wszystko bardzo profesjonalnie

bardzo polecam tego adwokata: K. (Kasia) Dziubich en mr. W.M. (Céline) Yue . wszystko sprawnie, super kontakt, sprawa oczywiście wygrana, warto i miło współpracować z taką kancelarią.

prettige samenwerking !

Allereerst mijn dank voor de goede begeleiding, en afwikkeling van mijn case. Daarnaast, snelle reactie op nieuwe ontwikkelingen, en een zéér goede communicatie.

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Volkomen vriendelijk, betrokken , duidelijk.en hulpzaam

Zeer uitstekend

• Geholpen door: Mevr. mr. C.E. Koopmans

• Niedostępne

Warto walczyc z nieuczciwymi agencjami pracy.

Od poczatku do samego zakonczenia bylam zadowolona z prowadzenia mojej sprawy.Pelen profesjonalizm i zaangazowanie.

Prima begeleiding

Mijn ervaring is eigenlijk best wel goed geweest, het was een wat lange procedure maar met een hoop geduld is alles toch naar wens opgelost.

• Geholpen door: Mevr. mr. C.A. Pors

Zeer professioneel

Fantastische communicatie en betrokkenheid. Nooit enige vorm van twijfel gehad. Altijd goede adviezen gekregen en deze aangenomen. Hierdoor heb ik bereikt wat ik wilde bereiken. Kan alleen maar zeggen dat ik iedereen dit advocatenkantoor aan kan raden. Top!

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Perfecte goede en vriendelijke behandeling met gevoel

Mijn advocaat was vriendelijk, menselijk en dacht goed mee en gaf goede adviezen.

• Geholpen door: Mevr. mr. C.K. Visser

Zeer te vreden over het afhandelen van mij letselschade

Ik wil graag mijn dankbaarheid uitspreken over al u inspanningen en het behaalde resultaat. Mijn oprechte waardering voor u op het gebied van; communicatie, adviseren en deskundigheid. Bedankt.

• Geholpen door: Mevr. mr. M. Quispel-Kooy

Betrouwbaar, kundig, duidelijk advies en goed bereikbaar.

Mijn ervaring met de heer Backx inzake een conflict met een werknemer is positief. Betrouwbaar, kundig, duidelijk advies en goed bereikbaar zijn de kernwoorden die mijn ervaring goed verwoorden.

Zeer professioneel en betrokken

Ik ben in 2 familierecht zaken door Mr. Visser bijgestaan. Ontzettend lieve en bekwame advocate. Mocht ik ooit weer een advocaat nodig hebben, dan ga ik zeker weer naar VQ Advocaten!

• Geholpen door: Mevr. mr. C.K. Visser

Jestem usatysfakcjonowana współpracą.

Otrzymałam konkretną pomoc w uzyskaniu odszkodowania za wypadek w pracy. Osoby reprezentujące mnie, osoby pośrednie, wszyscy charakteryzują się wysoką precyzją i zaangażowaniem za co bardzo dziękuję.

snel, betrokken en deskundig

zie bovenstaand

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Heel goed begeleid tijdens mijn procedure!

Altijd goede communicatie gehad en heel fijn begeleid!

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Błyskawiczne zaangażowanie i chęć pomocy

Zwróciłem się do kancelarii o pomoc w uzyskaniu odszkodowania po wypadku w pracy. Nie sądziłem że otrzymam aż taka błyskawiczną i skuteczną pomoc. Bo to już była któras kancelaria z kolei gdzie szukałem pomocy i tylko były obietnice. A tutaj było inaczej najpierw kontakt telefoniczny potem meilowy potem kontakt osobisty. Wszystko naprawdę szło do przodu. Od kontaktu do wypłaty odszkodowania przez ubezpieczyciela 1.5 roku (znajomi się dziwią ze tak szybko bo mają problemy z odszkodowaniami po kilka lat) Nie owijając powiem tak. Kancelaria godna polecenia bez jakich kolwiek kosztów które trzeba ponosić.Polecam i będę polecał Państwa wszystkim którzy będą szukać namiaru na dobra kancelarię Korzystają z tej okazji jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam Bartek

Over VQ Advocaten

VQ Advocaten is gevestigd te Oud-Beijerland, echter opereert in het gehele land. We bestaan uit een team van gespecialiseerde advocaten met betrekking tot verschillende rechtsgebieden, zoals letselschade, arbeidsrecht, contractenrecht, huurrecht bedrijfsruimte, familierecht en incasso.