Erg mooi eindresultaat

We hebben bij Floortec Schilten onze trap en vloer laten renoveren, erg blij mee ! Erg mooi eindresultaat, en heel vriendelijk personeel. Floortec is een onderneming welke investeert in hun klanten .. Dankuwel Floortec Schilten Team :)

Prachtig resultaat en super goede service!

Ik ben heel blij dat ik voor Floortec heb gekozen. Het eerste contact verliep erg prettig en soepel. Hun offerte was niet het goedkoopste, maar doordat ze met goede materialen werken en geen half werk leveren voelde deze partij voor mij als zeer betrouwbaar en kundig. En dat is gebleken. De vloeren zijn prachtig geschuurd en beneden in de olie gezet en boven gelakt. Ook de afwerking van de plinten ziet er goed uit, want niet erg makkelijk was in een scheef jaren '30 huis ;-) Ik zou Floortec zeker aanbevelen!

Heel net vakwerk!

Flexibel, netjes en gewoon heel erg tevreden. Onze massief eiken vloer van 20 jaar oud is weer als nieuw.

In alle opzichten uitstekend

Van het begin (vaststellen van de schade en de benodigde acties en werkzaamheden om een en ander te herstellen) tot het eind (prachtig resultaat, dankzij het vakmanschap van de medewerkers) en hun klantvriendelijke houding was het een uitstekende ervaring. Wij hebben alleen maar lof voor dit bedrijf.

Bij een probleem zoek je het maar uit

We hebben 1,5 jaar geleden de vloer laten schuren en laten behandelen met een skilt lak. Dit was de beste en zeer sterke laklaag die je kon kiezen. Nu viel het me laatst op dat de planken bol gaan staan aan de randen. Bij verder onderzoek blijkt dit op heel veel plaatsen in de vloer het geval. Deze vloer ligt er al heel wat jaren in en er zijn nooit problemen van deze aard naar voren gekomen. Nadat we de vloer hebben laten behandelen ontstaan de problemen wel. Maar meneer kleefstra geeft aan dat hij het ook niet weet zal wel door de lucht vochtigheid komen. Mijn mening is dat er geen goede beschermende laag op de vloer zit. Het bestaat in iedergeval niet dat er voorheen nooit geen problemen waren en nu wel. Bedankt voor deze waardeloze behandeling! Ik ga uitzoeken hoe we juridisch staan want dit accepteer ik niet.

Super klantgericht en deskundig

Via Google zijn we bij Floortec uitgekomen, dus is toch spannender dan via-via. Tijdens het eerste contact meteen een goed gevoel door contact met Tonneke en Ralph. Mijn vriend en ik wisten dat we wat anders wilden, maar waren het nog niet eens over wat dan. Door de open vragen, advies en wat humor zijn we eruit gekomen en in het voortraject heel fijn geholpen. Het resultaat overtreft onze verwachtingen, erg blij mee en Floortec heeft er ambassadeurs bij!

Prima vakmensen, ook nog aardig. Van harte aanbevolen. Een 10.

Zie boven.

Netje en snel gewerkt!

Ralph en zijn team hebben een prima job uitgevoerd in onze woonkamer (80m2). In 2 dagen de vloer weer als nieuw. Er is netjes gewerkt, met voortreffelijke machines waardoor er eigenlijk geen extra stof o.i.d. in huis te vinden was. Vloer (eiken) is mooi naturel mat afgelakt.

Zeer uitstekend

Beste Hr/Mv Graag wil ik zeggen dat wat zeegoed geholpen zijn bij jullie. Verder is het zeer mooi geworden. En ik ben er zeer blij van. Ik wens jullie nog wel een bedankje hiervoor. In afwachting. H Davelaar Van Arckelweg 32. 3927BP Renswoude Renswoude. I

Zeer goede communicatie en dito resultaat

Zeer tevreden met de kwaliteit van materiaal, verkoop- en servicemensen. Aanrader!

helemaal zoals we het graag gehad zouden hebben!

prettige kennismaking. Vlotte afspraak.en ook datum en tijd nagekomen! Normaal geef ik nooit een 10 ,maar de hele behandeling was uitstekend,we hopen nog lang van het mooie resultaat te genieten! We zijn blij voor Flortec gekozen te hebben!Ik raad het aan bij mijn klanten!

goede afspraken, mooi resultaat

onze vloer is weer als nieuw na te zijn opgeschuurd en gelakt

Vriendelijk, professioneel, flexibel, meedenkend

Goede ervaring, vriendelijk personeel en professioneel.

Zeer professioneel en hoogstaand vakwerk!!

Na de eerste efficiënte contacten hebben drie vakmensen van FLOORTEC onze eiken vloer (50 m2) in een dag prachtig geschuurd en opnieuw in de olie gezet. De vloer is weer als nieuw en mooier dan ooit tevoren. Bovendien prettige mensen!!

Prima werk geleverd, de vloer ziet er weer keurig uit. Erg tevreden.

Team is goed op elkaar ingespeeld en professioneel.

Prima werk geleverd

De communicatie was goed. Goed werk afgeleverd.

Klantvriendelijkheid en een persoonlijk contact staat centraal bij Floortec in Werkhoven!

Van begin tot eind hebben wij het contact met Floortec in Werkhoven als zeer prettig ervaren. Niet alleen qua advies en informatie over de pvc vloer die we hebben aangeschaft. Maar ook de gezelligheid en de ongedwongen sfeer. Toen er een probleem leek te ontstaan qua planning ( doordat de leverancier van onze keuken ineens een week later leek te gaan leveren) werd er vanuit Floortec heel prettig meegedacht naar een oplossing. Gelukkig was dit achteraf niet nodig, maar we waardeerden dit enorm! Bij het leggen van de vloer werd ook telkens wanneer dat nodig was met ons overlegd wat onze wensen waren en advies gegeven wat er mogelijk was. Deze mensen hebben echt liefde voor hun vak en dat zie je!!! Zij zijn zelf ook pas tevreden als hun werk op en top is afgeleverd! Ik zou dit bedrijf iedereen aanraden. Wij hebben inmiddels een mooie vloer waar we nog lang van hopen te genieten.

Professioneel en klantgericht

Goed bedrijf om mee samen te werken, Afspraak is afspraak en mooie kwaliteit!

teleurstellend

haast je rep je werkwijze , plinten beschadigd / binnenhoeken niet geschuurd 2 mm tegen de plint niet meegenomen met schuren .

Goede service en snelle levering.

Vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Ondanks onderbreking van de werkzaamheden door Covid 19 toch alles netjes afgemaakt. We hebben nu weer een heel mooie trap in onze woning.

goede service, goed behandeld

Alleen maar positieve ervaringen met Floortec in Werkhoven. Deskundig advies. Men denkt goed mee. Veel overleg tussendoor. Er wordt netjes gewerkt. Prachtige vloer. Aardige mensen. Alle afspraken worden nagekomen. Topbedrijf!

• Ervaring met: nieuwe vloer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen enkele negatieve ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

Kwaliteit en vakbekwaamheid

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Ervaring met: nieuwe vloer

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne mensen die vertrouwen uitstralen. Perfecte kwaliteit.