Wederom een fantastische verbouwing door Graper laten doen, Zeer tevreden

Een heel fijn bedrijf om je werkzaamheden door uit te laten voeren! Ze denken goed met je mee en je kan er prima afspraken mee maken.

Van de drup in de droogte dankzij vaklui Gräper

Vernieuwing lekkend dakraam is goed en professioneel uitgevoerd met uitstekende vakmensen. We zitten nu weer droog. Prettige communicatie en heldere uitleg.

Degelijk werk en goede communicatie

Ik kies graag voor lokale bedrijven. De keuze is gevallen op Aannemingsbedrijf Gräper BV uit Benthuizen, mede ook vanwege de aanbeveling van het glaszettersbedrijf uit Zoetermeer. De oude schuifpui van onze woning moest worden vervangen. Ook een nieuwe traphekwerk/balustrade op zolder. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid verricht. Voordat de schuifpui werd geplaatst, kwam onze schilder om dat deel dat bij elkaar samenkomt (de schuifdeur en het verticale kozijndeel) in de juiste kleuren af te lakken zodat je niet meer tegen de witte grondverf aankijkt. Communicatie daarin is van belang want het wachten is op een afspraak wanneer de schuifpui kan worden geplaatst en hoeveel tijd de schilder nodig heeft voor zijn werk en daarnaast de droogtijd van de geverfde delen. Dat is allemaal prima verlopen en ook de plaatsing van de schuifpui en het traphekwerk was uitstekend. De werklieden die met je meedenken en goede suggesties gaven. Voor mij een reden om bij een volgende keer (de voordeur moet ook nog onder handen worden genomen) weer contact op te nemen met Aannemingsbedrijf Gräper BV.

Een aannemer waar je bij een volgende klus zeker naar terug keert!

Ondanks hele drukke tijden snel geholpen, duidelijke afspraken waar aan gehouden wordt, fijn personeel, alles wordt keurig schoon achtergelaten. Topbedrijf die ik iedereen kan aanbevelen!

Verbouwen met Graper het kan het niet beter!!!!

Betrouwbaar en komt afspraken na

Vlotte reparatie door vriendelijke vaklui.

Op een lastige plek onder de overstek was een steen uit de muur verdwenen. Vogels (mussen/spreeuwen) broedden daarin, maar het gat moest toch eens gedicht worden. Na een aanvraag voor reparatie werden we vlot en vakkundig geholpen. Rekening viel mee.

Slagvaardig

Ik heb mijn aanvraag voor het vervangen van de eindvorstpan per email gedaan. Na mijn akkoord met de offerte duurde het een tijd voor dat ik reactie kreeg. na een herinnering kreeg ik excuses hiervoor. Daarna is de reparatie slagvaardig uitgevoerd. Ik ben weer onder de pannen! Groeten Ton.

Prima vakmensen

Ik heb goede ervaringen met de mensen van Graper. Stuk voor stuk vakmensen. Voor een volgende klus bel ik weer met dit bedrijf.

Een bedrijf dat gerund wordt door mensen die plezier hebben in hun werk, met je mee denken en buiten de lijntjes kunnen kleuren, dat is erg prettig om samen te werken. Er zijn een paar verbeterpunten mogelijk: Iets strakkere plannning, dan kan het nog sneller. Opruimen na het werk, zodat de tuin niet vol ligt met koffiebekers, toilet met strepen, het hele huis veel stof en puin. Een vrouwenoog zou af en toe fij zijn.

Betrouwbaar, vriendelijk: wij zijn zéér tevreden over dit bedrijf.

Gr!äper B.V. levert de beloofde kwaliteit.

Trage levering

Na het inmeten meerdere weken moeten wachten. Zelf contact opgenomen om te horen dat de levering nog enkele weken zou duren. Na weer enkele weken wachten zelf contact opgenomen. Daarna ineens binnen een week de levering die overigens perfect pasten conform de afspraak ging.

Dank voor uw kritische respons, wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij streven ernaar altijd binnen een aantal weken te plaatsen, mede door de bouwvak is dat bij u helaas niet gelukt. Wij hadden dat actiever aan u moeten laten weten, excuus daarvoor. Wel fijn om te lezen dat u tevreden bent over het geleverde werk, en dat het raam perfect past.

Tocht via buitendeur

Er werd een goede oplossing geboden. Factuurprijs was conform de offerteprijs. Vaklui .

Mènsen. En meedenkers.

Gräper heeft onze verbouwing op een fantastische manier uitgevoerd. “Eigenlijk geen tijd, maar ik kan mijn nieuwe buurman ook niet laten zitten natuurlijk. Mag het een beetje tussendoor?” “Geen probleem. We hebben een paar maanden.” En dat ging uitstekend. Fijne communicatie. Vakwerk geleverd. Van harte aanbevolen.

betrouwbaar bedrijf en werken netjes.

Onze verbouwing is prettig verlopen, er word netjes gewerkt. De planning mag wel wat strakker. Als er een probleem is word het opgelost. kortom een betrouwbaar bedrijf.

U vraagt, zij leveren.

Wij hebben een grote renovatie binnenshuis laten uitvoeren door Graper. Dit is allemaal perfect naar wens uitgevoerd. We hadden gedurende het traject best een aantal zaken die we anders wilden dan was afgesproken; dit was nooit een probleem en werd meteen geregeld. Graper levert - en werkt samen met - echte vakmannen. Al het werk ziet er verzorgd uit, en wanneer er onverhoopt toch iets niet helemaal lekker liep, werd alles meteen opgelost. Kortom! Top werk!

prima werk, korte lijnen met communicatie

Volgens mijn een aannemer nog van de oude stempel, ze weten waar ze het overhebben en geven duidelijke praktische adviezen. tevens zijn de lijnen kort m.b.t.. de communicatie, snel terug koppeling bij vragen ook na werk tijd.

Keurig werk, klantvriendelijk.

Alleen maar positief. Jammer dat het werk op een paar kleine onderdeeltjes niet kon worden afgemaakt vanwege het uitvallen van de monteur. Dat moet nu nog steeds gebeuren. Ik heb er op aan gedrongen om dan ook de factuur te sturen. Die is nu twee maanden na de werkzaamheden ontvangen. De cashflow zou wel verbeterd kunnen worden zo te zien. De onderdeeltjes zijn nog niet geplaatst. Ik zal zeker opnieuw met dit bedrijf willen werken.

Positief

Het vervangen van een raamkozijn en het plaatsen van een deurslot werd op professionele wijze uitgevoerd met inachtneming van de geldende Corona-regels. Top.

Korte lijnen ze doen wat ze beloven

Fijn bedrijf die aanvoelen wat de klant wil.

Gräper levert een betrouwbare service.

Gräper heeft mijn volledige dak in goed overleg en volgens specificatie gerenoveerd. De goede communicatie van de aannemer zorgde ervoor dat overleg professioneel verliep en knelpunten voortvarend werden opgelost.

Liep snel en zeer soepel

Betrouwbaar, betrokken en nette vaklui

Lang geleden plaatste deze aannemer een uitbouw aan ons oude woonhuis. Nu wij op zoek waren naar een betrouwbare aannemer voor ons nieuwe huis kwamen we al snel weer bij dit bedrijf uit. Ook al ging het om kleine verbouwklussen wilde ze ons graag weer helpen. En zoals onze eerdere ervaringen werd ook deze opdracht keurig uitgevoerd. Uitgevoerd door keurige vaklui die ook zelf met ideeën komen. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. bedankt.

Fijn bedrijf, echt vakmensen en zeer persoonlijk.