Huurwoningen heeft een ruim woningaanbod.

Er komen bijna dagelijks nieuwe woningen beschikbaar, je krijgt hiervan gelijk een e-mail. Je kunt zelf je zoekgebied qua prijs en plaats(en) opgeven.

Top service

Voldoende op de hoogte gehouden en ik kon snel reageren op mijn favoriete woning. Hierdoor heb ik mijn lievelingswoning gevonden.

Nergens anders zo veel (en goed) aanbod

Via huurwoningen.nl vonden we razendsnel een ontzettend leuke woning. Er is veel aanbod, de website is gebruiksvriendelijk en de mailtjes met nieuw aanbod komen in vergelijking met andere aanbieders heel snel binnen, waardoor je als één van de eersten kan reageren. Fijn ook dat je de frequentie van mailtjes kunt aanpassen naar je wensen. Het enige minpuntje vind ik dat de omschrijving van huizen meestal niet compleet is. Daardoor mis je bijvoorbeeld de (strenge) inkomenseisen en reageer je misschien wel voor niets, omdat je toch niet aan de voorwaarden voldoet.

Late answers.

Overall, it worked great. Unfortunately, most of the landlords had hardly respond, making a bad experience in terms of finding an accommodation on time.

• Would you recommend us? Yes

Hi Eric, Thank you for your positive review! Due to a housing shortage in the free rental sector, landlords often get a lot of reactions, which unfortunately means that they are not always able to respond to everything. Huurwoningen.nl is working hard to encourage landlords to always respond to incoming requests. It can help by differentiating yourself in your reaction compared to other house seekers. We would be more than happy to help you with that! You can always contact our customer service if you need any assistance. Kind regards, Team Huurwoningen.nl

Geld meer dan waard

Altijd meteen als eerste op de hoogte van de nieuwe woningen waardoor je een voorsprong hebt en meteen contact kunt leggen met de betreffende makelaar

Hi Vincent, bedankt voor je positieve review, dat is precies waar wij als huurwoningen marktplaats voor staan!

Veel offers

Ik heb huis gevonden binnen 3 weken. Zeker tevreden. Thanks

Hi Nico, bedankt voor je review, wij zijn blij om te horen dat het proces zo vlot is verlopen. Veel geluk in je nieuwe woning!

Vlotte bijgehouden inzicht in de aanbod huurwoningen.

Verassend snelle success.

Hi Pamela, wat leuk om te horen, dankjewel!

Mooi aanbod aan woningen. Elke dag nieuwe huizen.

Ik heb heel snel een woning gevonden via deze site.

Hi Elaine, wat leuk om te horen, wij zijn blij om te horen dat het proces zo vlot is verlopen. Veel geluk in je nieuwe woning!

Makkelijk

4 maanden ingeschreven geweest (met premium). Makkelijk reageren op woningen. Uiteindelijk nu ook mijn woning gevonden!

Hi Virginia, bedankt voor je positieve review. Veel geluk in je nieuwe woning!

Goed!

Over het algemeen enorm tevreden met huurwoningen.nl. Huuraanbod is bijna altijd actueel. Nadeel vind ik dat je betaald voor huurwoningen en altijd door makelaars wordt doorverwezen om via hun eigen pagina aan te melden en te reageren. Voor de rest niets om aan te merken. Ook heel fijn dat het elk moment opzegbaar is

Hi Zoary, wat leuk om te horen, dankjewel!

Gebruiksvriendelijke site

De site is enorm gebruiksvriendelijk met een goede filter en meldingen functie, waardoor interessante huizen voor jouw criteria automatisch in je mailbox komen.

Hi Roy, bedankt voor je positieve review, dat is precies waar wij als huurwoningen marktplaats voor staan!

Snel en duidelijk

Kreeg snel een aantal alternatieven. Bezichtiging goed geregeld

Hi Djoen, bedankt voor het compliment!

Beste aanbod binnen de huursector

Tot nu toe mijn beste ervaring met het online zoeken van huurwoningen. Per maand opzegbaar, goed aanbod, goede informatie en overzicht en handig qua e-mailinstellingen/frequentie van e-mails. Via huurwoningen.nl hebben wij een klein juweeltje kunnen vinden.

Hi Nohely, wat leuk om te horen, dankjewel. Veel geluk in jullie nieuwe juweeltje!

Topsite, actueel en snel

Als je een alert heb ingesteld krijg je gewoon dagelijks meerder woningen in je mail, en ze zijn allemaal actueel. Daarnaast geven ze ook nog tips en hints. Dankzij hun binnen 3 maanden een nieuwe woning..een zeer zekere aanrader als je een nieuwe woning zoekt...

Hi Carlos, bedankt voor je positieve review, dat is precies waar wij als huurwoningen marktplaats voor staan!

