Top geregeld

Lieve uitvaartverzorgster denkt goed mee kwa wensen en mogelijkheden. Neemt veel uit handen

Goede dienstverlening

Hebben goede ervaringen met jack den heijer voelt als een warm bad

Profesioneel

Onze uitvaartverzorger hield rekening met onze wensen en dacht daarover ook mee.

Alles heel goed en tot in de puntjes goed geregeld. Complimenten!!

wij hebben een heel goede ervaring met Monuta. Met de uitvaartbegeleidster waren we heel blij. Zij wist ons op een heel fijne en betrokken manier door de verdrietige en ook hectische periode heen te begeleiden.

Goed geregeld!

Van A tot Z geregeld en je wordt elke stap in het proces geholpen.

Prima opvang en zorgeloze uitvaart.

Fijn gesprek, keuzes duidelijk, adviezen ingetogen en praktisch, uit ervaring (van uitvaart) gegeven en totaal niet opdringerig. Ontzorgt!

Een warm bad in verdrietige tijden

Vanaf het allereerste contact tot aan het afsluitende gesprek vorige week niets dan lof! Wat een lieve mensen allemaal. Ook al hebben we een paar keer een ander gezicht gezien (papa lag thuis opgebaard en er kwam af en toe iemand anders kijken), iedereen was zo aardig en meewerkend. Er werd met én voor je gedacht, iets waar je op dat moment echt behoefte aan hebt.

Alleen maar positief

Wij hadden Danielle als uitvaartverzorgerster. Vanaf het eerste contact moment tot de laatste heerste er een rust. Ze wist precies wat ze moest doen en zeggen op sommige momenten. Hielp goed mee met beslissingen maken en er was ruimte voor alle ideeën die er bij kwamen. Alle zorg en communicatie rondom het overlijden van mijn man en papa van onze kindjes verliep erg goed en soepel. Wij kijken met een goed en positief gevoel terug op alles.

Vriendelijke mensen. Professionele medewerkers.

Goede uitleg door professionele mensen.

ontzorgd, meedenkend, geeft rust.

door de omstandigheden vergeet je wel eens goed na te denken, dan is t fijn als ze met je meedenken, ook dat ze bereikbaar zijn voor je.

top

zeer keurig en netjes hoe alles werd geregeld voor me

Fantastische uitvaartverzorgster

Voorgesprek gehad met Danielle, wat een fantastisch mens, niet wetende dat zij 4 weken na ons gesprek dit alles uit mocht voeren, zij heeft zo goed geluisterd hoe mijn man het wilde, en heeft het ook precies uitgevoerd zoals zij en hij het besproken hadden. Verteld goed wat er mogelijk is komt met mooie ideeen en konden alles aan haar vragen. Ik vond het ook erg fijn dat ze erna nog even langs kwam.

zeer fijn geholpen in een hectische tijd.

Na het overlijden van mijn vader had ik meteen Monuta gebeld. Bij hun had ik door eerdere contacten een zeer goede ervaring en vooral met uitvaartverzorger Jack den Heijer. Iemand die luistert en zeker meedenkt met het regelen van de nodige zaken. Alles was zeer goed geregeld en het was een mooie uitvaart zoals wij ook in gedachten hadden gehad.

Een hele fijne uitvaartondernemer die open staat voor alles en het goed uitlegt. Alles kan en niets is te veel.

Professioneel en betrokken

Vanaf het eerste gesprek zijn wij zeer goed geholpen door de uitvaartverzorgster Daniëlle. Ondanks de verdrietige reden was het contact steeds weer een prettige ervaring. Daniëlle was zeer professioneel en betrokken. Zij gaf ons zeer goed adviezen. Alle wensen zijn doorgesproken en uitgevoerd. Zij zorgde ervoor dat alles vlekkeloos verliep, zodat wij ons geen zorgen hoefden te maken over praktische zaken. Zij had oog voor de emotionele kant van het afscheid met een lach en een traan. Wij zijn haar zeer dankbaar voor haar steun en begeleiding.

Heel erg prettig ondanks de moeilijke tijd hele goede dienstverlening

Professioneel en gemoedelijke verzorging

De bijstand en advies voor de uitvaart en de uitvaart zelf heeft voor zover mogelijk een goed gevoel achter gelaten. Gelukkig weinig ervaring met uitvaart centra maar ik kan Monuta alleen maar aanbevelen.

Alles was heel goed geregeld. Alle lof voor Toomy de Moor.

Alles goed geregeld

Goede begeleiding rondom een waardig afscheid.

De begeleiding van de uitvaartverzorger Tommy de Moor was professioneel en prettig. Hij heeft ons op een goede manier door het gehele proces van de uitvaart geleid. In de voorbereiding is alles goed doorgesproken, de uitvaart verliep volledig naar wens en tevredenheid en na afloop is er gevraagd hoe wij terugkijken op het gehele proces. Kortom: zeer tevreden!

Zeer compleet

De nabestaandenzorg van Monuta was helemaal op de persoon afgestemd. Duidelijk en persoonlijk.

volledig en perfect

mijn ervaring is dat De uitvaartverzorger (Tommy de Moor ) een belangrijken rol heeft bij de uitvaart verzorging. Word geluisterd naar de wensen van de familie ,en alles word door hem goed en op de juiste manier uit gelegd Echt ik blijf het maar zeggen ik ben en was zeer onder de indruk van het geheel. Super

Precies zoals verwacht.

Danielle heeft mij zeer goed geholpen. Ik wist niet precies wat ik kon verwachten, maar alles is perfect geregeld van begin tot eind. Ik ben ze zeer dankbaar voor de goede zorgen. Vooral de 24 uurs kamer was heel fijn, daardoor heb ik echt goed afscheid kunnen nemen van mijn moeder. Alle mensen waren zo lief en zorgzaam.

Persoonlijke aandacht en begrp situatie

Begrip voor de wensen van de overledene en meedenken en suggesties aangeven deze wensen te vervullen

Alles word super goed geregeld

Alle medewerkers zijn zeer aardig , vriendelijk en alles word tot in de puntjes geregeld

Over Monuta Uitvaart