Dit is mijn eerste keer dat ik met een uitvaartverzorger te maken kreeg. Ben door Monuta heel goed geholpen zowel voor als na de crematie.

gepast medeleven

in een droevige periode, heeft de medewerker van monuta, op keurige wijze gepast ons bijgestaan, om toch de noodzakelijke keuzes te maken en het verdere verloop van het traject tot en met de begravenis keurig verzorgd, ook na deze periode nog contact gehad en altijd belangstellend, of ik nog ergens hulp nodig had

Hele fijne ervaring

Lieve en meedenkende uitvaartverzorger. Alles goed geregeld.

Goede begeleiding in een nare situatie

Zeer deskundig geholpen, vanaf dag van overlijden tot en met de crematie.

Zeer goede begeleiding

Ondanks de corona maatregelen (videobellen) zeer goed bijgestaan. Ik zag er eerst erg tegenop om zo te communiceren, maar het is alles meegevallen. Zeer goed contact gehad met de uitvaartverzorger Tonie de Coo. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Goed geregeld met een persoonlijke benadering.

Onze uitvaartverzorger was een prettig persoon met veel aandacht voor onze wensen. De uitvaart was mooi en indrukwekkend, precies zoals mijn broer het gewild zou hebben.

Gewoon doen wat ze zeggen .

Onze ervaring met Monuta is dat ze tot in de puntjes hebben verzorgd.

Veel persoonlijke aandacht

Ik heb een zeer positieve ervaring met monuta, veel persoonlijke aandacht en er wordt moeite gedaan om al je wensen en vragen te honoreren. Zeer betrokken medewerkers en een zeer bekwame en betrokken uitvaartondernemer.

Vriendelijk, bekwaam, aandacht

Ondanks de corona maatregelen en het verdriet van verlies hebben wij de uitvaart als intiem en prettig ervaren. We kregen duidelijke uitleg, snel antwoord op vragen en konden het afscheid geheel vlg wens van de overledene doen.

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende dienstverlening/begeleiding.

We zijn zeer tevreden

naar omstandigheden van het overlijden . zeer fijne ervaring en alles zeer netjes en stijl en eerbied voor de overledene en na bestaande Bedankt we zijn vol lof en kijken er met goed gevoel op terug.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.