Lekker enthousiast en deskundig geholpen!

Enthousiaste verkoper Deskundig Mooie inruilprijs oude caravan Kortom prima ervaring

zeer goed geholpen bij aankoop van caravan

zeer tevreden over koopproces

Onze droom van Liemers

Hele fijne Weinsberg dealer. Onze droom caravan samengesteld met de verkopers en veel deskundig contact gehad via de mail en telefoon. Onze caravan is zeer netjes en compleet afgeleverd en klaar voor jaren campingplezier! Blij met onze droom van Liemers Caravans!

Ze komen na wat ze beloven

Zeer prettig en nemen alle tijd

Prettig contact rondom aanschaf nieuwe caravan

In het najaar op de beurs de Weinsberg 390 QD hot edition bekeken (en heel veel ander moois). Gewenste accessoires en prijs besproken. Week later caravan besteld/gekocht. Alles keurig op papier en levering op tijd en conform afspraken. Wij zijn er blij mee. Nu hopen dat ie gaat bevallen….

Fijn bedrijf waar de klant centraal staat

We hebben hier een nieuwe caravan gekocht en zijn zeer tevreden over de manier waarop dit is gegaan. Deze kleinschalige onderneming heeft echt oog voor de klanten, denkt mee en is zeer bekwaam. De bereidheid om iets uit te zoeken is groot. Wij zijn uitermate tevreden over alles.

Voldeed geheel aan mijn verwachtingen

Klantgericht, Vriendelijk en oplossingsgericht.

Een nette, jonge 2e hands caravan gekocht. Bij het ophalen ervan werden de laatste kleine puntjes direct vakkundig hersteld. Vriendelijk personeel dat de tijd nam om uitleg over intstructies van de caravan te geven. De shop was compleet, alleen kogeldrukweger was niet voorradig maar deze wordt nagezonden.

Bijna alles is goed en naar tevredenheid verlopen. Wat niet helemaal naar tevredenheid is verlopen is: - bij thuiskomst met de caravan bleek het disselbakslot defect te zijn. - de schoonmaak van het interieur en exterieur. wat betreft interieur: keukenblok en afvaltank chemisch toilet niet schoon. wat betreft exterieur: op verschillende plaatsen nog groene aanslag. - verder nog geconstateerd dat bij de meegeleverde voortent en voortenluifel, beide stokkensets niet compleet waren. Dit is de reden waarom de betrouwbaarheid met 3 sterren gewaardeerd is.

Komen beloftes na en een eerlijke en betrouwbare verkoper.

Goede informatie waar gemaakt wat ze beloofde.

Prettige sfeer goede informatie prijs onderdelen die we extra kochten concurerent .

Prima geholpen, doen wat is afgesproken.

Bij Liemers zij wij goed geadviseerd. Zij doen wat is afgesproken. Vriendelijk ontvangen.

Vriendelijke verkoper die klant tevredenheid hoog in het vaandel heeft.

Onze caravan ingeruild op een occasion. Fijn te woord gestaan en netjes geholpen. Een net bod op de oude caravan gekregen. Alle besproken punten zijn netjes opgepakt en de nieuwe caravan is netjes afgeleverd. De verkoper was goed bereikbaar en stond altijd klaar om vragen te beantwoorden.

Vriendelijk en kundig

Een goede ervaring opgedaan kundig vriendelijke medewerkers.

Aardig en deskundig

In alle rust twee maal alles doorgelopen voor de aanschaf van een nieuwe caravan. Er wordt goed meegedacht en niet gepusht. Daarbij ook nog een mooie inruilprijs gekregen, en een lekker fles wijn.

Goede service. Gerard laat de klant rustig zijn gang met de caravan te bekijken. Ook de aflevering is goed. Alles op zijn gemak. Niet van er bij blijven tijdens bezichtiging.

Verkoop op no nonsens wijze, komen afspraken na, en leveren correct de caravan af.

Tot dusver prima ervaring in zowel de koop als in het afleveren van de caravan. Afspraken worden nagekomen.

Aardige, behulpzame verkopers

Fijn dat er een afspraak met tijd stond voor het ophalen van de caravan. Voor ons de eerste keer dat we een caravan kochten, dus alles was nieuw voor ons maar verkoper had alle tijd, heel prettig

Liemers Caravans is een aanrader.

Het vooraf e-mail-verkeer inzake een 2e hands caravan is prima verlopen. De verstrekte informatie was duidelijk. Ondanks de grote afstand zijn we daardoor toch overgegaan tot aankoop. De afspraken gedaan bij de aankoop zijn allen keurig nagekomen. Dus kopen van een caravan bij LIEMERS is aan te raden.

Zeer klantvriendelijk!

Veel keus, vakkundig geholpen en we hebben onze huidige caravan ingeruild naar tevredenheid.

Fijn bedrijf, afspraken worden nagekomen.

We zijn al 20 jaar klant bij Liemers. En hebben er inmiddels weer een nieuwe caravan gekocht. Dat zegt genoeg.

Prettig en klantvriendelijk geholpen.

Na 3 jaar geleden een occasion gekocht te hebben nu een nieuwe caravan gekocht bij Liemers Caravans. Wederom prettig en goed geholpen door Liemers Caravans. Een aanrader.

Onze (eerste) ervaring met Liemers is positief, een goed gesprek en een eerlijk verhaal.

Na een zorgvuldige overweging dan ook overgegaan tot koop van onze nieuwe caravan. De caravan stond netjes klaar voor aflevering, we zijn dan ook erg tevreden tot dusver.

Goede service en vriendelijk personeel.

Super service

Onze caravan hier gekocht en werd netjes afgeleverd, bleek tijdens het proefkamperen een stok een mankement te hebben, liemers gebeld kon gelijk komen en hebben dit vakkundig opgelost! Super service en goede/vriendelijk contact

Over Liemers Caravans

Bij ons geen snelle internetverkopen maar gedegen advies en service. U bent bij ons ook na uw aankoop altijd welkom voor (Bovag)garantie, service en advies. Ons ervaren service- en verkoopteam staat altijd voor u klaar. Dit bewijzen wij al meer dan 50 jaar!