Helder duidelijk vakkundig en empathisch

Zeer vakkundige dame die ons heeft geholpen om de uitvaart te regelen….

Mede door Monuta hebben wij op een indrukwekkende wijze afscheid kunnen nemen van mijn vrouw en moed

De uitvaartverzorger Corine de Korte heeft ons gedurende de hele afscheidsweek op een heel aangename en cordate wijze bijgestaan in het organiseren van de afscheidsdienst van mijn vrouw en onze moeder. De uitvaart was tot in perfectie afgestemd en uitgevoerd. Haar begeleidende toespraakjes tijdens de afscheidsdienst waren uitstekend voorbereid. De condoleance in het crematorium was tevens erg sfeervol en uitstekend verzorgd, mede georganiseerd door Corine de Korte.

alles perfect geregeld

de score spreekt voor zichzelf

Goede begeleiding

Irma is een hele lieve en fijne vrouw in de omgang. Ze heeft ons heel fijn geholpen met de uitvaart van onze moeder.

Zeer betrokken

Uitstekende begeleiding. Prachtige uitvaart. Kijk er met liefde op terug.

mijn ervaring is erg goed

betrokken en begripvol

Heb met uitvaartverzorger Daniëlle Kronmöller zeer prettige ervaring gehad met betrekking tot alle wensen rondom het afscheid. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd en besproken. En alles is verlopen volgens wensen.

Met veel respect voor de wensen van de nabestaanden is het uitvaartgesprek gevoerd. Alles is adequaat geregeld en aan alles is gedacht. Een zorg minder voor de nabestaanden.

Geweldige begeleiding door monuta.

In 2001 met monuta te maken gehad en in 2024 wederom. Net als de eerste keer was de begeleiding weer geweldig. De rustige, duidelijke en uiterst respectvolle manier waarop de medewerkster van monuta te werk ging was uiterst prettig en gaf steun in de moeilijke periode. Ik kan monuta aan een ieder aanbevelen.

Wij zijn er zeer tevreden over

Het is allemaal heel goed en verzorgd verlopen

Goed verzorgd.

Zeer goed bij mijn vader top geregeld bij mijn moeder ook echt top

Dat alles is goed geregeld mensen zijn vriendelijk.

Monuta is goeie uitvaart verzekering. Alles is goed geregeld na het overlijdt van mijn zus. Vriendelijke groet, Antoi. H.

Superfijn contact en alles prima geregeld.

Hopelijk zijn alle medewerkers van Monuta net zo lief en zorgzaam als wij hebben ervaren. Snelle reactie en alles zorgvuldig geregeld. Duidelijke uitleg. Inspelen op de situatie. Contact voor vragen perfect.

Een onderneming met veel praktijkervaring en correcte uitvoering

De gehele begeleiding vanaf de verzorging direct na het overlijden tot en met de crematie was zeer goed

Fijne, warme en professionele zorg

Wanneer je leven op de kop staat door een groot verlies dan is het heel erg fijn dat er professionele warme mensen je bijstaan en ervoor zorgen dat er zo goed en mooi mogelijk afscheid genomen kan worden. Irma heeft heel wat moeten regelen omdat het een grote uitvaart was en dat heeft ze perfect gedaan. Dank je wel Irma.

Alles correct geregeld

Respectvol en goed georganiseerd

Wij zijn uiterst tevreden vanaf het begin tot het einde. Professionele begeleiding en duidelijke richtlijnen hoe en wat te doen. Muziek en afbeeldingen waren mooi weergegeven en zaal was boven verwachting in Zutphen. Mooie en waardige plechtigheid. Ga nu niet tikken voor herhaling vatbaar want ik hoop ze niet meer te treffen de komende 20 jaar.

Alles rond de uitvaart en de uitvaart zelf was bijzonder goed geregeld

De familie en ik zijn zeer onder de indruk van de professionele en invoelende instelling van de medewerkers

Uitstekende service en goede begeleiding

Na het overlijden van onze vader heeft Monuta ons uitstekend begeleid. De uitvaart was precies zoals onze vader het wilde, en Monuta heeft het allemaal perfect weten te verzorgen. We zijn erg dankbaar dat Monuta ons heeft bijgestaan in deze moeilijke tijden.

Annemarie was onze uitvaardverzorgster en echt zeer tevreden over haar, heel behulpzaam, zorgzaam, staat continu voor je klaar voor alle vragen en hulp en begeleid je door het hele proces heen wat je echt nodig heb en dat is gewoon heel belangrijk. Alles was goed verzorgd en hele netjes geregeld.

Kwaliteitsvolle dienstverlening. Warme en kwaliteitsvolle uitvaartleidster in de persoon van Annemarie die de zaken goed regelde en ruim de tijd nam. Goede ondersteuning in de praktische zaken die voor, tijdens en na de begrafenis geregeld moeten worden. Zowel in woord , geschrift als daad.

Als fijn en dierbaar

Over Monuta Uitvaart