Mooie vloer en goede service

Ruime keuze uit verschillende materialen en kleuren. Goede service met snelle levering. De vloer ziet er fantastisch uit. Last minute nog plinten bijbesteld, ook dat was gelukkig direct geregeld.

The Floortech team is amazing!

Floortech replaced the carpeting in our entire house with wooden flooring. From the beginning their service was superb and we immediately got the feeling that they knew what they were doing. We felt so confident that we left them to complete the entire project in our absence (away on holiday). We returned from the holiday with everything completed perfectly as agreed: on time and within budget. I cannot recommend them highly enough. Many thanks team!

• Would you recommend us? Yes

Kwaliteit en onvoorziene aanpassingen uitstekend aangepast

Nicole en Frans kwamen afspraken na en leverde vakkundig werk waarbij de werkruimte schoon werd gehouden. Het plaatsen van de metalen strips maakt de vloer helemaal af. Verder zijn door Frans en Nicole veel klemmen gebruikt om de planken vast tegen elkaar te houden.

Vakmanschap en liefde voor het vak

Ambachtelijk donker geoliede vloer geschuurd, met lichte kleur opnieuw geolied, randen keurig afgewerkt. Er wordt meegedacht, en uit de manier waarop het werk is uitgevoerd merk je dat er liefde voor het vak is (wat helaas zeldzaam is). Zeer tevreden!

Mooi werk verricht door Floortec Verlaan

Mijn nieuwe vloer is vlot en netjes gelegd, met aandacht voor detail. De communicatie verliep soepel en prettig.

Parketvloer weer als nieuw door Floortec Werkhoven.

Prettige samenwerking en duidelijke uitleg wat er staat te gebeuren. Allemaal vakmensen en de renovatie verliep soepel.

Wonderful, professional service and beautiful, quality floors

The team at Floortec have been nothing but attentive and professional in their service. Mike is always responsive to queries and requests, and the installation team on site is friendly and efficient. I would use them time and time again - it is always a painless and pleasant experience!

Wat een vak mensen die in oplossingen denken!

Denken met je mee. Geen vraag te gek. Komen de gemaakte afspraken na, en werken ook nog eens super netjes. Echt heel blij met hun werk na onze waterschade...

Frans en Nicolle vertegenwoordigen Floortec zeer goed. Ze denken mee geven goed advies en werken zeer secuur en netjes alles is perfect verlopen en afgewerkt. Zeker een aanrader om een vloer te laten leggen en/of te renoveren.

Wij zijn zeer tevreden over het verrichte werk

Door dhr en mw van Caulil verrichte werkzaamheden waren zeer professioneel. Het eindresultaat ziet er prima uit. Er was na einde werk praktisch geen stof of andere afval aanwezig. Het werk gebeurde met professionele apparaten. Het contact tijdens de aanloop naar en tijdens het werk was uitstekend.

Geweldige ervaring, prettig gewerkt met Frans en Nicole en kwaliteit! De vloer is weer prachtig!

Ik heb dankzij de firma Floortec een schoonheid van een vloer in huis.

wij hebben in juni 3 vloeren laten schuren door de fa. Floortec en dat is een mega succes geworden. Twee vloeren liggen boven in huis en die zie je niet echt elke dag. Die zijn ook prachtig geworden. Niet te geloven zo mooi. Maar de vloer in de benedenkamer was een diep-donkere, geheel verkeerd-behandelde eikenvloer. Hij was bijna zwart en is nu een stralend lichtbruine vloer geworden waarvan we elke dag weer genieten. Het is inmiddels al ruim 3 maanden geleden, maar er gaat geen dag voorbij zonder dat we zeggen; 'wat een prachtige vloer is het geworden". Iedereen die aarzelt bij het laten schuren van zijn vloer, mag bij ons komen kijken naar het resultaat. Het is een groot feest!!

Een dikke 10

Top service weten waar ze het over hebben vriendelijke mensen en zeer Behulpzaam van a tot z en een mooie Kwaliteit vloer Bedankt

Zeer goede ervaring.

Ik ben erg tevreden met het resultaat. Het Floortec/Verlaan team was op tijd, snel, duidelijk en effectief. Jammer dat het stukje parket niet gerepareerd kon worden zoals bedacht in de offerte, maar bij nader inzien had ik niet genoeg parket plankjes tot mijn beschikking. Ik heb nu een prachtig parket vloer en kan deze firma absoluut aanbevelen.

Prachtige vloer na behandeling door floortec midden brabant

Onze eiken houten vloer hebben we laten schuren door Floortec midden Brabant. Het is nu een half jaar geleden en we genieten nog dagelijks van onze mooie vloer. De luiken in de vloer waren in de loop van de jaren omhoog gekomen. Dit is door Floortec weer egaal gemaakt en dat is het nog steeds! Dit zijn vakmensen.

Uitstekend werk afgeleverd

Floortec Verlaan geeft prima advies en duidelijke uitleg, komt de afspraken na en heeft ervaren vakmensen welke een uitstekend resultaat hebben opgeleverd. Wat wil men nog meer!?

Heel erg goed.

Klein familiebedrijf, persoonlijk, deskundig, prettige mensen, servicegericht, kortom een aanrader!

Goede service , net werk

Zeer fijne mensen die weten wat ze doen en hun afspraak nakomen

Vakwerk

Onze 20 jaar oude eiken vloer is door Frans en Nicole zeer deskundig gerepareerd, geschuurd en geolied. Het ziet er weer prachtig uit en we zijn er heel blij mee.

Professioneel en snel

De mannen hebben er zin in en weten wat ze (moeten) doen. Ze zijn communicatief sterk en komen de afspraken na.

Uitstekend werk

De vloer is prachtig geworden, schuren en oliën is snel, vakkundig en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Onze ervaring is geweldig met Floortec, het contact verliep heel goed en vlot, juiste adviezen gekregen, konden snel aan de gang, netjes gewerkt en een eindresultaat wat boven verwachting was..

Goeie service, fijne mensen en erg mooi resultaat!

Top Service met mooi resultaat!

Traprenovatie waarbij kwaliteit van zowel de materialen als de werkzaamheden prima zijn!

Dichte trap laten renoveren. Eindresultaat is mooi en strak afgewerkt. Monteur kwam op tijd en werkte langer door dan aangegeven, omdat hij perse iets af wilde hebben. Wordt goed op details gelet en zelfs rommel wordt netjes opgeruimd. Fijn bedrijf!

Meest klantonvriendelijkste ervaring die ik ooit heb meegemaakt

Wij hadden een keurige afspraak om onze vloer te laten schuren en oliën maar door corona in ons huishouden moesten wij de afspraak afzeggen. Vanaf dat moment werd de eigenaar Jan zeer onvriendelijk en wij ( gezin van 6) moesten maar boven gaan zitten de hele dag zodat hij toch aan het werk kon met zijn personeel. Leuke baas die je een corona huis instuurt om maar geld te kunnen verdienen. Daarna nog nooit iemand gesproken die zo onvriendelijk was om een nieuwe afspraak te maken voor de vloer. Onbeschoft zei hij gewoon jullie hebben afgezegd dus ik heb er geen zin in. Prijs ging ineens ook omhoog. Wat een afzetters. Advies is als je toch met deze man in zee gaat. Betaal achteraf! Volledig onbetrouwbaar bedrijf.