prima advocate, aan te bevelen

Ik geef eigenlijk nooit een 10. Deze score is zeer goed. Achteraf zijn er altijd zaken die beter hadden gekund, maar beslissingen zijn in gezamenlijk overleg genomen en leken op dat moment de juiste.

Prettig en deskundig advocatenkantoor

Ik heb lang met Marit moeten optrekken om de echtscheiding afgerond te krijgen. Jammer dat het allemaal lang heeft moeten duren. Marit heeft mij altijd goed geholpen op een snelle en deskundige wijze. Het is daarnaast een betrokken advocaat wat mij ook zeer heeft aangesproken.

Zeer slecht

Deze mediator lijkt geen idee te hebben waar ze mee bezig is. Eerst een zakelijke aanpak met het invullen van allerlei irrelevante formulieren. Een eerste gesprek waarin ze met name m'n ex-partner een uur laat vulmineren zonder dat ze ingrijpt. €€€€. Ze heeft geen controle over de situatie. Bij afscheid weer een ijskoud en zakelijk verzoek om allerlei informatie aan te leveren om een alimentatieberekening te maken. Zover waren we nog niet eens! Na een paar dagen nogmaals een verzoek om informatie welke inmiddels al is aangeleverd. Kortom, onprofessioneel, onpersoonlijk en veel te zakelijk. En dat voor zoiets belangrijks en persoonlijks als een scheiding. De rekening was ook veel te hoog voor het geleverde, matige werk. Een schande voor de familierechtadvocatuur wat mij betreft.

Kwalitatieve en persoonlijke begeleiding

Goede rustige begeleiding waarbij goed werd geluisterd naar de omstandigheden. Veel overleg over wat onze verwachtingen precies waren maar adviseerde daar goed in. Verder een hele prettige en professionele begeleiding.

• Geholpen door: Esther Pouls

Zuiver en precies, maar bovenal menselijk

In een lastig dossier met mijn ex, rond de omgang met de kinderen en de bijbehorende financiën, vakkundige begeleiding gekregen om alles goed te regelen en uit de sfeer van verwijten te halen.

• Geholpen door: Heleen Scheer

Uitstekende rechtsbijstand en hulp bij een ingewikkelde erfenis kwestie.

Bij een ingewikkelde erfenis kwestie heeft Standhouders advocaten en in het bijzonder Marit Vaandrager mij uitstekend bijgestaan en voorzien van juridisch advies. De contacten verliepen soepel en vakkundig. De adviezen waren helder en duidelijk.

Uitstekend geholpen

Uitstekend bijgestaan door Peter Volk bij het realiseren van een vaststellingsovereenkomst met een tegenpartij die, eufemistisch uitgedrukt, niet echt welwillend was.

• Geholpen door: Peter Volk

Mijn advocaat heeft me heel erg goed geholpen, zeer professioneel, en ervaren, ik ben heel erg dankbaar voor zijn empathie, en zijn ondersteuning in mijn zaak, nogmaals een super advocaat.

• Geholpen door: Peter Volk

Goed en snel bereikbaar, Goede adviezen, menselijk!

Ik kon mijn advocaat uitstekend bereiken, de communicatie was zorgvuldig, menselijk en werkte praktisch uitstekend. Ik voelde mij gehoord en gesterkt. Snelheid en zorgvuldig handelen, het was prima! Nogmaals heel hartelijk dank

• Geholpen door: Clemens Mesker

Kundig, meedenkend, prettig en in het belang van de client. In een situatie waarin juridische hulp nodig is, de beste gesprekspartner.

• Geholpen door: Peter Volk

Persoonlijke, prettige en efficiënte hulp bij VSO

Peter Volk heeft me goed geholpen bij het voorbereiden van een VSO met mijn werkgever. Adequate hulp, kundig advies, zeer prettige manier van communiceren, persoonlijk, geen onnodige poespas en fair tarief. Uitstekende opvolging ook om dossier af te sluiten.

