Goede service, en goede kwaliteit

Goed overleg, nette correcte werknemers.

super geregeld

de deuren die Alku heeft geplaatst zijn mega goed van kwaliteit. daarnaast hebben ze de vraag die we hadden super goed opgelost complimenten voor het gehele bedrijf, van verkoop tot aan de mannen die komen plaatsen

Alles goed verlopen

Goed en een tevreden klant Aardige monteurs En in een goed overleg

Voortraject en uitvoering goed, afronding project minder.

Op zich een goede ervaring, in offertestadium netjes behandeld, goede afspraken kunnen maken die ze ook na zijn gekomen. Afwerking niet helemaal top en after-sales ook minder.

Alles perfect geregeld en uitgevoerd

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop bij ons een prachtig stel nieuwe deuren en ramen zijn geleverd. Niet alleen het voorbereidend traject (offerte, inmeten en de afspraak voor installatie) maar ook de levering van super. Mooie materialen, keurig geplaatste en afgewerkt. Gewoon perfect !!

Tevreden

Uiteindelijk tevreden, de installateurs waren in eerste instantie wat slordig, wat wat beschadigingen opleverde. Ook was ik niet blij dat de vlak voor de deur, aan de buitenzijde een kleine “goot” niet gewoon dicht gemaakt hadden met cement. Nadat ik daar op wees dat dat echt niet kon, hebben ze het dicht gemaakt. De andere mankementen zijn later door een buitengewoon deskundige collega opgelost. Vandaar uiteindelijk tevreden

Van begin tot einde geholpen door vriendelijk en simpatiek personeel

Goede adviezen, meedenkend en ervaren personeel. Zowel tijdens eerste gesprek en inmeten. Dag van plaatsing ruim op tijd van te voren bekend. Personeel die plaatsten erg netjes en beleefd.

Fijn bedrijf. Goede service

In de winkel zeer goed geholpen. De jongens die onze voordeur kwamen plaatsen hebben netjes gewerkt en alles opgeruimd. En alle afspraken zijn nagekomen. Gewoon super.

Heel tevreden

De mannen werken snel en heel erg netjes. En leggen alles goed uit

Alles prima volgens afspraak

Netjes gewerkt. Goede kwaliteit

Alles keurig gedaan, altijd goed tevreden.

Keurige dakkapel, fijne samenwerking, alleen de kabels van de lichtinstallatie waren te kort.

Mooie uitstraling

Goede kwaliteit en net vakkundig personeel en afspraken nakomen .

Goede ervaren medewerkers. Slopen en afvoeren van de materialen, keurig netjes..

Fijne deur en goed erin gezet!

Het is netjes er in gezet alles keurig opgeruimd zowel binnen als buiten ! Deur werd door hun zelf ingewisseld voor een andere deur omdat ze zelf niet tevreden waren! Keurig gedaan! Zeer tevreden

Gewoon goed

Bij bestellen en inmeten van kozijn goede adviezen gekregen. Hoewel we gewaarschuwd waren voor mogelijke beschadigingen bij verwijderen van het oude kozijn en het plaatsen van het nieuwe hebben de monteurs hun werk prima gedaan zonder beschadigingen. We zijn erg tevreden over Alku

Wij zijn uiterst tevreden met alles wat ALKU ons geboden heeft !!s

Alles wat we afgesproken hebben is gedaan, in 1 dag en op de afgesproken datum werd alles gemonteerd !! Top !!

Goed planning goed vakwerk mooi materiaal

Gewoon goed

Goede service!!!

Komen hun afspraken na. Verder hebben ze top producten en een zeer kundig montageteam.

Top, helemaal tevreden

Super snel geplaatst door mensen met heel veel ervaring! Ziet er fantastisch uit.

prima na al die jaren

bij het jaarlijkse "nalopen"plus reinigen van de door jullie geplaatste kozijnen, voordeur, schuifpui plus buitengevel bekleding in 2012,2013 en 2019 blijkt weer welk goed materiaal jullie geleverd en geplaatst hebben. Alles ziet er nog steeds prima uit, de schuifpui glijdt soepel de voordeur blijft prachtig ( goede tip van Timo destijds), ben nog steeds heel tevreden1 Het was de pittige financiële investering zeker waard. Groet Marc Snijders Tilburg

Over het algemeen goed

Over het algemeen goed

Kwaliteitskozijnen

Goede vakmensen

Goede service en snelle montage

Goede service en nette afwerking

Rommelig voortraject/planning maar kundig personeel en top resultaat

Het traject rondom de offerte was rommelig. Wijzigingen werden niet goed bijgehouden en konden niet worden terug gezocht en de prijsberekening bleef wat vaag. Een bezoek aan het ontdekkingscentrum was zeer prettig, zeer kundige uitleg en goed om eea te kunnen zien. De planning werd op het laatste moment verschoven. De uitvoering werd goed gedaan en het werd netjes achter gelaten. We zijn erg blij met het resultaat.

Nette en correcte monteurs!

Postieve ervaring bij het uitkiezen, de offerte maken en het plaatsen van de deur en kozijnen!