Filters

10

Deskundig maatwerk

Met de juiste informatie en tips optimale pensioenuitkering gerealiseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Beste keuze om be beschikbare premie in een lijfrente om te zetten

Snel, helder en adequaat. Ook een goede website die na een aantal malen benaderd te hebben geblokkeerd werd ivm perceptie dat ik een professionele concurrent zou zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
8

Snel, duidelijk en accuraat

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
10

Vlot en netjes geregeld

Na mijn aanvraag een vlotte reactie en ook vlotte afhandeling. Opties aangedragen die ik niet verwacht had en goed bleken uit te pakken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
6

Aanvraag volgens afspraak afgehandeld.

Als je administratief een beetje bent onderlegd dan heb je geen tussenpersoon nodig mits er geen barrière wordt opgeworpen (zie mijn negatieve ervaring). Vandaar dat ik het moeilijk vind om de vraag te beantwoorden m.b.t. aanbevelen. Omdat Apple Tree er niets aan kan doen dat ik een tussenpersoon moest inschakelen, toch maar "ja" gezegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring € 649 is veel geld voor enkele simpele handelingen. Met mijn accountancy achtergrond had ik dit goed zelf gekund (alle gegevens volledig en digitaal aangeleverd) maar de overdragende verz.mij. verplichtte mij een tussenpersoon in te schakelen (old boys network). Ook werd mij toegang tot de site van Pensioenkoers (verdienmodel) ontzegd nadat ik blijkbaar te vaak had ingelogd om te vergelijken. Ik werd gekwalificeerd als zakelijk dienstverlener?
9

prettig met duidelijke informatie tijdens alle stappen

Helder en duidelijk in communicatie. Komen afspraken uitstekend na. Geven prima uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Ze doen wat ze zeggen.

Ze doen wat ze zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail) N.v.t.
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Korte lijnen en snel antwoord

Mijn pensioenaanvraag werd snel en deskundig opgepakt en zorgvuldig afgehandeld. Alle moeilijke vragen werden steeds uitgebreid en met veel geduld beantwoord - nota bene tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Alles is nu geregeld en het is goed terugkijken - zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Perfect

Zeer goede en snelle advisering. Transparant proces. Attente behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen enkele
10

Bijzonder goed. Accuraat en vriendelijk.

Een uitstekende offerte, beter dan de standaard offertes op het web. Snelle afhandeling. Keurig op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
7

zelfs met wat veranderingen was men begripsvol

bedrijf met personeel met kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
4

Duur. Weinig voor veel.

Duur. Weinig voor veel. Ik krijg de indruk dat het bedrag dat in rekening kan wordt gebracht voor 1-malig een paar administratieve/archief/digitale handelingen alleen maar zo hoog kan zijn omdat het over een transactie gaat waar een hoogbedrag bij in het spel is. Dit hoge bedrag is wel het resultaat van heel veel stortingen in de voorbije jaren. Ook in deze jaren zijn er kosten in rekening gebracht die een negatief effect hebben gehad op het te halen rendement. En dan ook nog een forse hap zo vlak voor de eindstreep. Een paar digitale handelingen en daarna het loopt totdat ik dood ga. Ik ben serieus gaan twijfelen of ik mijn volgende pensioen weer via Apple Tree ergens zal laten onderbrengen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail) N.v.t.
  • Deskundigheid medewerkers N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
8

Mijn ervaringen zijn goed te noemen, snelle en adequate reactie en communicatie.

Goede ervaring, duidelijke offertes waariot een keuze gemaakt kon worden. Goede communicatie en opvolging. Enig minpunt is dat een gedeeltelijk verevend partnerpensioen pas laat aan de orde kwam toe BeFrank het kapitaal naar Allianz ging overzetten. Dat had eerde inzichtelijk kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring niet volledig inzicht in het verdeelde partnerpensioen van mijn ex echtenote. Kwam pas later aan de orde.
10

Wij zijn prima en duidelijk geholpen

Goed telefonisch bereikbaar. Duidelijke informatie. Zeer snel een antwoord. Uitstekend !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
8

Advies, na overleg, goed en snel verwerkt tot een duidelijk plan

Positieve ervaring en zeker het aanbevelen waard. Advies met de positieve maar ook de negatieve effecten duidelijk aangegeven, zodat voor mij het duidelijk was welke keuze te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

grondig

Informatie, keuzes, begeleiding allemaal prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

mijn ervaring met Apple Tree is prima bevallen.

Voldoende keuze om je belegde valuta om te zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
6

weet eigenlijk niet goed wat jullie gedaan hebben

ik had een bedrag voor de aankoop voor een pensioen. jullie hebben dit uitgezet bij een paar verzekeraars. toen heb ik een keuze gemaakt uit twee aanbiedingen en dat was het dan ik had eigenlijk geen keus het zal wel goed zijn gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen idee wat jullie gedaan hebben. vogens mij een standaard procedure
8

Goed en duidelijk

Duidelijke informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

positief

ze geven regelmatig adequate updates over het proces

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Goede begeleiding en zaakwaarneming

Snelle, adequate reactie door Appletree op wisselende rentestand bij aanbieder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Service gericht en duidelijke communicatie

Doen wat ze zeggen en koppelen op tijd terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

Correcte en tijdige communicatie conform afspraak

Correcte en nette afhandeling van de opdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Professioneel, betrokken en zorgvuldig.

Mijn ervaring met Apple Tree is heel positief. De adviseur heeft mij uitstekend geadviseerd m.b.t. het onderbrengen van mijn pensioenkapitaal. Het advies werd helder op papier aan mij voorgelegd en hij stond altijd klaar voor het beantwoorden van vragen. Het hele proces is vakkundig en adequaat voor mij afgewikkeld. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

goed geholpen en goede service, doen wat ze beloven

contact gelegd, uitgelegd wat de bedoeling was, offerte was gelijk aan mijn bedoeling, het heeft mijn 1500 Euro bespaard. De kosten van bemiddeling hoefde ik niet binnen 2 weken te betalen, pas na 4 maanden dus na de eerste betaling te hebben ontvangen. ik raad Apple Tree bij mijn familie en kennissenkring aan .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Beethovenstraat 59 1

1077HN Amsterdam

[email protected]

Over Apple Tree

Apple Tree is een onafhankelijke adviseur op het gebied van van expirerende kapitalen, gouden handdrukken en pensioenen. Namens haar cliënten vergelijkt, onderzoekt en adviseert Apple Tree de meest interessante mogelijkheden van een lijfrenteverzekering, bancaire lijfrente, koopsompolis, gouden handdruk, stakingswinst, pensioen en stamrecht. Ook kunt U bij ons terecht voor een financiële planning.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.