Top in alles

Van de 1e stap bij ALKU tot het opruimen van spullen na plaatsing alleen maar positief. Nette monteurs, echte vakmensen zowel bij advies als plaatsing.

Heel tevreden

Kozijnen zijn mooi en prima geplaatst , heel vriendelijk en hardwerkend personeel en goede service

Goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs geplaats door nette en kundige monteurs

Vanaf het eerste moment zijn we goed behandeld door kundig personeel. De offerte was niet direct goed maar alles is snel aangepast. De plaatsing is snel gedaan. Helaas waren er wel wat kleine mankementen, maar deze zijn opgelost. Een kleine kras in het glas is opgelost door een nieuw raam. Helaas heb je hier wel te maken met lange levertijd, maar dat heb je nu overal.

Vakmanschap zoals je verwacht

Vlotte en prettige behandeling bij oriëntatie en ook bij montage

Vakkundige en klantvriendelijke mensen, zowel bij verkoop en bij monteurs. Prettig zaken gedaan.

Prima installateurs, accountmanager minder

Het plaatsen van onze deur is prima verlopen. Complimenten voor de uitvoerders! Contact met onze accountmanager was niet zo best: mails werden niet beantwoord, telefoontjes ook niet. Daardoor tijdens plaatsing toch nog wat gedoe terwijl we er in de voorbereiding echt alles aan hebben gedaan om alles soepel te laten verlopen. Beetje jammer voor de algehele ervaring. Was zeker niet nodig geweest.

Nooit meer alku

Waar moet ik beginnen? De verkoopmedewerkers hebben geen verstand van zaken. Je mag verwachten als je 20.000 euro uitgeeft, dat je in ieder geval eerlijk en goed advies krijgt. Wij maakte ons zorgen over de veiligheid van draaikantel systeem van de ramen. Ons werd geadviseerd om dan ventilatie roosters te nemen. Wat blijkt, dat het inzetten van een rooster, de gehele isolatie waarde omlaag haalde. Dit terwijl bij de installatie van de kozijnen een verbeterd veiligheid systeem opzat. De installateurs snapte ook niet waarom wij ventilatie roosters hadden. De installeteurs hadden meer verstand van zaken dan de verkopers. Product zelf is prima, afwerking minder. Tijdens installatie nog eea misgegaan. Wij moesten altijd zelf contact opnemen met alku. Alle afspraken dat zij contact op zouden nemen met ons, werd geen gehoor aangegeven.

Dik tevreden

Ben dik tevreden, alles prima uitgevoerd. Lui die over de vloer kwamen allemaal even lief en behulpzaam. Veel complimenten in de straat gekregen. Nieuwe voor/achterpu, 3 verdiepingen, van onder tot beneden. Ons complimenten aan AlKU Tilburg. Netjes met de rekening gewacht tot alles klaar was.

Vakmensen

Ervaren mensen die goed werk afleveren

Weer prima!

Alles is weer prima gegaan, vanaf het eerste gesprek, het inmeten tot en met plaatsen en de laatste afwerking. Voor ons was het de tweede keer ALKU en we zijn dik tevreden.

Deskundig advies en netjes geplaatst

Bij Alkuplus krijg je deskundig advies. Je wordt goed geadviseerd over de mogelijkheden. Het plaatsen verliep zonder problemen. De medewerkers zijn aardig en netjes. Na afloop heeft Alku een goede aftersales.

De enkele klachten m.b.t. de afwerking werden na tevredenheid afgehandeld

Voor de beschadigde muur werd compensatie gegeven voor nieuwe muurvulling. De lichte beschadigingen van de buitenkozijnen en de slordige kit aan de binnenzijde werden na melding daarvan netjes hersteld.

Keurige afwerking van alle afspraken in het contract

Komen tot een contract duurde even omdat emails van mij met gegevens als spam werden weggefilterd. Nadat er uiteindelijk een contract was werden alle stappen als afgesproken doorlopen. Bij vragen van mijn kant werd er altijd de tijd genomen om grondig uit te leggen. Keurige afwerking van de geplaatste deuren en muren er direkt omheen die wat kleine beschadigingen hadden opgelopen vanwege uitbreken oude deuren met frame. Alle gemaakte bouwrommel was vóór de officiële oplevering opgeruimd

Perfecte kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden over de service en geleverde kwaliteit. Erg vriendelijk en vakkundig personeel. Complimenten!

Beste Belinda, Bedankt voor de complimenten en het schrijven van de review! Een 10 is altijd fijn om te krijgen en zijn we zeer dankbaar voor. Groet, Team Alku Tilburg

Super blij met onze nieuwe kozijnen

Mooie duurzame kozijnen, goede service en erg vriendelijke en vakbekwame medewerkers.

Beste mevrouw van Huijgevoort, beste Marjolein, Wat een geweldig cijfer en een mooie reactie!! Bedankt daarvoor. Mocht ALKU in de toekomst nog iets kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Groet, Team Alku Tilburg

netjes afgehandeld

Mijn klacht over een lekkage is tot alle tevredenheid afgehandeld.

Beste Ted, Bedankt voor het schrijven van de review en het prachtige cijfer! Fijn dat u het zo ervaren heeft. Groet, Team Alku Tilburg

Goed kwaliteit kozijnen/deuren

Goed geholpen door vertegenwoordiger duidelijke uitleg Mooie showroom en mooie werkplaats Het monteren van de kozijnen en deuren ging geweldig De monteurs hebben dan ook niets beschadigt shapo

Goed kwaliteit kozijnen/deuren

Goed bedrijf

Leveren goed en mooi werk af zoals afgesproken

Voor de derde keer iets geplaatst en opnieuw zeer tevreden Ook kundige fijne monteurs

Enorm goed geholpen door vertegenwoordiger en vriendelijke monteurs

De ramen en deuren zijn perfect gemonteerd We zijn erg tevreden over Alku Raden het meer mensen aan zeer goede kwaliteit

Enorm goed geholpen door vertegenwoordiger en vriendelijke monteurs

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.