gewoon goed

betrokkenheid en de rust en de nodige uitleg duidelijkheid

Prima geregeld, goed begeleidt, gewoon goed.

Keurig

Er word met je meegedacht en goede adviezen gegeven

Hele persoonlijke begeleiding

Prima begeleiding zeer persoonlijk en mooi naslagwerk

Perfect geregeld

Contact met verzorger als zeer prettig ervaren, duidelijke uitleg , goede afspraken. Respectvol , ook zeer duidelijk over de kosten.

Een mooie goed verzorgende uitvaart van mijn moeder

Onze ervaring met Monuta is perfect, mensen luisteren goed naar wat de klant wil en voeren dit perfect uit. Ik hoop het zelf nooit meer mee te maken maar mocht het weer voorkomen kom ik zeker terug bij Monuta.

Vrijheid en ruimte om afscheid te nemen van je dierbare op jouw unieke wijze.

Ik heb de vrijheid gevoeld om de uitvaart van mijn vader volledig naar eigen inzicht en wens te kunnen vormgeven. Er is geen standaard format of programma over ons uitgerold. Op de achtergrond voelde ik wel de sturing door de uitvaartverzorger welke ervoor waakte dat alles tijdig rond kwam. Mede hierdoor kijk ik terug op een hele mooie, warme en persoonlijke uitvaart welke volledig recht doet aan het leven dat mijn vader ons, als groot voorbeeld, is voorgegaan. Ook nu (ruim twee maanden later) zou ik het direct weer op dezelfde manier vormgeven.

Het was een liefdevol afscheid van onze man ,vader en opa.

Peter Mol heeft ons fijn en goed bijgestaan in deze moeilijke tijd. Hij was er voor vragen en had altijd antwoorden. Natuurlijk ligt het contact met Monuta zeker aan de uitvaartverzorger maar hij heeft gezorgd dat wij terug kijken op een mooi en liefdevol afscheid.

Persoonlijke aandacht voor achterblijvers en overledene

In eerste gesprek aftastende houding over familie en overledene, zonder zakelijke druk, vervolgens in lijn met dit eerste gesprek samen de uitvaart vorm geven met ruimte voor aanpassing op laatste moment.

goed geregeld

Prettig contact met Peter en Marcel. Wij zijn goed begeleidt en onze vragen werden snel beantwoord. Ook goede adviezen gaven

zeer goed begeleid

De uitvaartverzorger heeft ons voor en tijdens en na het begraven van onze Moeder zeer goed bijgestaan. En in alle rust heeft hij alles uitgelegd wat en in welke volgorde alles zou gaan verlopen. En ook tijdens de rouwdienst en begrafenis heeft hij dingen over moeder goed verwoord. Kortom wij zijn meer dan tevreden over het hele verloop.

In een woord prima alles tot in de puntjes verzorgd en heel veel respect voor de persoon die overleden is

Persoonlijk en vriendelijk

Prettige uitvaartverzorging, denken mee, geven de ruimte voor eigen ideeen en inbreng. Zijn prettig aanwezig, begeleiden stap voor stap.

Wat een prachtig afscheid voor onze tante....

Van het begin tot het einde van de uitvaart alles tot in de puntjes geregeld. De medewerker is echt iemand die je in je hart sluit in deze moeilijke periode. Die vol empathie en liefde haar vak uitoefend. Bedankt Renate van Beek voor alles wat je voor ons gedaan hebt.

Monuta houdt rekening met al uw gevoelens betreffende rouw.

Een fantastische medewerker die altijd klaar stond voor beantwoorden van vragen, nam echt de tijd hiervoor en bracht ideeën in waar je zelf in deze periode niet op kon komen. Niets was teveel en dat gaf een veilig gevoel bij het rouwproces waar je normaliter (gelukkig) maar weinig mee te maken hooppt te krijgen.

Van begin(contact leggen) tot het allerlaatste moment mee denkende, persoonlijke benadering.

Ik kan vanuit mijn/onze ervaring, oprecht zeggen dat Monuta je ontzettend goed helpt en alles goed uitlegt, hoe het geregeld gaat worden en luistert heel goed naar de persoonlijke wensen. Proberen op alle mogelijke manieren, de uitvaart zo te regelen naar de wensen die worden aan gegeven. Het geeft een stuk rust dat je weet dat hun alles regelen.

Mooie uitvaart, tot in de puntjes verzorgd.

Goede communicatie, ingespeeld op onze wensen en helderheid over de kosten.

Service, begeleiding en maatwerk: TOP!

Zeer prettig contact. Na eerst even aftasten verliep alles naar wens en begeleiding van top.

Alles keurig verzorgd.

Wij hebben twee keer een overlijden gemeld bij Monuta , en beide keren was het keurig verzorgd . Personeel enorm vriendelijk , zijn erg betrokken .

Zeer goed en profesioneel geholpen ,goed contact goed meegedacht met verschillende opties ..de reden dat je ze nodig heb is niet fijn maar was in 1 woord geweldige service

alles prima verzorgd tot in detail.

Monuta is een zeer prettige uitvaartverzorger met oog voor detail en voor de nabestaanden.

Mensen die je met gevoel en respect behandelen

We hebben het als zeer fijn ervaren hoe er met ons is omgegaan in een periode waar je toch van slag bent en alles goed wilt regelen.... We hebben een mooi afscheid gehad.

Goed, doeltreffend en prettige sfeer.

De uitvaartbegeleidster was vriendelijk en efficiënt. Ze leidde ons met zachte hand door alle formaliteiten. De uitgereikte documentatie gaf nog extra ondersteuning bij het afwikkelen van allerlei zaken. Het was een begrafenis in besloten kring i.v.m. corona. Het is allemaal precies naar wens verlopen. Het was intiem en voor zover mogelijk een prettige sfeer. De uitvaartbegeleidster was hierbij op de achtergrond aanwezig en gaf ondersteuning waar nodig. Heel prettig.

Waardevolle herinnering

Vorig jaar zomer hebben wij helaas onverwachts gebruik moeten maken van Monuta Ede. Wij kunnen terugkijken op een mooie uitvaart waar we mede dankzij Jan Kruit ook de puntjes op de ï hebben kunnen zetten. Zo gaf hij tips over de dienst waar we zelf niet aan hadden gedacht, maar waardoor de uitvaart helemaal ‘goed’ was. De uitvaartverzorgende Marcel was ook erg betrokken en stond voor ons klaar. De 24 uurs kamer waar onze vader was opgebaard was voor ons heel fijn! Je kon dag en nacht (met eigen code) binnen lopen en er even zijn. Het is een kamer met 2 comfortabele banken, koffie, thee en wc (in de hal). Indien gewenst kon er een scherm tussen de kist en banken geplaatst worden. Er was ook genoeg ruimte voor andere dierbare om toch nog in deze rare tijd, op gepaste afstand, afscheid te komen nemen van onze vader. Het enige minpuntje was dat het nagesprek (wat na 2/3 weken na de begrafenis zou plaatsvinden) nooit heeft plaatsgevonden. Dit voelde voor ons als ‘onaf’. We snappen dat het drukke tijden waren voor Monuta, maar het was wel fijn geweest als we een appje of belletje hadden gehad met dat ze helaas geen tijd hadden voor het nagesprek. Alles bij elkaar wel zeer tevreden en kijken terug op een goed verzorgde uitvaart.

Prima! . Geen klachten!

Uitstekend! Duidelijk standpunt. Veel respect voor overledene. Goede service.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.