fijne en persoonlijke zorg

Hele fijne ervaring in een moeilijke tijd. alles was duidelijk en goed voorbereid, verzorgt en uiteindelijk afgerond.

Alles prima geregeld en een mooi afscheid

Alles prima geregeld en een mooi afscheid

Wsrm

Goede en fijne hulp

Als zeer fijn en prettig ervaren.

Zorgvuldig, persoonlijk en met aandacht.

De condoleance en uitvaart van mijn vader hebben we in overleg met Monuta heel zorgvuldig vormgegeven. Het was fijn om wensen te bespreken en aan te kunnen passen. De persoonlijke aandacht en rust van de uitvaartbegeleider deed goed, zowel in de voorbereiding als ook op de dag van de uitvaart zelf. Het geheel was waardig, goed verzorgd en rustig. In verwarring en verdriet is het ervaren van een mooie uitvaart ook een vorm van troost. Dat heeft Monuta, met Lisanne Huijbers als uitvaartbegeleider en haar collega's, geboden.

Het was uitstekend en nog steeds kan ik met mijn vragen terecht bij Greet van Domburg.

Het was een goeie ervaring en ben zeer tevreden.

Uitstekend verzorgde uitvaart

Vanaf het eerste telefoontje tot aan de nazorg is uitstekend verlopen. Alles, inclusief de offerte, is volgens het boekje gegaan.

Goed geregeld

Na het overlijden van mijn vader kwam Rob van der Kraan bij ons langs. Een hele aardige en vriendelijke man. De gesprekken waren fijn en waar we hem nodig hadden was hij daar. Heeft alles goed voor ons geregeld. Wij waren ook erg blij met de familie kamer waar we 24uur per dag heen konden. Hier hebben wij optimaal gebruik van gemaakt. Zo konden we in alle rust afscheid nemen. De uitvaart was ook mede dankzij Rob erg mooi.

Alles ging goed

Uiterst tevreden

Zeer informatief en prettig gesprek gehad met dhr. Verbiest kundig geen verkoop nonsens en uiterst vriendelijk!

de uitvaart is volledig volgens onze wensen uitgevoerd.

Vanaf het allereerste contact zijn de wensen die wij hadden mbt de uitvaart van onze moeder gerespecteerd en uitgevoerd. Het is een hele mooie uitvaart geworden waar we met een voldaan gevoel aan terugdenken. Er is meer dan voldoende ruimte voor eigen invulling. Het contact met de uitvaartverzorger was plezierig, direct benaderbaar, snel reageren op mails, goede uitleg en nazorg. Kortom we zijn zeer tevreden.

De uitvaart op zich was prima geregeld. Mijn minpunten waren dus de eerder vermelde klacht. En dat er minder geschonken is als afgesproken. Er werd niet bijgevuld.

Professionele aanpak en professionele medewerkers

Monuta pakt de uitvaart zeer professioneel aan.

Middelmatig

Er zouden 6 dragers zijn maar er kwamen er maar vier ik hoorde onze moeder schuiven in de kist schandalig ik zal jullie niet aan bevelen eerder aanklagen het is jullie beroep toch? schande ik heb er geen worden voor.

Vakbekwaam,persoonlijk en.meedenkend

Goede begeleiding

Professioneel, dienstbaar en integer

Ondanks alle verdriet dankbaar voor de integere uitvoering van de uitvaart.

Kundige en empatische mensen. Vriendelijk en alles wordt goed uitgelegd.

Grote steun en alles perfect geregeld

De persoonlijke invulling van de In Natura verzekering overtrof mijn verwachtingen. We hebben er een mooi afscheid van kunnen maken dat helemaal bij mijn overleden partner paste. Het contact met de uitvaartverzorger en diens suggesties voor de invulling zijn een grote steun voor ons geweest.

Respectvol

De wensen zijn keurig en respectvol uitgevoerd

Mooi afscheid genomen in de opbaarkamer Rembrand van rijn kamer

Heel fijn dat je een prive opbaarkamer helemaal v jezelf hebt,en dat je daar dag en nacht naartoe kan gaan,zo hebben wij enorm veel tijd gehad,om afscheid te nemen

Geweldige respectvolle begeleiding

We hebben gekozen voor een afwijkende manier om de uitvaart in te kleden en het was echt door de manier waarop alles verzorgd was een succes

zorgeloos.

Alles door de Heer Hofman van het begin tot het eind perfect geregeld. Alleen de eind afrekening van het hele gebeuren moet nog komen klein minpuntje.

Liefdevolle hulp tijdens regelen en verzorgen van de uitvaart

Alles prima geregeld en verzorgd met liefde en respect voor iedereen.

Hele warme en fijne dienstverlening

Een waardig afscheid, dat wil je zo perfect mogelijk regelen als nabestaanden. Dit is zeker mogelijk met Monuta en absoluut met Dirk. Fijne kerel om dit samen mee te organiseren. Nogmaals dank!

Over Monuta Uitvaart