uitstekend van begin tot eind

Vanaf het eerste contact is alles zeer prettig en vakkundig verlopen. zeer te spreken over de betrokkenheid, het aandachtig luisteren, en het bieden van mogelijkheden. Vervolgens snel schakelen en regelen, ik ben zeer tevreden

Ben liefdevol geholpen en bijgestaan in mijn verdriet en hulp voor de dag van de uitvaart

Menselijk warm en respectvol

Vanaf de 1e seconde een fantastische begeleiding gehad, deze mensen weten weten wat ze doen. Wat een bijzonder beroep. De warme uitstraling van het gebouw, de 24 uurs kamer maakt dat je je op je gemak voelt en niets is te veel voor de medewerkers. In het bijzonder Ruud en Dirk, jullie zijn toppers. Bedankt voor de goede zorgen.

Gewoon goed geregeld!

Door de goede begeleiding werd een moeilijk afscheid iets makkelijker.

Prachtig

Mooie uitvaart en goede service

Goed georganiseerd

Goede begeleiding en advies en een luisterend oor, zeer tevreden.

Met steun van Monuta een waarde uitvaart

Dank Monuta voor jullie steun en het organiseren van de begrfainis van mijn moeder. Dank ook aan Mevr, Huijbens, voor haar uitstekende en persoonlijke touch.

Een prima verzorgde uitvaart

Ondanks het verdriet van het overlijden van mijn vrouw is de uitvaart naar mijn wensen uitstekend geregeld. De uitvaartondernemer heeft uitstekend naar mijn wensen geluisterd en deze prima uitgevoerd. Hij dacht mee over het geheel en is heeft zich prima van zijn taak voldaan.

Perfect geholpen

We werden door een medewerker van Monuta heel erg geholpen met de wensen van de overledene door te nemen en de ceremonie was heel huiselijk en dat viel bij de mensen heel erg in de smaak ook bij ons. Heel erg bedankt.

Het is al wel een tijdje geleden maar toch. Jullie als organisatie in samenwerking met de gemeente leiden hebben mijn vriend Ton siera zeer eervol zijn laatste rustplaats gegeven. Ik had nog nooit met een soortgelijke situatie te maken gehad Juist daarom wil ik jullie alsnog bedanken voor de manier waarop dit heeft plaats gevonden Een hele grote dikke vette tien Mvg Joost scharloo 7

zeggen wat je gaat doen, doen wat je hebt (toe)gezegd

Vorige maand overleed mijn vader. Onverwachts? Eigenlijk niet. En toch was het dat wel. Wat je dan wil, is iemand die kan meedenken, maar ook voor je denken, als het even niet meer gaat. Die zegt, stuur maar door en het dan oplost, zonder ook maar te knipperen met zijn ogen. Die het juiste woord weet op dat ene moment. Kortom, die de uitvaart regelde op de manier die wij wilden.

Zeer persoonlijke benadering

Warm

Fijn

Fijn en respectvol

Waardevol

Ik ben heel tevreden hoe de uitvaart geregeld is, zeer respectvol, en liefdevol.

Nette en correcte begeleiding

De crematie en alle daarvoor noodzakelijke handelingen zijn door de uitvaartleider correct en goed begeleid en uitgevoerd

Prima verzorging van de uitvaart en alles wat er bij komt kijken.

Wij kijken heel goed terug op hoe de uitvaart is verlopen en de steun die Monuta hierbij heeft gegeven.

Monuta in 1 woord keurig.

Keurig verzorgd alles op tijd mooi respectvol en uiterst vriendelijk. Alleen de Noorderbegraafplaats in Amsterdam Noord de catering slecht, ontvangstruimte koud qua temperatuur en gevoel. De dienst was wel keurig maar dat had Monuta geregeld.

Een dikke verdrietige 8

Uitvaartverzorger was top. Het was snel duidelijk wat er allemaal moest gebeuren, zoals aanschrijven overheidsinstanties ed, regelen kaarten en uitvaart zelf. Online uitvaart maken met muziek en sprekers was ook top! Meedenken en meedoen zoals een familielid, dat deed de uitvaartverzorgster van Monuta. Verdrietig moment, met een glimlach af kunnen sluiten. Joke Warmerdam bedankt en geniet heel lang van je welverdiende pensioen!

Zeer goed alles ging volgens afspraak

Ik ben zeer tevreden over hoe alles is gegaan. Alles is volgens afspraak gegaan. Ze hadden een luisterd oor. Ik mocht mijn contactpersoon altijd bellen of een berichtje sturen. En hij reageerde altijd en gaf antwoord op mijn vragen.

De uitvaart verliep zoals was afgesproken.

Ik kende Monuta van een vorige uitvaart. Vandaar mijn keuze voor Monuta. De verzorging van de uitvaart was prima. Niets op aan te merken.

Alles was top geregeld!

Wij zijn bijzonder tevreden over de begeleiding van Wouter Verbiest en Rob vd Kraan! Het was allemaal perfect geregeld!

ontzorgen

Dhr Hofman heeft alles van te voren duidelijk met ons doorgenomen. Ook de uit voering van de hele begrafenis is vlekkeloos verlopen. Het contact met de Heer Hofman na de begrafenis heb ik als zeer prettig ervaren. Niets dan lof!

betrokken en alert

mooie dienst in de aula van monuta. een aanbeveling voor anderen om uitvaarten in een dergelijk mooie ruimte te kunnen organiseren. ook zeer geschikt om recepties te organiseren na de uitvaart op de begraafplaats.

Alles netjes en goed geregeld

We kunnen terugkijken op een mooie uitvaart van onze moeder, alles tot in de puntjes geregeld. Dit sterkt ons in de verwerking van het verlies.

top

Over Monuta Uitvaart