Alkuplus krijg je deskundig advies. Je wordt goed geadviseerd over de mogelijkheden. Het plaatsen verliep zonder problemen. De medewerkers zijn aardig en netjes. Na afloop heeft Alku een goede aftersales.

De enkele klachten m.b.t. de afwerking werden na tevredenheid afgehandeld

Voor de beschadigde muur werd compensatie gegeven voor nieuwe muurvulling. De lichte beschadigingen van de buitenkozijnen en de slordige kit aan de binnenzijde werden na melding daarvan netjes hersteld.

Keurige afwerking van alle afspraken in het contract

Komen tot een contract duurde even omdat emails van mij met gegevens als spam werden weggefilterd. Nadat er uiteindelijk een contract was werden alle stappen als afgesproken doorlopen. Bij vragen van mijn kant werd er altijd de tijd genomen om grondig uit te leggen. Keurige afwerking van de geplaatste deuren en muren er direkt omheen die wat kleine beschadigingen hadden opgelopen vanwege uitbreken oude deuren met frame. Alle gemaakte bouwrommel was vóór de officiële oplevering opgeruimd