Top bedrijf

Heb bij Alberink een goede auto gekocht zeer tevreden! Ze staan altijd voor je klaar top service. En zeer klantvriendelijk!

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Laten we kort maar krachtig blijven: Goeie service met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Professioneel en uitstekende service

Alleen maar positieve ervaringen bij Auto Alberink. Erg goed geholpen bij het zoeken naar een nieuwe auto.

• Afspraken nakomen

Op korte termijn en naar tevredenheid geholpen!

Snel, netjes en eerlijk geholpen met het aanschaffen van mijn eerste auto!

Vertrouwt en degelijk

Ik ben goed, netjes en voor me gevoel eerlijk geholpen

• Afspraken nakomen

Het vriendelijke personeel levert professioneel vakwerk!

Wanneer mijn auto voor een beurt moet heb ik altijd binnen een week een afspraak. Als ik dan een vervangende wagen wil is dat altijd mogelijk. Wanneer ik op het laatste moment nog wijzigingen in de afspraak heb (auto komen brengen/tijden/wensen etc.) wordt daar zeer flexibel mee omgegaan. Na de beurt is altijd alles weer in orde. Vriendelijk personeel! Kortom, 5 sterren!

• Afspraken nakomen

Kan alleen maar positief zijn. Uitstekende service.

Alleen maar positieve ervaring.

• Afspraken nakomen

Goede vakkennis en zeer klantvriendelijk.

Duidelijke communicatie en gewoon "boeren verstand" gebruiken. Altijd meedenken.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en professionele service.

Mooi op tijd voor mijn afspraak, dus ff w88, maar daarna direct geholpen. Banden gewisseld, ook ff een lampje verwisseld (had ik nog niet opgemerkt), en dus weer prima geregeld, en weer veilig op weg.

super goed

goed bedrijf duidelijk transparant betrouwbaar en prijs kwal in balans

Vertrouwen

Vertrouwen en service

• Afspraken nakomen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Al jaren klant bij Auto Alberink! We waren op zoek naar een andere auto, aangegeven wat de wensen waren voor de “nieuwe” auto. Deze hebben ze ook keurig opgevolgd. Voor ons de perfecte auto gevonden. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontvangst zoals een klant ontvangen wil worden. Er is tijd en ruimte voor een gesprek en kop koffie voordat je, in mijn geval, een proefrit maakt. Dag van aanschaf eveneens \r\ngoed ontvangen. Kies je voor service, dan hoef je nu niet meer verder te zoeken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop en kort daarna een schade. Erg goed opgelost, snelle afhandeling en geen papieren rompslomp
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is fijn zaken doen met Auto Alberink. We hebben een zoekopdracht weggelegd en deze is, in eerste instantie wel na enige vertraging, goed opgepakt. Met name de tijd die is genomen om ons alles rustig uit te leggen en toe te lichten viel op. We zijn tevreden met onze aankoop.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hele goede ervaringen met dit bedrijf. Uitstekende service en prettige communicatie. Echt een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne samenwerking. Goede afhandeling van het kopen. \r\nWel bijzonder dat ik mijn oude auto te koop zie staan nu, terwijl hij naar de sloop zou gaan. Ik weet niet of dit bewust is verzwegen.

Hoi Xayedi, Bedankt voor de beoordeling! Wij hebben de auto verkocht aan een handelaar (zoals besproken) en deze heeft hem blijkbaar toch op geknapt en van de sloop gered. Hier hebben wij verder ook geen invloed op.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn tweede auto gekocht, zeer goed autobedrijf, vriendelijk en eerlijk, goede ervaring met Auto Albering.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alberink komt zijn afspraken na en verkoopt je absoluut geen rommel. Bij de aflevering was de auto gewoon top in orde. Ook een paar kleine puntjes die we in de eerste weken tegen kwamen werden keurig opgelost. Gewoon een adres waar je vertrouwd een auto kunt kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, nette prijs voor het top geleverde werk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen al jaren bij auto alberink met onze werkbussen. Ook met onze prive auto. En al jaren zijn we zeer tevreden over de geleverde diensten. Erg vriendelijke mensen waar je zeer goed mee kan overleggen.

Over Auto Alberink Albergen

Autobedrijf Alberink is al ruim 30 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service! Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt). Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel. Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt en 3 of 6 maand garantie (Autotrust) Bezoek onze website voor de voorwaarden van Autotrust garantie. U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.