Uitstekend tot de opdracht binnen is, daarna dramatisch

Goed geholpen en netjes te woord gestaan tot aan het tekenen van de opdracht. MAAR DAN!!!! Kozijnen zijn zeer slordig geplaatst met allerlei onomkeerbare beschadigingen tot gevolg. Daarna wordt het "pappen en nathouden" beleid toegepast. Het lijkt wel op een wedstrijdje radiostilte. Geen daadkrachtige oplossingen en welles-nietes spelletjes. Product zelf ziet er goed uit, hang en sluitwerk is matig.

Grandioos

In de showroom zeer vriendelijk, meedenkend en deskundig geholpen. Ook de plaatsing was een zeer positieve ervaring: vriendelijk, netjes en deskundig. Grandioos.

Netjes geplaatst.

Goed geplaatst. Werkt naar behoren. Ziet er heel goed uit. Bij de badkamer hebben we zelf later de afwerking aan moeten passen. De gebruikte afwerkstrips waren te dik

klantvriendelijk, accuraat en concreet

van offerte tot oplevering alles in overleg gegaan. plaatsing conform opgave. de plaatsing is netjes gedaan en alles is schoon opgeleverd.

Goede snelle service

Leuk personeel en vakkundig. Probleem adequaat opgelost!

Alles wat je hoopt Netjes Accuraat Vriendelijk Duidelijk

Passend advies

Goed advies en heel prettige vertegenwoordiger. Fantastische service bij levering en plaatsing

Goede service, fijne monteurs! Alles volgens afspraak

Top bedrijf

Prettig en klantvriendelijk

Goed meegedacht met de mogelijkheden en in de uitvoering is hard gewerkt.

Goed de afspraken nagekomen

Goed de afspraken nagekomen en ziet er netjes uit.

goede kwaliteit, goede service

goede service, goede kwaliteit netjes geplaatst

Professioneel geholpen en geplaatst

Naar tevredenheid geplaatst. Kleine schade binnen een week opgelost.

Niets op aan te merken

Een heel mooi product, top geplaatst.

Het gehele traject van ontwerp tot plaatsing loopt perfect. Vriendelijk, kundig en nette medewerkers die pas vertrekken als werkelijk alles top is.

Prima lange levertijd

Levertijd voor 1 raam 5 maanden maar daar kunnen ze niks aan doen verder service prima.

Vakkundig

Goede en duidelijke communicatie, met vakkundige plaatsing ramen en kozijnen. Zeer tevreden!

ziet er netjes uit

comunie kaatsi vind ik minder-de uitvoering 100 procent

Professioneel en netjes.

Komen op tijd, ruimen alles op en leveren echt vakwerk. Dankjewel

Perfecte service, goede uitleg en meedenkend

Onze ervaring is zeer goed. Ze denken met je mee. Je kunt ze altijd bellen als er iets is of als je vragen hebt.

We zijn zeer tevreden

Gezellige en vakkundige mannen hebben onze deur en raam geplaatst. We zijn er heel blij mee.

De installateurs hebben geweldig werk geleverd, het zijn net kunstenaars! En bovendien waren het erg aardige kerels, die mijn huis weer netjes achterlieten..

het materiaal is goed

is gewoon goed

Mooi werk geleverd

Netjes gewerkt en het oude kozijn gesloopt erg tevreden met het resultaat

Vanaf begin in showroom tot prijs ( wel hoger als elders) en maat opmeting en plaatsing alles naar wens uitgevoerd. Vanaf begin goed gevoel.

Zevenheuvelenweg 70

5048AN Tilburg