Hartstikke goed!!

Goede informatie, duidelijke offerte, de keuze is reuze en ook niet onbelangrijk; heel vriendelijke mensen.

Super geholpen en vakkundige monteurs

We zijn super in de shop behandeld en er is ons niks aangesmeerd. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en de 2 monteurs die hier waren om ons raam te monteren, waren zeer vakkundig en vriendelijk alle rommel was netjes opgeruimd en wij zijn dik tevreden!

Netjes beleefd prima werk afgeleverd

Product is goed, over afspraken communiceren niet tevreden.

Zoals hierboven beschreven, product is goed. Aantal punten die niet goed worden gecommuniceerd vooraf. Dit heeft er voor ons voor gezorgd om de rest van de kozijnen/deuren van onze woning niet meer door Alku te laten vervangen.

Fijn bedrijf

Goede voorlichting. Prettige communicatie. Prachtig product. Nette montage

Van het bestellen tot en met plaatsing vlekkeloos

Bij bestellen vriendelijk en duidelijkheid en bij plaatsen van de kozijnen vriendelijk personeel netjes afgewerkt en opgeruimd en afgevoerd. Enigste minpuntje was de dat wij 6 maanden moesten wachten

Gewenste kwaliteit geleverd

Goede kwaliteit en communicatie

Eens maar nooit meer!!

Na plaatsing was er een en ander kapot en niet mooi afgewerkt. Na 2 dagen mailen en 3 x bellen kwam er na bijna 2 maanden eens iemand kijken naar de schade.en dat voor heel veel geld.nooit meer.

Prima bedrijf vakkundige mensen, die goed werk hebben afgeleverd.

Goed, professioneel werk afgeleverd.

Prima en vakkundig geholpen

Hartstikke goed geholpen en men nam echt de tijd voor mij. Alles werd goed uitgelegd

Goed advies en prima afhandeling

Alle wensen konden we goed doornemen en concretiseren. Uiteindelijk is montage ook heel vlot verlopen.

Correct bedrijf

Heb een goede ervaring, medewerker zijn vriendelijk en Correct,

Wederom prima werk

Het betreft maar 1 dakkapelkozijn , maar het paste prima en planning was goed.

Vriendelijk, deskundig, niet goedkoop maar zeker de investering waard !

Via de vestiging in Tilburg een dakkapel bekeken en besteld. Super vriendelijk door Jeroen ontvangen. Thuis alles ingemeten, goede planning afgesproken en daar houden ze zich ook aan. Plaatsing ging van een leien dakje en we zijn zeer tevreden.

Professioneel en vakwerk.

Top kwaliteit en netjes afgewerkt.heel erg tevreden.

Perfect, van begin tot eindproduct

Van begin tot het eindproduct, alles duidelijk, correct en vakkundig geplaatst.

Grote keuze & prima kwaliteit

De kwaliteit van de kozijnen in onze nieuwe aanbouw is uitstekend. De service ook. Elk probleempje (bij ons 3: breuk in n glas, verkeerde maat glas en slot) is uitstekend opgelost. Spullen voor onderhoud worden royaal meegeleverd en goed uitgelegd. Jammer alleen dat de wachttijd tussen bestelling en levering/installatie zo lang is.

Betrouwbaar adres. Goed werk geleverd.

We hebben goede ervaring met Alku. Ze komen hun afspraken na.

Goede service in winkel en fijne mensen bij de klant thuis

Zowel in de winkel bij het uitzoeken van het kunststof als het glas een fijne en betrouwbare en deskundige mening van de verkoper. Latere aanpassingen van de zijde van de klant was geen probleem. Hele fijne en nette monteurs die de kozijnen komen plaatsen. Beleefd, vakkundig en betrouwbaar.

Goede vakmensen die het kwamen zetten

Mijn ervaring met alku begon heel moeilijk. Maar toen het eenmaal was opgehelderd, was de service goed. De pui is vakkundig geplaatst door 2 bekwame vakmensen. Ze waren zeer vriendelijk en hebben goed werk geleverd.

Snelle prijs en levering, goed kozijn maar...

Bij verschillende leveranciers prijzen gevraagd, ALKU was snelst en duidelijkst, online meteen alles in kunnen vullen maten en opties. Lokale leverancier in Luyksgestel duurde maand+ voordat die eens kwam, deze was goedkoper maar door lakse houding, het is ook maar een kozijn, daarmee niet in zee gegaan. Inmeten van ALKU ging ook ok, maar toen een wijziging, hout paneel ipv raam, dat ging behoorlijk extra kosten, 330 euro voor 6 plankjes ipv ruit, dus deze keuze niet door laten gaan. De levering is 2-3 maanden eerder dan verwacht ivm klein klusje. Toen de levering binnen glas geleverd op plaats van buiten te plaatsen glas. Moest steiger komen ivm gewicht dat omhoog moest, maar goed zouden ze regelen. Achteraf voor steiger en 2 man extra 330 euro extra willen rekenen, dat mag niet meerwerk moet van te voren aangegeven worden met een bedrag. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als middelste raam ooit kapot gaat, hele kozijn moet er dan uit ivm binnen glas, maar goed 10 jaar garantie dus wie dan leeft dan zorgt....

Goed advies en goede montage

Goed geadviseerd en een goede montage. Nette afwerking zeer tevreden

De mensen van ALKU hebben prima werk geleverd.

ALKU heeft bij ons een kunststof voor- en achterdeur geplaatst incl. kozijnen. En ook het rolluik vervangen (elektrisch) voor de achterdeur. We zijn erg tevreden met het resultaat. De mensen van ALKU verstaan hun vak, vanaf het eerste contact tot de uitvoering.

Mijn hele woning door ALKU van kunststofkozijnen laten voorzien. Top!!!

Goede voorlichting bij aanschaf. Vlot ingemeten. Duidelijke offerte, goede afspraak over datum werkzaamheden. Betrouwbare, nette monteurs. Goede service na montage. Restant betaling na afloop werkzaamheden.