Mooie duidelijke website.

Mooie duidelijke website. Makkelijk contact met eventueel huurders.

Handige site

Snel een nieuwe huurder gevonden.

zeer tevreden.

zeer tevreden over de goede reacties

uitstekende service.

Ik ben tot op heden prima geholpen!

Uiterst tevreden

Een goed bekeken website met oog voor veiligheid voor de deelnemers.

Overzichtelijke site, eenvoudig maar erg doeltreffend

Overzichtelijke site, eenvoudig maar erg doeltreffend Met handige tips

Verdienmodel is immoreel

Net na 24 maanden mijn abonnement opgezegd. Natuurlijk had ik hier scherper op moeten zijn, helaas vergeten af te melden na proefperiode. Maar duidelijke een bewuste set-up van de website. Geen factuur, geen herinnering en op het afschrift staat “buckaroo derdengelden”. Als hier huurwoningen.nl had gestaan had ik dit eerder opgepikt.

Geen refund

Pas op, ze sturen geen herinnering voordat het free trail eindigt. Er is geen refund ook, zelfs als het platform niet is gebruikt. Ze laten je gewoon alweer de welkomst-e-mail zien als je klacht. Ze geven niet om de klant, alleen om uw geld.

enorm goed

Het is een duidelijke en overzichtelijke site met goede ondersteuning.

Weer een fijne huurder gevonden

Huurwoningen is een prettig bedrijf met goede service

Handige site met veel bereik

De site gebruiken wqe als we op zoek zijn naar een nieuwe huurder. De advertenties staan er nog gewoon op van een vorige huurperiode en dat is makkelijk. Even nakijken en je kunt de woning weer publiceren voor verhuur. Het bereik is groot en van geinteresserden komt een keurige melding waarui je een selectie kunt maken. Wij zijn er heel blij mee.

Heel goed.

Alles is prima verlopen.

De mensen lezen slecht

Waardoor er de verkeerde personen reageren. Verder is de app gemakkelijk in gebruik en vind ik de telefonische verificatie ook handig.

Proefperiode is verplicht en loopt ongemerkt over in abonnement

Aangemeld omdat ik wilde reageren op een huis en het platform wilde leren kennen. Hiervoor moest ik een abonnement afsluiten met een proefperiode van 14 dagen. Ik begrijp dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de inschrijving en dat ik rekening had moeten houden met de 14 dagen proeftijd (daar heb ik bij aanmelding een mail van gehad met de voorwaarden), echter vind ik het bijzonder jammer dat ik nooit bericht heb gekregen dat mijn proefperiode bijna afliep en ook niet steeds bij de maandelijkse afschrijving, bijv. dmv een factuur. Bij andere bedrijven ben ik deze minimale en makkelijk te automatiseren service wel gewend en ontvang ik ook netjes een factuur van de maandelijkse afschrijving. Ik had hierdoor niet door dat ik lid was van iets waar ik geen lid van wilde zijn. Beneden pijl qua service en naar mijn idee een nare manier om geld te verdienen. Ik betaal graag voor een product waar ik mee geholpen ben, ik voel me er bij huurwoningen.nl ingeluisd helaas.

Oplichters

Naar mijn idee moet je iets leveren wil je een ervoor betaald worden. Huurwoningen.nl denkt daar anders over. Geen enkele mail ontvangen en toch geld afschrijven. Ze verwijderen ook slechte reviews dus ga niet af op de 8,4. Doe geen zaken met huurwoningen.nl!!

Hoi Lucas, Via jouw review op Trustpilot hebben we je een contactverzoek gestuurd, zodat we jouw situatie wat gedetailleerder kunnen bekijken. Helaas hebben we hier nog niets op vernomen. Bij Huurwoningen betaal je een bedrag om te kunnen reageren op het aanbod op onze site. Dit is geen garantie dat je op elke reactie van jou ook een reactie krijgt van een verhuurder, helaas. We kunnen hen tenslotte niet verplichten om alle emails die ze ontvangen te beantwoorden, al zouden we dat wel het liefste zien natuurlijk. Momenteel is de markt zó overspannen dat de verhuurder héél veel reacties krijgt op 1 woning, waardoor het vaker voorkomt dat je geen reactie krijgt. Voor zoekers, dus voor jou, heel vervelend! Ik hoop dat je door bovenstaand misschien wat beter begrijpt hoe het werkt. Huurwoningen biedt dus enkel aanbod, waardoor jij in contact kan komen met een verhuurder, in de hoop dat hij reageert op jouw verzoek en dat je mogelijk in aanmerking komt voor de woning. Van tevoren is dat altijd lastig inschatten. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen of is het alsnog onduidelijk, neem contact met ons op! We helpen je graag waar we kunnen! Groet, Florine Huurwoningen.nl

Betrouwbaar, duidelijk met de communicatie en up to date

Je krijgt als verhuurder direct melding van een geïnteresseerde en je krijgt regelmatig de vraag of het pand nog te huur is.