Uitermate tevreden

Zeer prettig contact gehad. Vantevoren een eerlijk advies ontvangen. Duidelijk en correct te woord gestaan. Altijd direct antwoord gekregen op vragen en heel snel teruggebeld bij afwezigheid. Het maximale resultaat behaald. Wij zijn erg tevreden en zullen dit kantoor zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Peter Volk

Professioneel, kundig advies en begeleiding.

Goede uitleg en heldere communicatie tijdens het proces.

• Geholpen door: Marit Vaandrager

Professioneel en betrokken. Deskundig en voortvarend.

• Geholpen door: Peter Volk

de samenwerking was prettig en professioneel

Mijn ervaring met Heleen was vanaf de eerste dag goed. Ze heeft mijn niet veroordeeld en professioneel advies gegeven. Gesteund en geadviseerd in de keuzes en de lastige problemen. Ze heeft volgens mij goed door hoe de tegenpartij te werk ging en heeft mij daarin gesteund. Al met al een goed verloop van deze zaak. Dank voor de steun. Enige punt van verbetering is soms de communicatie. Voor client kan het soms zijn dat je even iets te lang moet wachten, maar dat is soms omdat jezelf vaak "haast" hebt.

Meedenkend en sympathiek

Ik vond Hanna erg fijn in de omgang. Ze dacht met me mee in mogelijke oplossingen en bleef in contact over hoe mijn situatie zich ontwikkelde. Ze gaf me het gevoel dat ik niet alleen was!

• Geholpen door: Hanna Hoegee

Veel ervaring en goede begeleiding van het hele proces.

goede ervaring

goede ervaring met goed advies en communicatie. Het was een prettige samenwerking.

• Geholpen door: Marit Vaandrager

Zeer deskundig en snel zonder komedie. Erg fijn samengewerkt. Zou haar zekers aanbevelen.

• Geholpen door: Marit Vaandrager

Uitermate tevreden met mijn keuze voor Stadhouders Advocaten.

Ik heb mevrouw Stefels leren kennen als een zeer gedreven advocate. Zij heeft mij bijgestaan in een moeilijke periode, ze is zeer betrokken en was altijd bereikbaar om de zaak te kunnen overleggen. De kracht lag erin door samen te werken, want wanneer je iets wil bereiken zal je je hiervoor moeten inzetten. Door mijn ervaring kan ik met oprecht Stadhouders Advocaten aanbevelen. Ik wil via deze weg mevrouw Stefels nogmaals bedanken.

• Geholpen door: Madeleine Stefels

De gezochte hulp is geleverd.

Naar mijn idee is aan mijn hulpvraag voldaan. Met kennis van zaken en met compassie. Zonder onnodig de rekening op te laten lopen.

• Geholpen door: Clemens Mesker

Duidelijk advies, goede steun.

Hoewel het niet anders kan dan dat degene die mij geholpen heeft het druk heeft, maakte zij altijd tijd voor mij vrij voor onze gesprekken over welke stappen we moesten zetten. Alles is met een sisser afgelopen, maar alleen was ik er niet zo goed uitgekomen als nu, met hulp van. Veel geleerd over werkgevers en baasjes. Ik wist mij gesteund, want als er iets speelt op het werk, sta je er helemaal alleen voor (uit angst durven collega's je niet te steunen), maar ik had de beste advocaat van Stadhouders Advocaten. (Wegens privacy noem ik de naam niet). Aanbevelen? Jazeker!!!

• Geholpen door: Madeleine Stefels

Zeer prettige samenwerking

Esther Pouls heeft mij op professionele wijze geholpen met een gevoelige en emotionele afwikkeling van de nalatenschap van mijn ouders. Ze wist naar alle partijen een juiste toon te vinden, en daarmee tot een goede afloop te komen.

prima guidance

bedankt voor de proces guidance zodat we zelf de inhoudelijke zaken konden afstemmen

• Geholpen door: Esther Pouls

Goede advocaat met kennis van zaken.

Goede communicatie, wordt altijd teruggebeld of gemaild. Duidelijke adviezen, heldere taal. Geeft goed aan wat wel en niet te doen. Ter zake kundig, direct en no nonsens.

Over Advocaatscore.nl