Prima verhuursite

Altijd vrij snel reactie, maar niet altijd van de doelgroep omdat men gewoon niet goed leest of het gewoon maar probeert.

Goede website

Ik heb 2 reacties gekregen. Waar van een nu de woning huurt. Ik had meer reacties verwacht

Fijn om mee te werken

vriendelijk geholpen door een medewerker . ik zou zeker weer gebruik maken van hun dienst de volgende keer.

Super service

Netjes geregeld dank jullie

Erg klantvriendelijk

Makkelijk met groot bereik

Makkelijk om advertentie te plaatsen. Veel ruimte voor foto's en aditionele informatie. Ideale platform voor communicatie met potentiele huurder. Jammer dat je geen bestanden via de conversatie module kan verzenden.

Goed geregeld en makkelijker dan ik dacht.

Ik had het niet makkelijker kunnen bedenken om op deze manier huurders te vinden. Het heeft mij niks gekost nu aan een huurmakelaar.

in 3 jaar tijd, 3 keer mijn woning verhuurd met succes via huurwoningen.nl

In middels maak ik mij niet meer zorgen of ik mijn huurwoning verhuurd krijg. Altijd meer dan voldoende aanvragen via huurwoningen.nl

redelijk oke

mijn kamers zijn niet via huurwoningen verhuurd,doch wel onder de aandacht geplaatst.

Prima site

Jammer dat potentiële kandidaten niet altijd goed lezen waardoor de reacties niet uit juiste doelgroep komen. Verder prima in orde.

Vriendelijke , behulpzame mensen

Na 3 dagen mede ook op marktplaats 20 reacties! Verhuurd via huurwoningen.nu Met vriendelijke groeten Corry Jaspers

Uitstekende service, prettige website

Voordat de woning online gaat, vindt er telefonisch controle plaats en wordt zelfs de koppeling naar de bankrekening gecheckt. Dit maakt de site zeer betrouwbaar, zowel voor de verhuurder als de huurder!

Snel en goed

Je kunt makkelijk woningen aanmelden en afmelden. Veel reactie's waar je altijd makkelijk uit kunt kiezen

Makkelijke en snel huis verhuurd

Makkelijke en snel huis verhuurd

Hi Fan Zhang, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Super fijn om te verhuren Word veel bezocht

helemaal goed

Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Groet, Team Huurwoningen.nl

Super complete website

Advertenties geven alle benodigde informatie die nodig is voor huur van woningen.

Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring met Huurwoningen.nl! Groet, Team Huurwoningen.nl

Lekker makkelijk en overzichtelijk.

Leerpuntje: de acceptatie mag wat sneller voor het op de website komt.

Hi Antoon, Bedankt voor je review. We zullen je feedback zeker meenemen om ons platform te kunnen blijven verbeteren! Groet, Team Huurwoningen.nl

Uitstekende service

Niks dan lof

Hi John, Kort, maar krachtig. Bedankt voor deze mooie review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Site werkt prima

Het is eenvoudig om mee te werken

Hi Erwin, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Veel reacties en er waren geschikte bij

Gelijk reacties na plaatsen advertentie

Hi Marie, Wat fijn om te lezen dat het verhuren van de woning via Huurwoningen.nl zo snel verloopt. Bedankt voor het delen van je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Prima site

Makkelijk in gebruik.

Hi Pieter, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Praktische website

Duidelijke en werkbare website

Hi Mireille, Bedankt voor het delen van je ervaring met Huurwoningen.nl. Groet, Team Huurwoningen.nl

voor woningen in Leiden gaat het goed. Voorschoten niet.

Ik heb een aantal appartementen in Voorschoten op letterlijk een steenworp afstand van Leiden maar die vallen niet op als mensen op Leiden zoeken en geven dus heel weinig respons.

Veel fake reacties

Ik kreeg veel valse reacties met onbestaande email adressen en telefoonnumnmers. Blijkbaar doet men dit om de indruk te geven dat de site druk wordt bezocht. Slechts een enkele serieuze reactie.

Prima site voor particuliere verhuurders

Huurwoningen.nl heeft een duidelijke website waarop een verhuurder alle gegevens van een te verhuren object kwijt kan. Spijtig is dat veel verhuurders geen enkele reactie geven wanneer potentiële huurders interesse tonen.

Over Huurwoningen.nl

Huurwoningen.nl is sinds 2011 hét online huurwoningenplatform waar maandelijks ruim 1,3 miljoen woningzoekenden en -aanbieders samenkomen. Met onze marktkennis en ervaring kunnen we jou als geen ander helpen bij het vinden van je nieuwe woning of een geschikte huurder. Daarnaast geven we je inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op de huurwoningmarkt. Op Huurwoningen.nl start en eindigt jouw zoektocht naar een nieuw thuis!