Behulpzaam, ingetogen en respectvol

Mijn ervaring met Monuta is nu de 2e keer. Eerste keer met mijn moeder, dat was zeer goed. Nu de tweede keer met mijn vrouw en dat vonden wij uitstekend. De begeleidster was al voor het overlijden bij ons geweest en dat schepte een band, die tijdens de dagen daarna door ons als zeer positief werd ervaren. Ook tijdens de nazorg was ze bereid vragen te beantwoorden. Al met al een zeer positieve ervaring.

Goed ervaren

Mijn ervaring met Monuta heb ik goed ervaren Goed geholpen En ik zou monuta aanbevelen aan vrienden en familie!

Integer, respectvol en helder in communicatie

De uitvaartverzorger van Monuta ging integer en zeer respectvol met de nabestaanden om. In een periode waarin emoties de overhand nemen en de ratio ons regelmatig in de steek liet, toonde de uitvaartverzorger veel begrip en ging erg respectvol met ons en de situatie om. Natuurlijk is dat ook zijn werk maar het is ook een soort roeping. Denk niet dat dit vak voor iedereen is weggelegd. Daarnaast was de uitvaartverzorger zeer helder in de communicatie zodat iedereen wist wat hij/zij te doen stond en wanneer specifieke zaken (i.e. teksten voor de rouwkaart, muziek, foto's etc.) dienden te worden opgeleverd. De offerte voor de uitvaart was ook helder en duidelijk zodat we niet voor verrassingen zijn komen te staan. In de moeilijke periode na een overlijden, heeft de uitvaartverzorger heel veel zorg en stress uit handen genomen.

We zijn zeer vriendelijk geholpen door birgit van nispen En daar zijn we dankbaar voor

Prima geregeld

Zeer prettige uitvaart verzorging door Birgit geregeld

Ik ben heel erg tevreden met de uitvaart en verzorging van mijn vrouw in het voorgesprek wordt er goed de tijd genomen en meegedacht. Het was allemaal boven verwachting.

Monuta Voorburg top geregeld

Remi Korsage is een zeer professionele en toegewijde begeleider. Hij voelt goed aan welke impact het verlies bij de nabestaanden heeft en stemt zijn handelen en ondersteuning daar heel goed op aan. Als familie zijn we erg tevreden over zijn aanpak van begin tot en met de nazorg. Ik wens Monuta veel van dit soort medewerkers.

Monuta v.d. Togt Voorburg is een zeer goede uitvaartonderneming met betrokken medewerkers

Score ingevuld; echter de beoordeling geld niet voor Monuta Ogier Zoetermeer betreft. Heb geen ervaring met Zoetermeer. Score voor Monuta v.d. Togt is een 5 sterren. Zeer betrokken, ervaren en vele goede tips gekregen.

Menselijk en hulpvaardig.

Uitstekend geholpen met het verzorgen van de uitvaart van mijn vader. Zeer vriendelijk.

heel goed en heel mooi afschijt kunnen nemen van mijn man heel veel

Nvt

Nvt

Persoonlijk, betrokken, mooie aula, rustgevende begraafplaats.

Waren als gezin zeer onder de indruk van alle faciliteiten o.a. het mooie scherm in de aula. Ook de persoonlijke benadering van alle medewerkers sprak ons aan. Kortom wij bevelen Monuta aan.

Als een troostdekentje

Na het overlijden van onze vader, heeft Monuta alle zorg uit handen genomen. Alle afspraken werden keurig op tijd nageleefd. Alles werd keurig geregeld met heel veel ruimte voor persoonlijke betrokkenheid. Niks moet, alles kan was het motto. Er komt zoveel op je af en het is dan zo fijn als er iemand is die op een professionele wijze de moeilijke dingen voor je regelt. Dit heeft mijn zus en ik veel steun gegeven.

Super service op een moment dat je echt ff hulp nodig hebt.

Super begeleiding.

Van begin tot eind tot in de puntjes verzorgd.

uitstekend

Fijne organisatie die meedenkt en ontzorgt

We hebben de uitvaart van mijn vader echt kunnen uitvoeren zoals we dat wilden. Door de drukte van het aantal uitvaarten hebben we de plechtigheid en de crematie gesplitst en dat was voor ons heel fijn. Ook de ruimte was erg prettig omdat deze niet te groot was voor het beperkte gezelschap omdat mijn vader weinig familie overhad op zijn hoge leeftijd.

fijne persoonlijke begeleiding.

Prettige en persoonlijk contact. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en meegedacht . Empathisch met aandacht voor ervaringen uit het verleden met betrekking tot het verliezen van een dierbaar persoon. Snel en goed contact bij vragen en de uitvoering van de uitvaart. Respectvol naar de overledene en de naaste familie. Uitvaart was mooi verzorgd. Alle lof voor de uitvaartverzorger.

Volgende keer weer.

Daar hoefden we ons dus geen zorgen meer over te maken

Omdat de uitvaart die we moesten organiseren een aantal ingewikkelde internationale aspecten had (waaronder repatriatie van het stoffelijk overschot) begonnen we al een tijd voor het overlijdensmoment aan de voorbereidingen. Toen het eenmaal zover was, hadden we de meeste zaken al in detail kunnen regelen, waarbij de steun en het advies en de persoonlijke inzet van onze uitvaartverzorgen Remi Korfage (en ongetwijfeld het team waarmee hij werkte) een grote positieve rol speelden. Pro-actief en professioneel. De feitelijke uitvaart bestond in hoofdzaak uit crematie en bijzetting urn en beide gebeurtenissen waren onvergetelijk goed en precies zoals we dat gewild hadden. Zelfs het weer werkte mee. Al met al dus een zeer positieve ervaring rond iets dat toch voor iedereen even moeilijk was, het afscheid nemen van een dierbare... Goed gedaan, Remi, goed gedaan, Monuta. Merci.

We waren heel blij met de begeleiding door Anne

Alles werd helder en duidelijk uitgelegd. Anne had ook goed inzicht in de diverse emoties van de familie en wist hier goed op in te spelen, zodat alles harmonieus verliep.

geweldig

mijn moeder was plotseliing overleden, maar het respect wat wij mochten ondervinden, alles was tot in de kleinste puntjes geregeld, ik hoefde echt nergens over in te zitten, het was een prachtige dienst, waar we met zoveel dankbaarheid aan terug denken, het was echt meer dan super!

Mooie uitvaart met goede begeleiding

Alle regelzaken die bij een uitvaart spelen zijn mij als nabestaande uit handen genomen. Ik vond dat prettig want je hebt andere dingen aan je hoofd.

Uitstekende begeleiding en advies

Bij Monuta wordt de uitvaart fantastisch verzorgd, alles in overleg. Goede begeleiding en tot in de puntjes geregeld.

zeer tevreden

persoonlijk

Respectvol en meedenkend

We kregen alle ruimte om eigen ideeën en wensen in te brengen. We werden niet gepusht tot (dure) keuzes oid. De verzorging van de overledene thuis, opbaren, vervoer naar t rouwcentrum, eigenlijk alles verliep zó goed. Een probleempje met het drukwerk werd naar volle tevredenheid opgelost. Het rouwcentrum in Zoetermeer heeft goede faciliteiten, we waren blij met het advies om een rouwkamer te nemen. We kijken terug op een prachtig afscheid mede dankzij Monuta.

Over Monuta Uitvaart