Uitvaart prima verzorgd en geregeld

Mijn ervaring met Monuta is prima. Deze uitvaart was weer tot in de puntjes geregeld en uitgevoerd volgens onze wensen. Er was iets misgegaan, maar dit kon gelukkig net op tijd hersteld worden en dit is ook naar volle tevredenheid opgelost. Ik hoop dat het voorlopig niet nodig is, maar ook een volgende uitvaart zou ik zeker weer door Monuta laten verzorgen.

Zeer deskundig en meelevend

De uitvaart van mijn vader verliep precies zoals hij, en wij, dit voor ogen hadden. Fijn dat Lisanne van Monuta met ons meedacht om het tot een geheel te maken en de extra service om bijv. verzekeringsmaatschappijen (anders dan Monuta) te informeren. Zelf zijn mijn vrouw en ik nu ook bij Monuta verzekerd.

De uitvaartverzorger dacht mee met ons over hoe de uitvaart zou verlopen.

Alles werd goed verzorgd, voor tijdens en na de uitvaart.

Het was een mooie uitvaart

De uitvaartbegeleider heeft alle voorbereidingen van de uitvaart geheel volgens onze wensen en op een persoonlijke, duidelijke en adequate manier geregeld. De uitvaart zelf werd goed verzorgd en wij kijken daar met een goed gevoel op terug.

De crematie was heel mooi

In een mooie omgeving een hele mooie dienst gehad. Één minpuntje. We werden als familie niet goed opgevangen als naaste familie vd overledene.

Kan niet anders zeggen dan dat het oké was

Wat ik jammer vind is prijs kwaliteit gezien erg duur Een crematie in Amsterdam met 3 maal rouwbezoek in het rouwcentrum, gebruik op de begraafplaats van de aula 50 bezoekers incl koffie en gewenst koekje Organisatorisch oké Overledene was gecremeerd in een mand die in kleur was naar wens Koste van deze uitvaart 6300 euro Onze begrafenis bij Mobutu koste 6200 euro , geen uitvaartcentrum geen aula geen rouwbezoek zelf afgelegd en gekost en naar haar laatste plek gebracht met 4 personen geen koffie wel 25 kaarten Ik persoonlijk vind dit over de top Je bent in een andere stemming dus prijsvergelijk en offertes opvragen daar is geen tijd voor omdat er gehandeld moet worden en beslist Maar vind het wel ernstig duur voor zo weinig wensen en personen

Uiterst correct

Fijne rustige benadering alles word duidelijk uitgelegd word met je meegedacht hebben het als zeer prettig ervaren ook de kinderen waren er zeer over te spreken

Goede service voor een duidelijke prijs

Vanaf het eerste moment werd er goed gehandeld. Het gesprek met de uitvaartbegeleider was uitermate prettig en de vakmanschap straalde er vanaf. Uiteraard hangt aan alles een prijs maar daar is zeer transparant over gedaan. Wij wisten waar we aan toe waren. Tijdens de hele week onderhield de uitvaartbegeleider contact over allerhande zaken Mede daardoor verliep de uitvaart zoals was gewenst. Samengevat: prima service en dankbaar voor de geode zorgen.

Prima geregeld, ik zou njiet weten wat men nog hier kan vebeteren.

We werden ontzorgd.

Alles werd perfect geregeld,er werd meegedacht en ideeën aangereikt. Helemaal top.

Monuta ontzorgt dus echt

Ondanks de verdrietige periode heel veel steun en advies gekregen van de uitvaartverzorger. Was allemaal perfect en helemaal volgens wens verlopen. Ook voor de nazorg een grote pluim

Alles was netjes geregeld. Ik mocht steeds bij mijn moeder op bezoek super fijn

Alles was netjes geregeld als ik op bezoek wilde bij m’n moeder kon dat gewoon. Kreeg ik een kopje koffie en heel fijn onze honden mochten ook mee! Mijn moeder is snachts met een heleboel paniek opgehaald met de ambulance en de hondjes hebben haar daarna nooit meer gezien. Dus fijn dat die ook afscheid konden nemen van haar in het rouwcentrum. Ook met de begrafenis zelf mochten ze mee en kregen ze zelfs een bak water! Ze hoorde er echt bij!

Keurig geregeld voelde echt betrokken heid

een mooi en waardig afscheid

In grote lijnen hadden mijn man en ik besproken wat zijn laatste wensen waren. Maar zijn overlijden kwam toch nog geheel onverwachts, en dan kom je tot de conclusie dat er nog heel wat stappen genomen moeten worden. De uitvaartverzorger heeft alle mogelijkheden besproken en liet ons geheel de keuze. Ondanks de corona crisis hebben wij echt niet het idee gehad dat we daardoor op een andere wijze afscheid hebben moeten nemen. Alles ging in stijl,met respect ,keurig. Wij kunnen terug kijken op een heel mooi afscheid en daar heeft Monuta echt aan bijgedragen

Uitstekende professionele dienstverlening

Mijn ervaring met Monuta Leiderdorp is zeer goed. De bereikbaarheid is goed en de service is persoonlijk. Had wel af en toe het gevoel dat het standaard verhaaltje afgedraaid werd maar dat is wellicht niet te voorkomen.

Fantastische service, snel en alles adequaat geregeld.

Onze ervaring was super goed

Dirk hofman is een zeer goede en medelevende uitvaart ondernemer, waren heel blij met hem, alles was top geregeld. Heel fijn!

Een afscheid met een goed gevoel

Zelf werkzaam bij Monuta, maar voor het eerst een uitvaart in eigen kring laten uitvoeren door Monuta.

goede begeleiding

ervaring met monuta is voor mij de opvang en begeleiding tijdens het hele rouw proces zeker een kompliment voor de begeleider is een goede ondersteuning

Vanaf het moment van overlijden Van onze dierbare werden wij prima en respectvol geholpen. De verzorging van de overledene was erg goed. De bespreking, organisatie en begeleiding van de uitvaart door de heer Ruud Heijnekamp was uitstekend. Waar Post.nl grote steken liet vallen door de rouwkaarten veel te laat te bezorgen, sprong hij op tijd in om samen met ons te regelen dat men nog op tijd op een andere wijze op de hoogte werd gesteld van de datum van uitvaart. Complimenten!

door coronatijd lastig en nog tussen kerst en oud en nieuw maar super georganiseerd en er een goede ervaring van gemaakt

Monuta uitvaart is rust en vakbekwaamheid.

Mijn ervaring met monuta uitvaart is rust en geborgenheid in zeer rumoerige emotionele tijd! Vakbekwaam en aanvoelend met wie ze te maken hebben (overledene en nabestaanden). Mijn grote dank voor de prachtige uitvaart van mijn geliefde echtgenoot.

Zorgeloos

Vanaf het eerste belletje is alles soepel verlopen en bijna als vanzelf.

Betrokken en deskundige begeleiding.

Je wordt goed en respectvol begeleidt en je wordt geholpen om niets te vergeten. Er wordt ruim de tijd genomen om alles te regelen.

Helder

Net, helder, eerlijke behandeling, menselijk.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.