Kozijnen zijn netjes en vakkundig geplaatst.

Monteurs hebben alles netjes en vakkundig geplaatst, prima werk geleverd.

Vervelend gevoel overgehouden

Wij hebben alle houten kozijnen laten vervangen door kunststof van ALKU. Dit is gebeurd in 3 etappes, in 2014, 2016 en 2020. De kwaliteit van het zetten en afwerken was de 1e en 2e keer beter dan de laatste keer. Helaas zijn de eerdere goede ervaringen in 2020 niet herhaald. Voor het plaatsen wordt het aantal montage uren ruim ingepland, die de klant moet betalen, en de plaatsing is nogal afgeraffeld. ALKU is zeker niet de goedkoopste, en mede daarom zijn wij met de werkwijze en uitvoering van de laatste plaatsing niet gelukkig. Een goede coulance of een degelijke tegemoetkoming is ons vanuit ALKU zelf (nog) niet aangeboden. ALKU aanbevelen?..... ja maar gezien ervaringen 2020 houd het niet over

Bagger

Bagger 5 werkdagen zou het duren voor er voor 25k aan kozijnen in zou zitten. Dit werd niet gehaald. Producten niet op orde, kozijnen slecht gemonteerd em beachadigd. In totaal wel ruim 10 x extra volk over de vloer gehad om te kijken, te repareren en aan te vullen. Afspraken niet nageleefd. 11 maanden later zijn we er klaar mee maar blijft de montagekwaliteit laag. Enige vorm van tegemoetkoming doen ze niet aan. Zoek lekker verder!

Goede levering gino bedankt

Het uiteindelijke doel is naar tevredenheid

Uiteindelijk heeft Alku goed werk verricht en met vakmanschap. Dit is gedaan door de monteurs ter plaatse. Jammer vind ik wel dat de verkoper ondanks mijn reacties niet de moeite heeft genomen om persoonlijk contact op te nemen en/of te reageren op mail persoonlijk. Ik weet dat er wel naar geluisterd werd, omdat de klacht werd opgelost naar mijn tevredenheid. Maar je voelt je niet serieus genomen als men niet even de telefoon kan nemen en bellen. En de uitvlucht "wij konden u niet bereiken" komt niet over, als 5 minuten na de mail ik op dezelfde telefoon WEL door alku gebeld kon worden. Dit vind ik erg jammer en niet klantvriendelijk. het is aan de monteurs te danken dat het netjes is afgerond naar onze tevredenheid. Compliment aan hen.

Een topbedrijf

Zeer kundig en vriendelijk, bij defecten wordt alles zsm opgelost .

Prijzig maar goed

Je gaat niet naar ALKU voor een budget oplossing. Maar daar krijg je dan ook goed werk, goede kwaliteit en goede service voor terug. Voor ons zijn dat belangrijke zaken.

Zeer klantvriendelijk en vakkundig

Er is prima vakwerk geleverd

Uitstekend bedrijf

Vakmensen, aardig, professioneel

zeer goed

goede service, goed persoonlijk contact, vakmanschap

Mooi overzicht van de mogelijkheden

In het centrum hebben we een mooi overzicht gekregen van de mogelijkheden voor nieuwe kunststof kozijnen. De samenstelling daarna was een fluitje van een cent. Plaatsing zoals afgesproken. Helaas is een scheur in een raam over het hoofd gezien, maar wel de toezegging om die snel te komen vervangen.

Professioneel bedrijf tegen competitieve prijs

Verschillende (kwaliteits)bedrijven aangeschreven voor het vervangen van kozijnen op de 1e verdieping en de voorkant van de benedenverdieping. ALKU heeft mooie kozijnen, een ruime keuze aan raamdecoratie in de showroom en had het beste bod. Installatie door een professionele ploeg van triple glas ivm subsidie. Prettige heren en uitstekende vaklui. Alles netjes afgewerkt. 1-2 weken na installatie kreeg ik een telefoontje dat er een foutje in de productie van de kozijnen was geconstateerd waardoor de afwatering niet goed verliep. Binnen een week zijn er 2 heren langs geweest die dit binnen 2 uur hebben opgelost. Uitstekende pro-actieve houding van ALKU Het resultaat: samen met recent aangebrachte vloerisolatie hebben we in oktober nog nauwelijks hoeven stoken. Wij zijn zeer blij met ALKU (is wel eens anders geweest voor klussen uitgevoerd door andere bedrijven)

Super !

