Super service!

Wij hebben echt een super ervaring gehad. Hebben vooraf onze wensen besproken. En werd goed geluisterd en meegedacht! Van begin tot einde een fijne ervaring en eindresultaat zijn wij heel blij mee!

fijn overleg en flexibiliteit

Edo kon goed onze wensen vertalen naar het ontwerp. De mensen die het werk hebben uitgevoerd waren heel aardig en netjes. We zijn heel tevreden met het eindresultaat.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

vlotte, goede en deskundige tuinaanleg

Het team van Aar Hoveniers heeft de tuin grondig gerenoveerd en de drainage, het straatwerk, de cortenstaal randen, de pergola en de palen-afscheidingen vakkundig aangelegd. Ze dachten mee en gaven waardevolle tips bij de uitvoering van mijn eigen tuinontwerp

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Wat een fijne bedrijf met nette mensen.

De Aar Hoveniers heeft oog voor haar mensen. Of je nu praat met de man die bij ons thuis het werk kwam doornemen of met de mensen die het werk uitvoeren. Allemaal zijn ze betrokken bij het werk, voeren ze het werk netjes uit en houden de omgeving ook netjes. Keurig op tijd en volgens afspraak.

Meedenkend, vriendelijk en kundig

Zeer positieve ervaring. In het voortraject is er goed geluisterd naar onze wensen waarin er ook goed is meegedacht over de praktische invulling. Dit heeft ertoe geleid dat wij direct een goed gevoel hadden. En dat bleek ook in de uitvoering. Vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Goede materialen en goed materieel. Daarbij hardwerkend en ook in de uitvoering meedenkend en adviserend hun rol gepakt.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Ik ben elk seizoen blij met de Aar … Met hun hulp heb ik een fijne tuin !

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Ook deze (voor ons nieuwe) medewerker, heeft onze tuin naar volle tevredenheid winterklaar gemaakt.

De afstemming van onderhoudswensen verliep zeer plezierig met de hovenier. Bovendien leerden wij weer bij over tuinonderhoud en pakte de snoeibeurt/ modellering van een paar in elkaar gegroeide grote planten verrassend leuk uit. Een mooie eigen inbreng van de hovenier.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Uitstekend werk en service!!

Hoge kwaliteit van het werk, komen afspraken goed na, goede en vriendelijke service en zeker een aanrader.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Vakkundig en vriendelijk personeel.

Al een paar jaar mijn tuin in onderhoud. Wij zijn super tevreden. De planten worden naar tevredenheid gesnoeid. De tuin van onkruid ontdaan. En alles keurig afgevoerd. Wij zijn op leeftijd, en heel blij dat dit elk jaar gebeurd.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

Op deskundige wijze is onze droomtuin gerealiseerd!

Vriendelijke en meedenkende medewerkers hebben vakwerk geleverd!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Kundige en klantvriendelijke club!

De Aar hoveniers heeft representieve en kundige mensen aan boord. Wat een vakmannen! De vijfde ster nog niet gegeven door de communicatie die door drukte soms wat achterbleef. Maar als we het eindresultaat en de werkzaamheden beoordelen dan verdient de Aar wel degelijk 5 sterren.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Écht vakmanschap tijdens de aanleg van onze tuin!

De Aar Hoveniers heeft onze achtertuin aangelegd. Van keramieken tegels, vlonders, vijver, verlichting en kunstgras zijn bij ons op een zeer hoogwaardige manier aangelegd. Op elk vlak hebben ze de juiste kennis in huis om juist te kunnen adviseren. Ook bij een garantie werkzaamheid ná aanleg zijn ze nog steeds adequaat.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Fantastische nieuwe achtertuin door De Aar Hoveniers, snel, netjes, pragmatisch en flexibel

Heel tevreden met de aanleg van onze nieuwe achtertuin. De Aar Hoveniers zijn duidelijk vakmensen. Er werd snel en netjes gewerkt. In elk stadium wordt er mee gedacht en kunnen aanpassingen zonder problemen nog worden verwerkt. Flexibel en prettige samenwerking. Wij hadden zelf al een idee hoe we de tuin wilden, De Aar Hoveniers heeft dit verder voor ons uitgewerkt. We hebben diverse slagen gemaakt om tot een definitief ontwerp en acceptabele offerte te komen. Hierbij zijn we van een idee naar een concreet plan gekomen en heeft De Aar Hoveniers geadviseerd over alles van tegels en beplanting tot verlichting. Het resultaat is top, precies zoals we het graag willen. Communicatie in het offerte traject had iets soepeler gekund, met minder emails, meer direct contact en wat snellere reactie. Al met al zijn wij heel tevreden en zouden de De Aar Hoveniers aan iedereen aanbevelen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Erg tevreden met het geleverde werk!

We gaan van de nieuwe tuin genieten. Contact met de Aar Hoveniers hebben we als zeer prettig ervaren. Er werd tijdens het ontwerpen en de aanleg van de tuin goed meegedacht.

Een prachtig eindresultaat

Zoals bij elk bouwproject ging er wel eens iets mis en liep het allemaal wat uit. Maar! Het eindresultaat is prachtig! De hele achtertuin is gerenoveerd met als kers op de taart: een op maat gemaakte overkapping en schuur in één. Een tuin om trots op te zijn. De Aar heeft vriendelijk personeel dat echt met je meedenkt. De (digitale) communicatie zou wel iets beter kunnen, maar verder zeer tevreden!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Top bedrijf met enthousiaste medewerkers!

Goed en snel contact via de mail. Denken mee in ontwerp van de tuin! Kennis van zaken. Werken netjes. Beleefd en enthousiast personeel! Top bedrijf!!!