Hoi Annemarie, Wat fijn dat je onze diensten zo goed hebt ervaren! Wij hopen dat je jouw woning inmiddels hebt verhuurd! Groet! Florine Huurwoningen.nl

Te weinig aanbod huurders

Slechts 5 geïnteresseerden. Erg weinig voor een appartement op A-lokatie. Deze website volstaat dus niet als enige website (zoals funda, marktplaats etc dat wel zijn)

Hi Mark, Dank voor je review. Wat jammer dat je zo weinig reacties krijgt op jouw appartement! Juist in deze markt (weinig aanbod, grote vraag) zou je toch zeggen dat er wel animo voor zou zijn. Ik heb dan ook even nagedacht wat de oorzaak zou kunnen zijn.. Heb je duidelijke (en voldoende) foto's toegevoegd? Is er een duidelijke beschrijving van de woning (met de grote voordelen van dit appartement ;-))? Is de prijs reëel voor hetgeen je aanbiedt? Ondanks dat de markt krap is (en gunstig voor jou), kijken zoekers wel naar mooie en goed onderhouden woningen, dus 'verkoop' de woning goed! Ik hoop dat dit je wellicht op weg helpt. Anders kan je altijd contact met ons opnemen! Fijne dag! Florine Huurwoningen.nl

Snelle plaatsing van woningen on-line.

Onze panden kunnen via een gemakkelijke portal worden geplaatst, na controle worden ze on-line gezet. Er komen veel reacties op het aanbod en mensen komen hun afspraken keurig na.

Hoi Bas, Wat goed te horen dat je zo tevreden bent! We hebben recent de controles wat aangescherpt, maar dat heb je duidelijk niet als negatief ervaren. Fijn! Zo hopen we een nóg betere kwaliteit te kunnen leveren aan verhuurders én aan huurders. Een volgende keer hopen we je wederom van dienst te kunnen zijn! Fijne dag! Florine Huurwoningen.nl

Mijn woning succesvol verhuurd

Na de plaatsing van mijn advertentie kreeg ik direct reacties van woningzoekenden. Na schifting hield ik een aantal serieuze gegadigde over. Daaruit heb ik een keus gemaakt voor bezichtiging en dat heeft geleid tot verhuur.

Hi Arnold, Dit is een succesverhaal waar we van gaan stralen! Ondertussen hopen we dat je een volgende keer weer bij ons aanklopt als je hulp nodig hebt bij de verhuur van je woning ;-). Dank voor je mooie review! Florine Huurwoningen.nl

Het gaat zoals het hoort te gaan.

Hoi Rob, Dank voor je positieve review! Fijne dag! Florine Huurwoningen.nl

super

Hele fijne site

Hoi, Een fijne review voor een fijne website, zouden we bijna willen zeggen ;-). Dank je wel voor de moeite om deze ervaring te delen! Florine Huurwoningen.nl

Kort maar krachtig, daar houden we van! Dank voor je review, Hemmie! Florine Huurwoningen.nl

Prima site en woning was snel weer verhuurd

Je woning staat vrijwel direct op de site. Ondersteuning door huurwoningen.nl is snel en voortdurend beschikbaar. Had alleen wat problemen bij uploaden van de foto’s (ging traag), waardoor ik niet wist of de upload gelukt was. Dit bleek de volgende dag wel het geval.

Hoi Kees, Nou, wat fijn dat je het zo positief hebt ervaren! En wat fijn dat je woning ook al is verhuurd. Daar doen we het voor! Het uploaden van de foto's gaan we nog eens onder de loep nemen, dank voor de tip! Fijne dag! Florine Huurwoningen.nl

Woning altijd goed verhuurd met huurwoningen.nl

Al volgens mij een jaar of tien maak ik gebruik van de service van huurwoningen.nl. Ben zeer tevreden met de hoeveelheid aanvragen die ik via hun site altijd ontvang. Bij andere sites krijg ik nog geen fractie van deze hoeveelheid aanvragers. Het enige verbeterpunt zou een waardering zijn van de kandidaat huurders. Ongeveer de helft komt niet opdagen, terwijl we wel een afspraak hebben staan. Dit zou nog verbeterd kunnen worden. Verder ben ik dik tevreden!

Hoi, Dank voor het delen van je ervaring! Dit tovert een lach op ons gezicht! Jouw tip aangaande de huurders is er zeker een voor ons om mee te nemen. Niets meer vervelend dan iemand die niet komt opdagen... Al moet ik wel erbij zeggen dat het lastig is voor ons om huurders te checken, omdat onze rol een beetje stopt vanaf het moment dat de woning offline gaat/verhuurd is..maar misschien zijn er mogelijkheden vanuit de verhuurders. Nogmaals dank! Florine Huurwoningen.nl

really personal service

perfect!

Hi, Thank you for your review! It is a great pleasure for us to hear that our personal service is perfect. We hope that we can always continue to provide you with this perfect personal service. Kind regards, Zhané Huurwoningen.nl

Over Huurwoningen.nl

Huurwoningen.nl is sinds 2011 hét online huurwoningenplatform waar maandelijks ruim 1,3 miljoen woningzoekenden en -aanbieders samenkomen. Met onze marktkennis en ervaring kunnen we jou als geen ander helpen bij het vinden van je nieuwe woning of een geschikte huurder. Daarnaast geven we je inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op de huurwoningmarkt. Op Huurwoningen.nl start en eindigt jouw zoektocht naar een nieuw thuis!