Drukwerk van een uitstekende kwaliteit. Er wordt meegedacht

Top drukker

TOP drukkerij. Luistert goed naar je wensen, supersnelle levering in TOP-kwaliteit.

Goede service en snelle levering

Heel fijn bedrijf en al jaren vertrouwd.

Ondanks dat Sikkers niet meer in de buurt zit, is de service gelijk gebleven. Dat scoort punten. het thuisbezorgen van bestellingen is heel fijn.

goed geregeld. vakwerk

Fijne mensen die weten waar ze over praten

Wij zijn al ruim 25 jaar klant bij Elkaar Sikkers (voorheen bij Sikkers) en zijn altijd dik tevreden. Niet alleen dat. ze. het standaard drukwerk verzorgen maar ook het verzorgen van mailings en het personaliseren is uitstekend. Hier ontzorgen ze mij regelmatig mee.

Meer dan prima bedrijf

Werken snel, efficiënt en denken met je mee. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Fijne samenwerking en mooi drukwerk

Altijd meedenken en snelle en goede service

Eerste levering perfect

Vorige drukker is gestopt en dit was voor mij de eerste levering goed gegaan ben heel tevreden

mooi drukwerk

prima service

Vlotte en accurate service

Fijn dat jullie altijd even meekijken naar de kwaliteit van het bestand zodat ik zeker ben dat mijn drukwerk top is.

snelle reactie en snelle levering

via onze oude drukker doorverwezen en het is prima bevallen. Snelle reactie en snelle levering

Uitstekend!

Klantvriendelijk, fijne persoonlijke benadering en advies op maat.

Top! Kwaliteit en service perfect en heel vriendelijk!

Ik ben erg tevreden over Elka, zou dit bedrijf iedereen aanraden. Klantvriendelijk, servicegericht en een goede prijs/kwaliteit!

Correcte en vlotte service

Het proces verliep soepel

Snelle service, scherpe prijzen, meedenken met de klant.

Snelle service, scherpe prijzen, meedenken met de klant.

Klantvriendelijk en goede prijs kwaliteit verhoudingen

Ga zeker meer zaken doen met ze

Een mooie glossy gemaakt voor het onderwijs in Delft

Ik mocht een glossy/magazine maken voor het onderwijs aan (hoog)begaafde leerlingen in Delft. Een samenwerkingsverband van ruim 80 basisscholen wilde laten zien wat ze al deden en welke ambities ze hadden op dat gebied. In een goede afstemming en samenwerking met Arjan Robben maakten we een duidelijk en fraai product. De complimenten kwamen naar mij over de teksten, maar vooral de opmaak van Arjan kreeg alle lof. Een beter project kan ik me niet voorstellen. Jan van Balkom Van Balkom Tekst & Communicatie [email protected] Helvoirt

vertrouwd bedrijf

Een fijne en goede service, altijd.

Duidelijke communicatie.

Goede en snelle levereing

goede ervaring, snel, flexibel en goede prijs.

Vakkundige en prettige werkwijze

Goed en snel geholpen

Vanuit mijn werkgever was ik op zoek naar een drukkerij voor een spoedje. Deze aanvraag is snel en goed afgehandeld.

leuke mensen om zaken mee te doen

kundig in hun product

Snelle, professionele en vriendelijke service

Ik raad drukkerij Elka Sikkers ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en professionele drukkerij die hoogwaardige drukwerkproducten levert. Of je nu op zoek bent naar flyers, posters, magazines of ingebonden boeken, drukkerij Elka Sikkers levert de beste service en kwaliteit.