Onze ervaring is dat ALKU zich houd aan afspraken, denken mee met oplossingen, werken netjes met vakkundig personeel en is er iets niet goed, dat wordt meteen opgelost ! TOP !

fantastisch

zeer correcte mensen die goed op elkaar zijn ingespeeld en elkaar steeds positief benaderen.

Niet de goedkoopste maar wel een van de betere!

Wij hebben voor rond de 28.000 euro alles laten vervangen door kunststof van ALKU. Ramen, deuren en schuifpui! Dit is gebeurd in 3 etappes, in 2011, 2018 en 2020. De kwaliteit van het zetten was aanvankelijk beter dan de laatste keer. Ons is opgevallen dat men voor het zetten, zeer ruim de tijd neemt, waarvoor de klant moet betalen! Het oplossen van problemen kan nog wel eens langer duren! Ze zijn niet de goedkoopste maar wij zijn tevreden, anders waren wij al na de eerste bestelling niet verder met ALKU in zee gegaan.

Monteurs hebben net werk afgeleverd ook de werkwijze is goed en schoon uitgevoerd afval werd steeds meteen opgeruimd

erg goed van begin tot einde

Vanaf het gesprek in het ontdekkingscentrum tot aan de oplevering en nazorg: echt heel erg goed! Snel, duidelijk, accuraat en kwaliteit in materiaal en montage. De monteurs hebben zelfs zaken gerepareerd die niet hadden hoeven repareren.

prachtige deur maar......

Het bestellen leveren en bevestigen van de deur was prima maar ik vind de drempel die geleverd is van een slechte kwaliteit !

Mooie woorden. Rampzalige uitvoering

In januari zou men in 5 dagen een grote klus bij onze woning uitvoeren. Al gauw tijdens de uitvoering bleek dat dit niet haalbaar was. Daarnaast is er schade ontstaan, schade aan kozijnen, verkeerde spullen besteld, spullen niet besteld en verder. Tevens was er sprake van vochtdoorslag en tocht. Herstel duurde een tijd. Waarbij kozijnen zijn herplaatst. Meerdere "kijkbezoeken" en 6 extra klusdagen verder is het nog niet afgerond. Wederom werden afspraken niet gehaald en de communicatie tussen opzichters en monteurs is bagger. Inmiddels zijn we 7 maanden verder. Links en rechts zijn dingen nog steeds slordig maar herstellen we zelf of laten het maar zo Binnenkort hopelijk vanuit alku de laatste klussen. Enige vorm van tegemoetkoming wil men niet aan. Ik vind het schandalig. Het enige wat wel op tijd ging was het sturen van de eerste facturen. Wat mij betreft nooit meer.

Gemakkelijk kiezen!

Fijn dat alles overzichtelijk is ingedeeld en je goed keuzes kan maken ipv via brochures en staaltjes

Prima!!!!!

Hadden aantal jaren geleden van ALKU de ramen aan de voorkant laten doen. Dat was goed bevallen dus nu de kozijnen aan de achterzijde van het huis laten doen. Alles is goed verlopen. Ben heel blij met het resultaat!

Goed bedrijf met vriendelijke professionals

Nieuwe kozijnen, rolluiken, deuren en horren geplaatst door een vakkundige ploeg die in weer en wind de juiste puntjes op de i zetten. Na 4 dagen een prachtig resultaat!!! Bedankt Leon, Jordy en Roy.

Alles was prima geregeld en volgens afspraak uitgevoerd

Heel prettig geholpen en een mooi eindresultaat!

De hele ervaring vanaf de online offerte tot en met de plaatsing is op een nette, fijne en correcte manier verlopen. Iedereen is professioneel en weet waar hij/zij het over heeft. We zijn zeer tevreden over het resultaat en als de kozijnen beneden aan de beurt zijn weten we wie we moeten bellen! Door de Coronacrisis is de plaatsingsdatum veranderd maar daar was vanuit onze kant alle begrip voor. ALKU, bedankt!

Goede ervaring

Afspraken worden nagekomen alleen jammer dat niet alle materialen aanwezig waren zodat we nog een keer thuis moesten blijven maar verder goede en vriendelijke monteurs