goede kwaliteit, goede service

goede service, goede kwaliteit netjes geplaatst

Professioneel geholpen en geplaatst

Naar tevredenheid geplaatst. Kleine schade binnen een week opgelost.

Niets op aan te merken

Een heel mooi product, top geplaatst.

Het gehele traject van ontwerp tot plaatsing loopt perfect. Vriendelijk, kundig en nette medewerkers die pas vertrekken als werkelijk alles top is.

Prima lange levertijd

Levertijd voor 1 raam 5 maanden maar daar kunnen ze niks aan doen verder service prima.

Vakkundig

Goede en duidelijke communicatie, met vakkundige plaatsing ramen en kozijnen. Zeer tevreden!

ziet er netjes uit

comunie kaatsi vind ik minder-de uitvoering 100 procent

Professioneel en netjes.

Komen op tijd, ruimen alles op en leveren echt vakwerk. Dankjewel

Perfecte service, goede uitleg en meedenkend

Onze ervaring is zeer goed. Ze denken met je mee. Je kunt ze altijd bellen als er iets is of als je vragen hebt.

We zijn zeer tevreden

Gezellige en vakkundige mannen hebben onze deur en raam geplaatst. We zijn er heel blij mee.

De installateurs hebben geweldig werk geleverd, het zijn net kunstenaars! En bovendien waren het erg aardige kerels, die mijn huis weer netjes achterlieten..

het materiaal is goed

is gewoon goed

Mooi werk geleverd

Netjes gewerkt en het oude kozijn gesloopt erg tevreden met het resultaat

Vanaf begin in showroom tot prijs ( wel hoger als elders) en maat opmeting en plaatsing alles naar wens uitgevoerd. Vanaf begin goed gevoel.

Goed product door vakmensen geplaatst

Zoals gezegd goed product, keurig afgewerkt door vakmensen met service van hoge standaard

Leverdatum zoals afgesproken Alles op tijd klaar

Het raam is mooi. De monteurs waren heel goed

Vdiendenlich en denken mee

Gewoon goed

Gewoon goed

Goede kwaliteit, goede afwerking.

De wachttijd is lang, maar voor de rest, planning, kwaliteit, afwerking top.

Erg tevreden met het resultaat

Goed geholpen met het uitzoeken van nieuwe kozijnen en deuren. Duidelijke communicatie en goede service. Montage verliep erg soepel, erg tevreden met de gang van zaken en het resultaat!

Super product en netjes geplaatst

5 kozijnen vervangen, alle 5 zonder verdere schade verwijderd en terug geplaatst, monteurs werkten super netjes en waren vriendelijk

Vriendelijke correcte harde werkers in de kou

Het was koud 2 december, maar deze twee vriendelijke mannen weerhield dat niet van secuur werken.

Altijd perfect geregeld

Wij hebben nu voor 3e maal kunststof kozijnen/ramen/deuren laten plaatsen en het is altijd netjes op tijd, perfect afgewerkt en is er iets niet goed direct service.

Snel en netjes gewerkt. Goed en vriendelijk personeel. En na de werkzaam heden alles netjes opgeruimd.