super gastvrij en vriendelijk

Wij hebben een groot feest gegeven bij Dutch Biz. De voorbereidingen verliepen erg soepel, er werd goed en heel snel meegedacht en duidelijkheid geboden over prijzen en hoeveelheden. De avond zelf was bijzonder leuk, goede bediening en er was veel mogelijk. Prachtige setting en sfeervolle aankleding. Echt een aanrader!

geweldige locatie, perfect verzorgde borrel en vriendelijkheid

flexibel, servicegericht, prachtig terrein, heerlijk buitenterras, smakelijke hapjes.

Gastvrije en ontspanning op een prachtige locatie!

Niet één maar twéé feesten in een jaar, beide keren heerlijk genoten met vrienden en familie. Eerste keer een overheerlijke luxe barbecue waar onze gasten nog lang over hebben nagepraat en de tweede keer mochten we gelukkig weer dansen! Ook toen een top avond met weer een fantastisch team!

Prima locatie en prima bediening

we hebben een gezellige borrel gegeven voor 100 mensen. Het was mooi wer en we konden overal zitten. Het eten was van goede kwaliteit.

top dag

Een fijne sfeer ,prachtige locatie en behulpzaam en alert personeel. met 50 man was er voldoende afstand te houden .

Perfecte locatie, perfecte service/bediening

Ik heb hier tot nu toe twee vergaderingen georganiseerd, die beiden goed zijn bevallen. De locatie is uitermate geschikt om binnen en buiten te combineren. De service is perfect. Er wordt meegedacht om wensen die niet standaard beschikbaar zijn, op te lossen. Kortom: ik beveel deze locatie zeer zeker aan!

Dutch is een uitstekende locatie voor een familiedag.

Voorbereidende gesprekken verliepen vlekkeloos; op de dag zelf hebben we allemaal genoten van de locatie, de omgeving, de heerlijke lunch, de attente en vriendelijke bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar.!

Was top

Prima avond en goed verzorgd

Onze bijeenkomst bij Dutch Biz Amersfoort was weer zeer geslaagd!

We hadden een werksessie met aansluitend een BBQ op de sfeervolle locatie in Amersfoort. De gasten waren complimenteus over de locatie, de service was uitstekend en het eten was heerlijk.

Fijne locatie en alles goed geregeld.

Fijne locatie, vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, zeer toegankelijk. Zeer tevreden.

Een plek waar bijna alles klopt!

Een prachtige plek voor een topdag! Duidelijke en vriendelijke communicatie vanaf het eerste moment bij het opvragen van informatie. Vriendelijk personeel, gastvrij en heerlijke hapjes die met zorg worden bereid. Wanneer je een mooie locatie zoekt in het midden van het land voor een borrel, lunch of diner dan is dit de plek.

Geweldige locatie

De locatie is geweldig. De ligging (centraal gelegen in Nederland, in een prachtige omgeving), maar ook de service is top!

Zeer gastvrij en mooie locatie !

Goede communicatie vooraf, goed vergaderen in de buitenlucht en een heerlijke lunch als afsluiter met leuk personeel. In een woord: prima !

Prachtige locatie, prettige organisatie

Voor ons bedrijf een bijeenkomst op de prachtige locatie afgestemd. De organisatie en het verloop was erg prettig. Een warme aanbeveling dus.

Sfeervol, vriendelijk en gastvrij

Fijn contact en prettig overleg met de organisatie. De locatie is centraal gelegen, in Amersfoort, maar toch met het gevoel 'van buiten'. Een locatie met veel mogelijkheden!

Leuke locatie en top geregeld

Diner gehad voor een 21 diner van 30 personen in de villa en alles was top geregeld. Mooie ruime locatie en goede voorzieningen. Wensen in menu en in aankleding allemaal goed doorgevoerd. Niet goedkoop maar verder zeker een aanrader!

Prima.

De lunch was prima verzorgd. Heerlijke soep, salade broodjes en een fijne bediening.

perfect, zeker aan te bevelen

De prachtige ruime villa in Amersfoort was (is) de perfecte locatie voor onze trainingen. Bijzonder goed verzorgd zo ook de lunch in het bijgelegen horecagedeelte. Dank aan Lot voor goede ontvangst en begeleiding.

• Plaatsnaam: Breda

goede service, goed behandeld

Was allemaal goed geregeld! Fijn contact! Niet te moeilijke allemaal. Ging allemaal wel smooth de avond. Gasten het naar hun zin! Leuke invulling van de BBQ om het zo te doen. Denk zeker dat ik nog eens terug kom. Miss als tip nog...

• Plaatsnaam: Vianen

goede service, goed behandeld

Er was een dieetwens doorgegeven voor 2 van onze collega's (1 x chilipeper/cayennepeperallergie en 1 x zwanger). Als tip heb ik om bij de lunch duidelijk aan te geven welke broodjes/gerechten niet of juist wel geschikt zijn voor die diëten. Wij hebben het gevraagd aan het personeel, maar kregen niet de juiste reactie (bv. het broodje met kip en kerriesaus zou hij gewoon mogen eten....).

perfect, zeker aan te bevelen

We zijn bij Dutch Biz geweest voor een hei-sessie met 5 personen. De ruimte was goed, niet te groot, niet te klein, prachtig uitzicht. De medewerkers allen even vriendelijk en behulpzaam. Lunch en borrel en hapjes na afloop heerlijk. Alles was uitstekend verzorgd, een aanrader.

• Plaatsnaam: Amsterdam

goede service, goed behandeld

Helemaal goed. Enige is dat ik merkte dat het eten in een wat hoger tempo had mogen doorkomen.