Filters

2

Een pensioen er door heen drukken

Ongeduld en totaal irrelevante verwijten werden naar mijn hoofd gegooid toen ik besloot mijn pensioen uit te stellen en in een later stadium te veel moeilijke vragen stelde voordat ik een keuze maakte die de rest van mijn leven zou gaan beïnvloeden. Zorg dat je goed op de hoogte bent van de mogelijkheden van alle partijen want Apple heeft maar 1 doel en dat is jou zo snel mogelijk van een pensioen te voorzien zodat ze minimale kosten maken. Ze gaan je niet vertellen als het veel beter zou zijn om je pensioen later in te laten gaan om fiscale of belegging-technische redenen. Zolang je aan hun hand mee loopt blijven ze vriendelijk maar o wee als je eigen inbreng hebt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Een zelfingenomen autoritaire medewerker begon zonder enig begrip irrelevante verwijten maken dat ik het allemaal te lang liet duren.
8

Zelf blijven opletten

Ik had weinig kennis van de materie en er werd mij veel uit handen genomen (en uitgelegd). Evenwel moest ik wel zelf op blijven letten want er zijn toch een aantal foutjes gemaakt, die overigens na melding zeer snel en adequaat werden opgelost. Dus goed, maar nog geen tien met een griffel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Steken laten vallen
10

Geven prima uitleg, ook over andere opties en zijn snel in de opvolging.

Vanaf het eerste contact is het hele proces duidelijk geweest, helder en met goede opvolging, zelfs terugbellen als er nog info nodig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Heb geen negatieve ervaring
7

Alles prima geregeld maar ik werd niet verrast.

Gg

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Prima

Alle communicatie is vlot en duidelijk verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

snel en deskundig geholpen met het gewenste eindresultaat

snel, deskundig en een goede communicatie met de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Stap voor stap

Je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden met het overzetten van je pensioen. Telefonisch goed bereikbaar en aanspreekbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

Heldere communicatie, snelle reactie

Heldere communicatie, snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
9

Apple Tree doet een prima job.

Snelle en adequate respons. Zowel van adviseur als back-office. Afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nvt
7

7

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
4

nette communicatie maar toegevoegde waarde onduidelijk

Ik heb de route via Appletree ervaren als verplichte winkelnering, er was geen ontkomen aan. Bovendien kan ik niet controleren of de geclaimde toegevoegde waarde in de vorm van een hoger pensioen daadwerkelijk geleverd is. Ik acht dat zeer onwaarschijnlijk. Dus voelt het betalen van de fee als toegevoegde kosten. Een hoge premie voor de administratieve afhandeling die ik normaal gesproken gewoon zelf had kunnen doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zie boven
10

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt

Prima service. Menno is een gepassioneerde professional waarbij de klant centraal staat. Goede kennis van de financiele markten en dat is een onderscheidende factor in deze markt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

snel kundig en netjes geregeld

oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Exceptional handling of a difficult situation (retired and moved back to parent country)

Apple Tree helped me navigate all aspects of a difficult situation - I had retired and moved back to my parent country where Banking regulations are extremely strict. Despite this, everything moved smoothly and my entitlements came through without any delays

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring None.
9

Prima, geen omkijken naar

Alle vragen werden prompt beantwoord, gevraagde acties werden onmiddellijk uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
8

Goed verhaal

Duurde allemaal erg lang voor het geld intern werd overgeboekt, was bij Aegon al van de rekening gehaald, op lage beurs helaas, maar i.p.v. direct overboeken en weer inkopen op lage beurs duurde het meer dan een maand. Toen was de beurs hersteld, en werd mijn uitkering lager dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zie opm
10

betrouwbare professionele partij

Snelle reactie op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Goed

ik heb goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail) N.v.t.
  • Deskundigheid medewerkers N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Accuraat en snel van handelen. Voelt vertrouwd.

Accuraat en snel van handelen. Voelt vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Gebruiksvriendelijke site en snel en deskundig (telefonisch)advies

Het aanvraag- en begeleidingsproces via internet liep heel soepel en gebruiksvriendelijk. De telefonische bereikbaarheid is uitstekend. Snel, door het ontbreken van irritante keuze-menu's, en daarnaast het direct aan de lijn krijgen van terzake kundige medewerkers, dus niet eerst een frontoffice dat probeert 'af te vangen'

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Goed geregeld

Ben erg tevreden met Apple Tree als aanspreekpunt voor zowel de pensioenaankoop als nazorg. Daar zijn natuurlijk wel kosten aan verbonden, maar zelfs bij een superklein bedrijfspensioen, weet ik tenminste zeker dat dit goed is geregeld daar ik in het buitenland woon. Grootste pluspunt is het persoonlijke, vriendelijke contact met competente personen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
10

Alles vlot en vlekkeloos geregeld

Dik tevreden, zelf geen gedoe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
8

Professioneel

Zeer snel, duidelijk en kundig. Alles in korte tijd geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.
5

ingewikkeld

Het was voor mij al een hele puzzel om uit te zoeken dat ik apple tree nodig had om het pensioen te kunnen regelen dat ik bij BeFrank had opgebouwd. Bij PME en PMT ging dat allemaal veel soepeler. De vragenlijst bij appletree heeft me een hele middag gekost. Ik moest met de muis mijn handtekening zetten, onmogelijk! Ik kom nog steeds liever aan een loket met persoonlijke ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring zie omschrijving
10

alles in 1 keer snel en goed geregeld.

tot nu toe ben ik met de afhandeling van mijn pensioengebeuren door Apple Tree heel tevreden. de pensioenuitkering door de Goudse verlopen tot nu toe ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel. en e-mail)
  • Deskundigheid medewerkers
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Persoonlijke benadering N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Beethovenstraat 59 1

1077HN Amsterdam

[email protected]

Over Apple Tree

Apple Tree is een onafhankelijke adviseur op het gebied van van expirerende kapitalen, gouden handdrukken en pensioenen. Namens haar cliënten vergelijkt, onderzoekt en adviseert Apple Tree de meest interessante mogelijkheden van een lijfrenteverzekering, bancaire lijfrente, koopsompolis, gouden handdruk, stakingswinst, pensioen en stamrecht. Ook kunt U bij ons terecht voor een financiële planning.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.