Snelle levering

Snelle levering!

Door op locatie te komen kijken altijd perfect resultaat

Ik wilde een groot bord voor mijn nieuwe kantoor, Stefan is langsgekomen en heeft weer een perfect product afgeleverd. Superblij mee.

Snel en goed geregeld

Ik ben er snel en vriendelijk geholpen. Ze denken ook echt mee

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Altijd correct

Goede samenwerking sinds jaren. Wij zijn heel tevreden met hun geleverde werk. Zeer aan te bevelen.

Ik word altijd op een goede en vriendelijke manier geholpen.

Als er een keer iets wat vlugger geleverd moet worden of op een andere manier, wordt er altijd op een constructieve manier meegedacht.

laagdrempelige samenwerking al jaren lang

Ons maandblad wordt al tientallen jaren opgemaakt en gedrukt bij Elka. We hebben een vaste medewerker die vlot met ons communiceert. Ook de contacten met het management zijn vlot. De opmaak is zoals wij dat willen. En de levering geschiedt steeds volgens afspraak.

Goed drukwerk en fijne service

Voor mijn boek wilde ik gewoon het beste, natuurlijk ook gekeken naar de prijs/kwaliteit. Het feit dat ik 'om de hoek' naar de drukkerij kon gaan, het proces met eigen ogen mocht bekijken en altijd mijn vragen kon stellen vond ik super fijn. Zeer persoonlijke benadering, vakwerk en afspraken nakomen is elke euro waard. Dank je wel.

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service

al jarenlang een betrouwbare leverancier die indien nodig ook vlug kan schakelen

Zie hierboven is duidelijk lijkt me.

gewoon goed en duidelijk

gewoon goed en duidelijk

Supersnel en goede kwaliteit

Had binnen 48 uur 600 flyers nodig en kon ze binnen 24 uur al ophalen. Top service, daar kan geen internetdrukker tegenop

Prima drukwerk en ze denken met je mee

Al jaren is drukkerij Sikkers onze vaste drukker voor de dingen die wij zelf niet kunnen. Kwaliteit en service is altijd uitstekend.

klantvriendelijk, denkt met je mee

Altijd bereid om met je mee te denken, prima dienstverlening

Ze staan altijd voor je klaar!

Korte lijntjes en goede service! Bovendien goede prijs/kwaliteit.

Goede en snelle service en goede kwaliteit van het geleverde

Wij, het bestuur van COVS de Langstraat, zijn erg tevreden over de samenwerking met betrekking tot de clubbladen van onze vereniging. Sikkers verzorgd dit al een aantal jaren uitstekend.

Elka Sikkers is een betrouwbare partner

Elka Sikkers is een partner waar wij altijd bij terecht kunnen met ad hoc opdrachten die zij dan ook snel onder handen nemen én vlug kunnen leveren. Of het nou gaat om ons personeelsmagazine, kaartjes voor een bloemetje of de verjaardagskaarten. Het contact met de medewerkers van Elka Sikkers verloopt altijd goed en zij houden ons goed op de hoogte van vorderingen en denken ten alle tijden mee. Een ware aanrader!

Van bestelling tot aflevering van mijn drukwerk alles perfect geregeld! Bedankt Elka Sikkers voor het meedenken en de voortreffelijke afhandeling. Jopie Bijl

Top !

Fijn bedrijf, vriendelijk via de telefoon, komt zijn/haar afspraken na !

Vakmannen & vrouwen die voor je klaarstaan.

Als grafisch ontwerper ben ik op zoek naar drukkerijen die mij kunnen adviseren. Uiteraard wil ik dat mijn ontwerp tot zijn recht komt met een mooi stukje drukwerk. De adviezen die ik hierin krijg zijn helder en van toegevoegde waarde om de juiste keuzes te maken.