Super fijn om te verhuren Word veel bezocht

helemaal goed

Super complete website

Advertenties geven alle benodigde informatie die nodig is voor huur van woningen.

Lekker makkelijk en overzichtelijk.

Leerpuntje: de acceptatie mag wat sneller voor het op de website komt.

Uitstekende service

Niks dan lof

Site werkt prima

Het is eenvoudig om mee te werken

Veel reacties en er waren geschikte bij

Gelijk reacties na plaatsen advertentie

Prima site

Makkelijk in gebruik.

Praktische website

Duidelijke en werkbare website

voor woningen in Leiden gaat het goed. Voorschoten niet.

Ik heb een aantal appartementen in Voorschoten op letterlijk een steenworp afstand van Leiden maar die vallen niet op als mensen op Leiden zoeken en geven dus heel weinig respons.

Veel fake reacties

Ik kreeg veel valse reacties met onbestaande email adressen en telefoonnumnmers. Blijkbaar doet men dit om de indruk te geven dat de site druk wordt bezocht. Slechts een enkele serieuze reactie.

Prima site voor particuliere verhuurders

Huurwoningen.nl heeft een duidelijke website waarop een verhuurder alle gegevens van een te verhuren object kwijt kan. Spijtig is dat veel verhuurders geen enkele reactie geven wanneer potentiële huurders interesse tonen.

Werkt snel en makkelijk en levert vooral veel interessante bezichtigingen op en altijd een match.

Ik heb altijd succes met het verhuren van mijn huis via huurwoningen.nl vooral omdat het zowel voor de verhuurder als voor de woningzoekende snel, makkelijk en eenvoudig werkt en steevast leidt tot goede bezichtigingen en altijd een match.

niet efectief

het duurt te lang voordat het online is ik zet meestal op vrijdag de woning online pas op maandag is die bij jullie goedgekeurd bij kamernet is dat in 1uur je hebt bij jullie geen afwijsknop ik maak pas gebruik van huurwoningen als ik bij kamernet niet veel reacties krijg

Snel en makkelijk!

Makkelijk advertentie geplaatst, veel reacties, binnen korte tijd verhuurd.

Goed bekeken site

Regelmatig reacties, makkelijk te communiceren en overzichtelijk wie reageert.

Prima verlopen.

Ik zal de volgende keer zeker weer van u gebruik maken.

Woning te huur geplaatst binnen een dag geverifieerd en op de site. Sneller kan niet.

Prima site

Tervreden

Ik heb mijn doel bereikt

Zeer toegankelijk en eenvoudig toepasbaar

Fijn werkbaar en gebruiksvriendelijk.

Traag

Ik heb mijn woning op hetzelfde moment aangeboden op 3 sites. Toen ik eindelijk enkele dagen later gebeld werd voor de controle, had ik al enkele honderden reacties op de woning gekregen via de andere kanalen. Daarnaast viel het op dat de reacties via huurwoningen.nl vooral bestonden uit een druk op de knop 'ik heb interesse', terwijl ik via andere sites motivaties kreeg, inkomens, droevige verhalen waarom iemand... etc. Met zoveel reacties heb ik niet de moeite genomen om de knopdrukkers via deze site om meer info te vragen.

Hi Paul, Bedankt voor je waardevolle review. Wij vinden het uiteraard jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met Huurwoningen.nl. Op Huurwoningen.nl hebben wij veiligheid hoog in het vaandel staan, daarom voeren wij controles uit, voordat wij de advertentie op Huurwoningen.nl plaatsen. Helaas zijn er enkele dagen voorbij gegaan. Jouw feedback, omtrent de duur van de verificatie en de leads die je via Huurwoningen.nl hebt ontvangen, nemen wij zeer serieus en hebben dit direct intern opgenomen. Groet, Team Huurwoningen.nl

Grat experience

Very easy to handle the advertisement, it can stay unpublished for future use, it was rented in less than a week.

Werk erg goed

Zeer tevreden. Je kun genoeg foto's uploaden. Je kunt alleen geen platen grond maken.

Kwaliteit van potentiële huurders is top

Weer binnen 1 dag verhuurd.

efficiënt

Ik kan de website aanbevelen, werkt heel goed, heb al meerdere keren een woning via jullie verhuurd. Makkelijk te bedienen.

Hi Jet, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Over Huurwoningen.nl

Huurwoningen.nl is sinds 2011 hét online huurwoningenplatform waar maandelijks ruim 1,3 miljoen woningzoekenden en -aanbieders samenkomen. Met onze marktkennis en ervaring kunnen we jou als geen ander helpen bij het vinden van je nieuwe woning of een geschikte huurder. Daarnaast geven we je inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op de huurwoningmarkt. Op Huurwoningen.nl start en eindigt jouw zoektocht naar een nieuw thuis!