Volledige professionaliteit

Zeer goede communicatie. Hulp van Poolse medewerkers van het advocatenkantoor. Ik ben zeer tevreden. Respect voor de advocaat, zeer behulpzaam, kan adviseren, volledige professionaliteit voor het hele team

Mijn zaak goed voorgeleidt

heb heel goede adviezen gekregen van dhr quispel over mijn zaak .

• Geholpen door: Dhr. mr. A. Quispel

Het was erg goed om met jou aan de zaak te werken.

• Geholpen door: Dhr. mr. A. Quispel

Goed begeleid en correcte uitleg

Geen! Het is niet leuk een echtscheiding, maar duidelijk van hoe of wat.

• Geholpen door: Mevr. mr. C.E. Koopmans

Voldoet aan de wensen van de klanten

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt. Mvr Koopmans heeft haar tijd genomen met mij want er waren momenten dat ik niet altijd beschikbaar was. Mvr Koopmans heeft haar werk goed gedaan en me ook nog gerustgesteld dat het allemaal goed zou komen en dat vindt ik persoonlijk belangrijk.

• Geholpen door: Mevr. mr. C.E. Koopmans

Toen ik bij VQ ADvocaten kwam wist ik niet wat ik kon verwachten. Mevrouw Quispel-Kooy heeft zich volledig ingezet, mijn hartelijke dank daarvoor, ik ben tevreden. Gelukkig dat het nu is afgerond en ik verder kan zonder dit, wat mij toch steeds weer terug liet gaan naar het ongeluk. Het gaat u goed , Met vriendelijke groet, Tineke Zeelenberg.

Problemen opgelost

Wypadek w pracy ,,Marian Kooy,,

Jestem bardzo wdzięczna za okazaną pomoc i wsparcie . Profesjonalista z bardzo dobrym podejściem do człowieka Do każdej sprawy podchodzi indywidualnie i nie ocenia nikogo... Bardzo angażuje się w sprawę! Jestem bardzo zadowolona z usług Pani mecenas jak i całej kancelarii która rzetelnie przekazywała wszystkie informacje i zawsze starała się znaleźć rozwiązanie dla mojej trudnej sytuacji .Pani Kasia Dziubich zawsze była pod telefonem kiedy oczekiwałam pomocy pomimo mojej bariery językowej w tym przypadku język Holenderski Pani Kasia zawsze wszystko tłumaczyła na język Polski serdecznie polecam współpracę z tą kancelarią i paniami

Bardzo dobra obsługa klienta

Bardzo jestem zadowolony z pomocy i polecam

Ok

Bardzo dziękuję całej kancelarii za sprawną i profesjonalną obsługę, z poważaniem Grzegorz Dębski

Prima resultaat behaalt.

Duidelijke communicatie, zowel mondeling als schriftelijk en kennis van zaken waren voor mij een enorme opsteker in een vervelende situatie.

Alles is in orde

Alles is goed gegaan. Ik ben tevreden.

BARDZO DOBRE

Moje doświadczenie z firmą VQ Advicaten oceniam na bardzo dobre. Wszystko mogłem załatwić drogą elektroniczną mailową. Jak i też telefonicznie. Co w moim przypadku było to bardzo ważne, ponieważ mieszkam ponad: 100 kilometrów od VQ Advicaten. Z pewnością gdybym miał kiedy kolwiek korzystać z pomocy Advocata to napewno bym ponownie skorzystał z ich usług. Z całym przekonaniem mogę polecić usługi tej firmy innym osobom. Z góry dziękuję VQ Advicaten Pozdrawiam Marcin

Ongeluk

Allereerst wil ik u bedanken en ik zou willen zeggen dat zij een zeer loyale advocaat is, eerlijk, gewetensvol, professioneel. Ik beveel haar ten zeerste aan, u zult tevreden zijn en de beste advocaat die ik ooit heb gehad

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Bardzo zadowolona z obsługi sprawy

A.Quispel, jestem zadowolona z przeprowadzonej sprawy i jej wyniku. Serdecznie dziękuję Panią tłumaczką beż nich bym sobie nie poradzila, gorąco polecam tę kancelarie. Pozdrawiam.

Oszuści

Zajęli się dobrze ale przy wypłacie skrócili więcej nisz poszkodowany

• Poleciłbyś nas? Nie

Perfecte diensverlening, begeleiding en advies

Perfecte diensverlening, begeleiding en advies

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Meneer Backx is een advocate die altijd communiceert en zijn afspraken nakomt. Wij hebben het als gezin zeer positief ervaren. Hij is professioneel, duidelijk, persoonlijk en empatisch. Hij neemt de tijd om alle stappen op om ons een duidelijke manier uit te leggen. Top bedankt meneer Backx

Profesinali

Super wsystko

Pełen profesjonalizm.

Wszystko zostało pomyślnie zakończone. Profesjonalne podejście i bardzo dobry kontakt. Świeta obsługa, również w języku Polskim.

• Geholpen door: Dhr. mr. A. Quispel

Ik heb een prima ervaring gehad.

Mijn ervaring met mevr van dijk was prima ik ben altijd goed te woord gestaan en goed geholpen.

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Kundig, pragmatisch en vasthoudend

Een 7 jaar durende letselschadezaak, door vertragingen van de verzekeraar, is door Mw Quispel-Kooy tot een goed einde gebracht. Vasthoudendheid, kennis van zaken en doorpakken met een pragmatische aanpak hebben geleid tot tevredenheid bij alle partijen. Niets dan lof!!!

Prima advocate

Ik wil u danken en wens u het allerbeste !!

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Over VQ Advocaten

VQ Advocaten is gevestigd te Oud-Beijerland, echter opereert in het gehele land. We bestaan uit een team van gespecialiseerde advocaten met betrekking tot verschillende rechtsgebieden, zoals letselschade, arbeidsrecht, contractenrecht, huurrecht bedrijfsruimte, familierecht en incasso.

Over Advocaatscore.nl