Fijne duidelijke site, snelle reacties

Ik zocht op korte termijn een huisje, dit is gelukt binnen 3 weken. Snelle reacties erg fijn!

Hi Brenda, wat leuk om te horen, dankjewel!

Ondanks alle andere sites hebben wij een fantastisch nieuw huurhuis via huurwoningen gevonden. Deze site doet dus echt goed z’n werk!

Hi Françoise, bedankt voor je positieve review, wij zijn blij om te horen dat het proces zo vlot is verlopen. Veel geluk in je nieuwe woning!

Very good experience. I got my rental from here and direct with the owner

Very good experience. I got my rental from here and direct with the owner!

• Would you recommend us? Yes

Hi Juliana, thanks for your positive review, we are happy to hear that the process went so smoothly. All the best in your new home!

Prima aanbod, leuke woning gevonden

Na ~30 informatieverzoeken een hele leuke woning gevonden in Rotterdam Zuid. Ik ben in totaal 3 maanden lid geweest van huurwoningen.nl en dus met goed resultaat. Prima website ook verder, kunnen andere aanbieders nog wat van leren.

Hi Jasper, wat leuk om te horen, dankjewel en veel geluk in je nieuwe woning!

Oplichters

Aangezien ik blijkbaar van huurwoningen,nl op trustpilot mijn ervaring en mening niet mag doorgeven zal ik hier het gecopieerde bericht van wat ik op trustpilot had geplaatst plaatsen Er staat toch niets verkeerds, alleen mijn ervaring met hun reactie Oplichters Oplichters, sturen rekeningen voor een premium account wat hun zelf geblokkeerd hadden omdat de automatische incasso geweigerd was Zou lekker zijn een rekening proberen te innen terwijl ze het gebruik hebben geblokkeerd. Rekening sturen ok maar dan wel als er gebruik kon worden gemaakt van het Premium account, wat hier dus niet het geval was Even een reactie op jullie reactie. Wat mij opvalt in al jullie reacties is dat jullie nooit de hand in eigen boezem steken en met een groot slijmverhaal de schuld altijd bij de tegenparty proberen neer te leggen Het zou jullie sieren om op een eerlijke en open manier jullie zaakjes te regelen Btw jullie aanbod is zeker niet speciaal want Google maar eens, jullie aanbod staat allemaal ook op bv Jaap.nl en dat helemaal gratis, en zo nog veel meer sites Btw het meegeleverde referentie nummer is jullie eigen factuurnummer UPDATE 2 Hun komen nu met een excuus dat ik gebruik heb gemaakt van het Premium account en gereageerd heb op 5 woningen, dat klopt maar op die 5 reacties heb ik totaal 0 reacties terug gehad, lijkt mij als ze geld vragen voor een dienst dat je dan ook wel reacties mag verwachten op het op hun website aangeboden aanbod, per slot van rekening pretenderen hun elke dag het aanbod te controleren.

Beste Raymond, Bedankt voor je review. Inmiddels hebben wij meerdere keren contact met elkaar gehad en wij hopen via die weg tot een gepaste oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Huurwoningen.nl

Good

Very confortable and trust

• Would you recommend us? Yes

Hi Adina, thank you for the compliment!

Goed overzicht van huurwoningen in Rotterdam

Het voordeel van huurwoningen.nl is dat je kunt reageren op huizen van particulieren en verscheidene verhuurmakelaars. Je krijgt snelle reacties. Huurwoningen kan mogelijk iets achterlopen op de markt voor sommige makelaars/huizen.

Hi Maria, bedankt voor je positieve review.

Goed, duidelijk, up to date

Goed, duidelijk, up to date

Hi Freek, wat leuk om te horen, dankjewel!

Geen betere dan huurwoningen.nl

Toppunt van doeltreffendheid. Huurwoningen.nl stuurde me dagelijks het aanbod aan kamers naar mijn keuze.

Hi Daniel, bedankt voor het compliment!

Huurwoningen.nl biedt een breed scala aan huurmogelijkheden, van waaruit je kan kiezen!

Ik had verschillende mogelijkheden om uit te kiezen en dat vond ik fijn!

Hi Sharella, bedankt voor je positieve review.

Top site

fijn en snel in de omgang

Beste Kevin, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Huurwoningen.nl

Over Huurwoningen.nl

Huurwoningen.nl is sinds 2011 hét online huurwoningenplatform waar maandelijks ruim 1,3 miljoen woningzoekenden en -aanbieders samenkomen. Met onze marktkennis en ervaring kunnen we jou als geen ander helpen bij het vinden van je nieuwe woning of een geschikte huurder. Daarnaast geven we je inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op de huurwoningmarkt. Op Huurwoningen.nl start en eindigt jouw zoektocht naar een nieuw thuis!