Professioneel, correct en zeer plezierig.

Vanaf het eerste moment van de ontmoeting met uw medewerkster Mw. Daniëlle Kronmöller-Duivenbode en mijn (toen nog niet) overleden echtgenote is de begeleiding en ontzorging bijzonder prettig en professioneel verlopen, incl. de besprekingen m.b.t. de voorbereidingen, verzorging, dienst, kaarten, liturgie en de daadwerkelijke uitvaart, met daarna de nazorg. Mijn dank aan Daniëlle en Monuta Apeldoorn voor wat zij voor mij en familie hebben gedaan.

Fijne begeleiding

Hele fijne persoonlijke begeleiding

Zeer vriendelijke mensen en goede service

Buitengewoon goed bijgestaan

Onze ervaring met Monuta is zeer, zeer positief. De begeleiding was bijzonder goed. Het was zo fijn om te weten dat onze uitvaartverzorger het rustige overzicht hield waar wij het even niet meer allemaal konden overzien. We zijn warm begeleid en er is flexibel met ons meegedacht.

Prima gedaan

Goed geregeld en persoonlijk

Respect voor overledene en ook voor nabestaanden

Zeer goede begeleiding in deze moeilijke periode.

Prettige ervaring.

Prettige medewerkers. Alles bespreekbaar. Goede uitleg.

Zeer goed begeleid in deze zware tijd na het overlijden van mijn moeder.

Warme en betrokken begeleiding vanuit Monuta door Dhr Pieter Kingma.

Binnen 5 maanden 2 maal een uitvaart verzorgd . Geweldig verzorgd Ik raad monuto zeker aan

Monuta Osseveld, vriendelijk personeel en uitstekend verzorgde uitvaart

Een goede locatie om de uitvaart te regelen; wensen, personeel, locatie/ruimte.

De ervaring met de uitvaart via Monuta was bijzonder prettig

De ervaring met Irma Geritz van Monuta was bijzonder prettig. Ze heeft ons goed begeleid en was ook altijd bereikbaar voor ons. Zeker aan aanbeveling waard, want een fijne en persoonlijke begeleiding in zo'n moelijke periode is goud waard.

Goede begeleiding en zeer meelevend

Goede begeleiding, begripvol en meedenkend en meelevend.

Respectvol, rustig, ook persoonlijke aandacht (1-2-2023)

Mijn tante had bepaald dat er voorafgaand aan haar crematie een informeel samenzijn moest zijn. De uitvaartverzorgster ging zeer netjes en respectvol met deze situatie om. Voldoende ruimte voor eigen inbreng van de familie. Al met al een gedenkwaardig afscheid dat ondanks het verdriet op deze wijze toch erg indrukwekkend, fijn en mooi was.

Alles goed geregeld

Super geregeld

Onze ouders zijn heel kort achter elkaar overleden onze vader 2 december 2022 en onze moeder 28 december 2022 En hebben allebei Wouter Mondeel gehad bij de uitvaart het was zeker met een lach en een traan hele goede zorg als er iets was was de service super Echt hele fijne mensen

Heel goede ervaring

Er is heel goed geluisterd naar onze wensen. Wij hebben een heel mooi afscheid, geheel thuis, gehad Precies zoals mijn man zijn wensen waren die hij voor zijn overlijden kenbaar gemaakt had

Alkes is zeer na tevredenheid verlopen.

Ik kijk er met een positief gevoel op terug.

Zeer prettig. Deskundig en betrokken.

De uitvaart was mooi en persoonlijk.

Onze uitvaartverzorgster was zeer betrokken en heeft op een hele prettige manier met ons meegedacht. De dagen voor de uitvaart is er veelvuldig contact geweest om alles goed te organiseren. De dag van de uitvaart is erg goed verlopen, het was een mooie, emotionele middag. De brasserie na afloop is een fijne informele plek. Complimenten voor de goede zorgen.

Prima service, kosten niet transparant

Zie boven

De begeleiding was heel erg goed.

Alles liep perfect bij de condolance en de uitvaart. Alleen waarom moet je extra 150 Euro betalen voor de volgwagen.

Persoonlijke en professionele uitvaartverzorging

Er werd goed meegedacht met onze wensen en geen standaard uitvaart opgedrongen. Hierdoor werd het droevige afscheid een ervaring waarop we met zeer warme gevoelens terug denken.

Alles was goed en toebind de puntjes geregeld nu denk ik ook dat het aan de uitvaartverzergster ligt dat het perfect was. Hoor wel eens andere geluiden van de Monuta. Voor ons was het top

Fijn contact met uitvaartverzorger Pieter Kingma

Alles duidelijk en goed geregeld. Super vriendelijk en nette medewerkers.

lieve betrokken mensen

rust en to the point