Prima geregeld

Goed geregeld

Plezierige en goede dienstverlening

Fijne betrokken medewerker(s) en een mooie uitvaart

Na het overlijden van mijn vader zijn wij erg prettig geholpen om de uitvaart naar wens te regelen. Gelukkig was onze uitvaartverzorger erg betrokken, vriendelijk en geduldig. Verder was ze goed bereikbaar. Alles was keurig geregeld naar onze wensen en we hebben een fijne dienst gehad.

Uitmuntend!

We konden ons geen betere, fijnere uitvaartverzorger wensen dan Renate van Beek. Zo empatisch en zij kon precies aanvoelen waar wij behoefte aan hadden. Daarnaast regelt zij alles zeer adequaat. Een rots in de branding in een voor ons verdietige tijd.

Super fijn en gesteund!

Ik ben geholpen en begeleid door Renate van Beek. Ik ben haar heel dankbaar voor haar lieve fijne zorg van het begeleiden en regelen van de uitvaart van mijn zus. Voelde meteen heel vertrouwd. Dankbaar dat zij alle moeite heeft gedaan om alles mogelijk te maken voor de uitvaart!

gewoon goed

betrokkenheid en de rust en de nodige uitleg duidelijkheid

Prima geregeld, goed begeleidt, gewoon goed.

Keurig

Er word met je meegedacht en goede adviezen gegeven

Hele persoonlijke begeleiding

Prima begeleiding zeer persoonlijk en mooi naslagwerk

Perfect geregeld

Contact met verzorger als zeer prettig ervaren, duidelijke uitleg , goede afspraken. Respectvol , ook zeer duidelijk over de kosten.

Een mooie goed verzorgende uitvaart van mijn moeder

Onze ervaring met Monuta is perfect, mensen luisteren goed naar wat de klant wil en voeren dit perfect uit. Ik hoop het zelf nooit meer mee te maken maar mocht het weer voorkomen kom ik zeker terug bij Monuta.

Vrijheid en ruimte om afscheid te nemen van je dierbare op jouw unieke wijze.

Ik heb de vrijheid gevoeld om de uitvaart van mijn vader volledig naar eigen inzicht en wens te kunnen vormgeven. Er is geen standaard format of programma over ons uitgerold. Op de achtergrond voelde ik wel de sturing door de uitvaartverzorger welke ervoor waakte dat alles tijdig rond kwam. Mede hierdoor kijk ik terug op een hele mooie, warme en persoonlijke uitvaart welke volledig recht doet aan het leven dat mijn vader ons, als groot voorbeeld, is voorgegaan. Ook nu (ruim twee maanden later) zou ik het direct weer op dezelfde manier vormgeven.

Het was een liefdevol afscheid van onze man ,vader en opa.

Peter Mol heeft ons fijn en goed bijgestaan in deze moeilijke tijd. Hij was er voor vragen en had altijd antwoorden. Natuurlijk ligt het contact met Monuta zeker aan de uitvaartverzorger maar hij heeft gezorgd dat wij terug kijken op een mooi en liefdevol afscheid.

Persoonlijke aandacht voor achterblijvers en overledene

In eerste gesprek aftastende houding over familie en overledene, zonder zakelijke druk, vervolgens in lijn met dit eerste gesprek samen de uitvaart vorm geven met ruimte voor aanpassing op laatste moment.

goed geregeld

Prettig contact met Peter en Marcel. Wij zijn goed begeleidt en onze vragen werden snel beantwoord. Ook goede adviezen gaven

zeer goed begeleid

De uitvaartverzorger heeft ons voor en tijdens en na het begraven van onze Moeder zeer goed bijgestaan. En in alle rust heeft hij alles uitgelegd wat en in welke volgorde alles zou gaan verlopen. En ook tijdens de rouwdienst en begrafenis heeft hij dingen over moeder goed verwoord. Kortom wij zijn meer dan tevreden over het hele verloop.

In een woord prima alles tot in de puntjes verzorgd en heel veel respect voor de persoon die overleden is

Persoonlijk en vriendelijk

Prettige uitvaartverzorging, denken mee, geven de ruimte voor eigen ideeen en inbreng. Zijn prettig aanwezig, begeleiden stap voor stap.

Wat een prachtig afscheid voor onze tante....

Van het begin tot het einde van de uitvaart alles tot in de puntjes geregeld. De medewerker is echt iemand die je in je hart sluit in deze moeilijke periode. Die vol empathie en liefde haar vak uitoefend. Bedankt Renate van Beek voor alles wat je voor ons gedaan hebt.

Monuta houdt rekening met al uw gevoelens betreffende rouw.

Een fantastische medewerker die altijd klaar stond voor beantwoorden van vragen, nam echt de tijd hiervoor en bracht ideeën in waar je zelf in deze periode niet op kon komen. Niets was teveel en dat gaf een veilig gevoel bij het rouwproces waar je normaliter (gelukkig) maar weinig mee te maken hooppt te krijgen.

Van begin(contact leggen) tot het allerlaatste moment mee denkende, persoonlijke benadering.

Ik kan vanuit mijn/onze ervaring, oprecht zeggen dat Monuta je ontzettend goed helpt en alles goed uitlegt, hoe het geregeld gaat worden en luistert heel goed naar de persoonlijke wensen. Proberen op alle mogelijke manieren, de uitvaart zo te regelen naar de wensen die worden aan gegeven. Het geeft een stuk rust dat je weet dat hun alles regelen.

Mooie uitvaart, tot in de puntjes verzorgd.

Goede communicatie, ingespeeld op onze wensen en helderheid over de kosten.

Service, begeleiding en maatwerk: TOP!

Zeer prettig contact. Na eerst even aftasten verliep alles naar wens en begeleiding van top.

Alles keurig verzorgd.

Wij hebben twee keer een overlijden gemeld bij Monuta , en beide keren was het keurig verzorgd . Personeel enorm vriendelijk , zijn erg betrokken .

Zeer goed en profesioneel geholpen ,goed contact goed meegedacht met verschillende opties ..de reden dat je ze nodig heb is niet fijn maar was in 1 woord geweldige service

Over Monuta Uitvaart