Filters

10

excellent!

The advosir took the time to offer me the best choice for my pension possible. I really appreciated hi time!

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
8

Ok

Duidelijk !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Okay !
8

Vriendelijk en behulpzaam

denkt met je mee en geeft anders opties aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Prima service!

Alles snel en goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

Heb verder geen eervaring met levensverzekerigen en lijfrenteuitkeringen. advies was nodig.

Ik krijg er waarschijnlijk maar een keer in mijn leven mee te maken. Het advier was zeker niet overbodig. Ben nog wel benieuwd naar wat er aan inkomstenbelasting betaald moet worden om een idee te krijgen hoeveel het uiteindelijk kost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail) N.v.t.
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
6

Gematigd positief

Mijn pensioen bestaat uit 6 potten en potjes en resulteert in 3 uitkerende instanties excl mijn AOW. Ik werd voor mijn gevoel echt ontzorgd. Een serieuze misser was dat ik niet voldoende gewaarschuwd ben voor de fiscale consequenties van deze situatie. Wel is me verteld dat slechts één partij de loonheffingdkorting moet hanteren maar niet over de gevolgen tav ons belastingschijven systeem. Bij 3 uitkeringen van €1000 wordt er minder loonbelasting ingehouden dan bij één van 3000. In mijn geval zou ik over het volgende fiscale jaar ruim €3000 naheffing krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zie boven
9

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg

Ik werd vriendelijk te woord gestaan, kreeg duidelijke uitleg en werd goed op de hoogte gehouden van de genomen of te nemen stappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Heb ik niet
9

Apple Tree doet wat het zegt

De adviseur van Apple Tree denkt goed mee en leidde mij door alle opties heen naar de meest voor de hand liggende. Tijdens het aanvraagproces werd ik ook keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Goed werk dus van Apple Tree.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

De aankoop van een uitkerend pensioen was een goede ervaring

Met het gespaarde pensioenkapitaal werden een aantal duidelijke offertes aangeboden van verschillende aanbieders. Na het doorgeven van de keuze voor een aanbieder heeft Apple Tree dit pensioen aangekocht bij deze aanbieder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Fantastisch!

Als elke pensioentussenoersoon zo zou werken en de klant informeren bij elke genomen stap zou niemand meer ontevreden zijn.zeer aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
7

Prima, vlotte afhandeling van de aanvraag.

Vlotte afhandeling van de aanvraag. Prima uitleg telefonisch. Goed bereikbaar, snel antwoord via mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

vlot geregeld

De (wettelijk verplichte) overstap naar een ander pensioen is vlot, en voor zover ik beoordelen prima, geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

Deskundig en klantgerichte service

Belangen worden goed behartigd. Frequent contact en afspraken worden goed nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Goed en snel geregeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

Prima

Geen minpunten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
8

Ik ben professioneel geholpen

Ik heb schriftelijk en een paar keer telefonisch contact gehad voor de aankoop van een pensioen. De organisatie is gemakkelijk toegankelijk en ik kon steeds direct contact krijgen met dezelfde adviseur. Alles is goed en efficient afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
8

Wij hebben een goed advies en een goede ondersteuning gehad.

Wij hebben een goed advies en een goede ondersteuning gehad. Wij zijn met het pensioenkapitaal overgestapt van Centraal Beheer naar Aegon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Geweldige service. Doen wat beloofd wordt

Vlotte reactie op vragen en goede voortgangsrapportage tijdens het proces van offerte tot en met uitbetaling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
8

Goed geholpen

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Snelle reactie, goed advies en nette tarieven.

Ik heb door Apple Tree mijn pensioen aankoop en lijfrente aankoop laten regelen. Beide naar grote tevredenheid. Er wordt snel gereageerd en ik was blij met de voorstellen gedaan door Apple Tree. Nadat het besluit was genomen over de aankoop, werd ik goed op de hoogte gehouden over het verdere verloop. Kortom goede service, deskundig advies en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Prettige en deskundige afhandeling.

Een heel prettige en deskundige behandeling van mijn lijfrenteuitkering. De afhandeling van e.e.a. door de heer Rookhuizen heb ik als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg, prompt terugbellen zoals belooft. Een hele verademing in een wereld van "veel beloven maar weinig doen".

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
6

geen ervaring

geen contact behalve dan een email ontvangen met bepaling dit is het

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail) N.v.t.
  • Deskundigheid medewerkers N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

Zeer goede afhandeling vwb mijn pensioenkapitaal

Zonder meer een zeer professionele, snelle en communicatieve afhandeling om mijn pensioenkapitaal weg te zetten bij de juiste pensioen organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
7

goed

snel geholpen goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

professioneel/deskundig/vriendelijk/adequaat

Prima geholpen, nemen de tijd voor de klant, reageren snel op vragen, zoeken gedegen eea uit, prettig in omgang. Kortom fijn en prettig Adviesbureau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Beethovenstraat 59 1

1077HN Amsterdam

[email protected]

Over Apple Tree

Apple Tree is een onafhankelijke adviseur op het gebied van van expirerende kapitalen, gouden handdrukken en pensioenen. Namens haar cliënten vergelijkt, onderzoekt en adviseert Apple Tree de meest interessante mogelijkheden van een lijfrenteverzekering, bancaire lijfrente, koopsompolis, gouden handdruk, stakingswinst, pensioen en stamrecht. Ook kunt U bij ons terecht voor een financiële planning.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.