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Mooie, goed geplaatste overkapping en schutting

De overkapping en schutting zijn goed en netjes geplaatst. We zijn erg tevreden en kunnen nu heerlijk buiten zitten. Heel veel dank!!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Fijne communicatie en goed werk geleverd!

Vanaf het eerste contact tot aan het leveren van het werk zijn wij zeer tevreden over De Aar Hoveniers. Ze hebben mooi materiaal gebruikt en de schutting + poort is keurig geplaatst. We zullen hen ook zeker benaderen voor een mooi tuinontwerp in de toekomst!

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Vakkundig, advies op maat werken zorgvuldig

We hebben Edgar en Danny van de Aar hoveniers in onze tuin gehad. Stip op tijd, alles in overleg en vakkundig een mooie vlonder gerealiseerd, daarna alles netjes en opgeruimd achtergelaten. We zijn er enorm blij met onze nieuwe vlonder! Dank jullie wel

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Goed geholpen en goed werk afgeleverd

We hebben De Aar Hoveniers benaderd om de voortuin te renoveren. Er werd goed meegedacht en snelle en logische aanpassingen gemaakt aan het plan op basis van onze wensen. Het afgeleverde werk is precies wat we hadden gevraagd en het werk is efficient gedaan door deskundig personeel. Plotselinge aanpassingen werden meteen aangepakt en men was heel flexibel.

top

Om onze tuin te laten veranderen hebben we meerdere hoveniers gegoogled en gebeld. De Aar hoveniers gaf aan dat ze nog op redelijke termijn tijd zouden hebben en we hebben een "anderhalvemeterafspraak" gemaakt. Hierop is Edgar 2 maal bij ons langs geweest om onze wensen te bespreken en nam daar alle tijd voor. Na regelmatig heen en weer mailen en het bezoeken van meerdere sierbestratingsbedrijven gaven we onze keuzes door vwb oa tegels, schutting, overkapping. Hierop kregen we een offerte en zijn we met elkaar in zee gegaan. Het was niet zeer goedkoop, maar dat weet je als je een hovenier inhuurt. En wat er uiteindelijk is opgeleverd was het zeker waard. De medewerkers waren erg vriendelijk, dachten mee, waren flexibel, zeer vakkundig en ruimden elke dag na het werk netjes op zodat het geen echte bouwput werd. We zijn heel blij met onze nieuwe tuin. Zeker een aanrader!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Super ervaring, deskundig, integer, meedenkend, vriendelijk

We hebben een kleine, sfeervolle stadstuin laten aanleggen door De Aar Hoveniers. Dat was een superfijne ervaring met een fantastisch resultaat. De hovenier denkt goed mee en communiceert goed. Alle medewerkers zijn deskundig en vriendelijk. Als ze onverwachte dingen tegenkomen, dan lossen ze dat meteen op, in goed overleg. We hebben nu een prachtige sfeervolle stadstuin, waar we echt van genieten. Boven verwachting. Ook goede garantievoorwaarden en verzorgen van onderhoud. Een echte aanrader!

Fijn bedrijf!

De Aar heeft goed meegedacht aan een juiste oplossing voor onze tuin. Ze zijn niet zo snel met emails beantwoorden maar kan ik me voorstellen als de mensen overdag op pad zijn. Werk is in volle tevredenheid uitgevoerd en men kwam op de afgesproken momenten!

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Creatief, netjes en volgens afspraak uitgevoerd plan.

Mijn vrouw en ik kennen De Aar Hoveniers al tientallen jaren en het bedrijf heeft voor ons een vertrouwde naam. Een aantal jaren geleden vroegen wij hen een plan te maken voor de aanleg van onze tuin met veel bestrating. We moesten het plan, om financiële redenen, een tijdje in de koelkast zetten. Dit jaar hadden we eindelijk de centen voor de tuinaanleg gespaard. Door het vele regenwater, wat in korte tijd kan vallen, waren onze plannen gewijzigd met meer ruimte voor planten en natuurlijke afvoer van het regenwater. Gelukkig dacht De Aar Hoveniers met ons mee en binnen de planning van het bedrijf was gelukkig nog een gaatje te vinden om de werkzaamheden op korte termijn uit te voeren. Binnen korte tijd is de tuin omgetoverd tot een plek waar we met veel plezier zitten of naar kijken en tot rust kunnen komen. We zijn blij dat bij de uitvoering van werkzaamheden veel respect was voor hetgeen we inmiddels zelf hadden veranderd en dat alles naadloos op elkaar werd afgestemd. Ons lange wachten is beloond met een hele mooie tuin. Dank daarvoor.

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Erg goed meedenkend en professioneel hoveniersbedrijf, met prachtige resultaten.

De Aar ingeschakeld voor opknappen van de tuin. Niet alleen werd er heel goed meegedacht en werden er oplossingen voorgesteld die precies aansloten bij onze wensen, ook de offerte zag er op en top uit: alles uitgesplitst met foto's erbij. Het werk werd vervolgens snel en professioneel uitgevoerd. Van graszoden leggen tot het installeren van een lantaarn, tot het bouwen van een houten ombouw voor de kliko's: Wij zijn erg tevreden!

• Deskundigheid personeel:
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Over De Aar Hoveniers

De Aar Hoveniers uit Woerden is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring. Wij werken vanuit het Groene Hart van Nederland. We kunnen het complete traject van tuinontwerp, tuinaanleg en tuinonderhoud voor je verzorgen. Onze klanten zijn particulieren, bedrijven, vastgoedbedrijven, instellingen en VVE’s. We inventariseren je wensen en denken graag mee om de tuin helemaal naar jouw idee te maken. Hierdoor kan je zorgeloos genieten in je eigen tuin!