Super organisatie

De medewerkers van Comaen hebben gedaan wat ze beloofden door een super goede communicatie. Ik werd continue op de hoogte gehouden, waren altijd goed bereikbaar. Zeker aan te bevelen om met Comaen zaken te doen.

• Ik ben Technische Professional
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? Ja

Wil je doorgroeien naar je huidige functie?

Iedereen snapt denk ik zelf wel wat het antwoord op die vraag is; Natuurlijk niet. Toch heb ik een aanbod gekregen waar dit als een voordeel gemeld werd. Natuurlijk hoor ik je al denken, foutje kan gebeuren toch? Dat is helemaal waar, maar als je dan ook zonder ironie je bericht begint dat je "met belangstelling je profiel gelezen hebt", dan krijgt het geheel toch een beetje een vies smaakje. Het is dus vrij duidelijk dat hier helaas weer sprake is van de zeer vervelende trend van het versturen van het spammen van zo veel mogelijk mensen in de hoop dat iemand hapt. Normaal zou ik dit ook negeren, zoals de vele van deze vezoeken maar in berichtje zelf gepocht word dat 100% Comaen zou aanbevelen. Om die reden heb ik toch even de moeite genomen om dit in te vullen. Hou op met de tijd van mensen te verspillen door te spammen. Gerichte aanbiedingen zijn prima en zeer gewenst, maar met dit gedrag zorg je er voor dat je jezelf (terecht) een slechte naam geeft. Dus bij deze; <100% beveelt dit bedrijf aan.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Begeleiding sollicitatieprocedure N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Ik ben Technische Professional
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? Nee

Bedankt voor je reactie. Wij staan altijd open voor punten waar wij van kunnen leren. Wij vinden het vervelend dat jij een mindere ervaring hebt gehad. Intussen is er contact geweest en heeft onze Consultant aan je uitgelegd wat er is gebeurd. Daarvoor heeft hij zijn excuses aangeboden. Bij Comaen kiezen we juist voor een persoonlijke benadering, waarbij de drijfveren van een kandidaat het uitgangspunt zijn. Wij vinden het jammer dat wij deze indruk in eerste instantie niet hebben kunnen achterlaten bij jou. Wij wensen je veel succes in je huidige baan! Jacob, Manager Operations Comaen.

Prettige en open manier van communiceren en zakendoen.

De medewerkers zijn prettig om mee te praten en weten goed wat belangrijk is bij het vinden van een nieuwe baan. De begeleiding tijdens het hele traject heb ik als erg prettig ervaren.

• Ik ben Technische Professional

Goede en persoonlijke begeleiding.

Na benaderd te zijn door Jasper toch maar eens besloten het gesprek aan te gaan. Na een eerste telefonisch gesprek heb ik een zeer prettige meeting gehad waarbij er uitgebreid aandacht werd besteed aan het opbouwen van mijn persoonlijk profiel, mijn wensen en mijn verwachtingen. Tijdens het gehele proces regelmatig contact met elkaar gehad om alles te bespreken. Ook bij de gesprekken met de werkgever nette begeleiding en feedback gehad. Uiteindelijk heb ik het proces als erg prettig ervaren en ben ik Comaen erg dankbaar voor het helpen vinden van deze nieuwe uitdaging.

Right time, right place!

Volkomen onverwacht liep mijn overstap van zelfstandige naar een dienstverband uit op een teleurstelling door een faillissement. Nadat ik mijn profiel op LinkedIn bijgewerkt had kwam al snel contact tot stand met Tim van Comaen. Vrijwel direct kwam Tim met een vacature die mij echt aansprak. Een eerste kennismaking met het betreffende bedrijf was heel snel geregeld, en een tweede volgde 2 dagen later al. De klik bleek wederzijds, en weer een dag later had ik alweer een nieuwe baan!

• Ik ben Technische Professional

Vloeiende sollicitatie procedure met fijn contact

Werd benaderd door Jasper via LinkedIn en had in de avond meteen mijn intakegesprek om te kijken of we iets voor elkaar konden betekenen. Goed gesprek gehad en had nog geen week later al mijn eerste gesprek bij mijn aankomende werkgever. Ik vond het contact zeer prettig en kon hem zelfs buiten werktijden bereiken mocht ik vragen hebben. Al met al prima contact en staat altijd klaar om je te helpen.

• Ik ben Technische Professional

Een positieve ervaring door de aandacht en eerlijkheid

Prettig 1ste gesprek waarbij de mogelijkheden duidelijk worden gemaakt. Als ze je ergens hebben kunnen detacheren dan is er nog steeds aandacht voor je en laten ze geregeld wat van ze horen.

• Ik ben Technische Professional

Goede begeleiding in de zoektocht naar een nieuw baane

Ondanks de Corona een goede begeleiding naar een nieuwe baan.

Persoonlijk en professioneel

Prettige partij om mee samen te werken. De eerste gesprekken waren persoonlijk en to-the-point. Daarna enkel relevante vacatures gezien die ik niet zomaar zelf was tegengekomen. De match was vervolgens snel gemaakt. Wat mij betreft 'n aanrader!

• Ik ben Technische Professional

Goede begeleiding met snelle resultaat.

Een professionele organisatie waarin de werkzoekende centraal staat. Er wordt gehoor gegeven aan de wensen en passie van de werkzoekende.

Top uitzendbureau !!!!!

Een heel fijn en persoonlijk uitzendbureau, waar ze ook echt met je meedenken en zijn zeer behulpzaam. Ik werd altijd op de hoogte gehouden in dit proces. Ze hebben voor mij een leuke en passende baan gevonden en dat tijdens de coronacrisis. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar werk.

Professioneel, persoonlijk en eerlijk

Het eerste contact liep via LinkedIn. Ik kreeg een mooie vacature toegestuurd die gericht was op mijn ervaring en interesses. Snel daarna een goed, persoonlijk gesprek gehad met Sjoerd Fontein. Na dit gesprek heeft Sjoerd mij geïntroduceerd bij een ander bedrijf dat, volgens hem meer zou aansluiten bij mijn privé situatie. Dit bleek direct een match. Deze persoonlijke en open aanpak vond ik erg fijn en dit resulteerde al snel in een mooie aanbieding. Bedankt, Comaen. Keep it up.

• Ik ben Technische Professional

Krachtig, snel en resultaat gericht

Ik kwam bij Comaen binnen (tijdens corona tijd) met de vraag of ik snel een goede baan kon vinden. Ik had immers al een hele poos moeten wachten voor het vinden van de juiste baan i.v.m corona. Toch was het zo dat ik binnen 2 weken een uitstekend aanbod heb gekregen. Ik heb echt het gevoel Comaen te vertrouwen. Wat ze je beloven komen ze ook echt na!

• Ik ben Technische Professional

Een fijn contact op jouw manier

De begeleiding van Comaen is persoonlijk en fijn. Er wordt gedacht aan de wensen van jouw en niet aan eigen gewin.

Prima koppeling

Ik was mij aan het oriënteren op een nieuwe baan en comaen heeft mij benadert met de vacature voor mijn huidige baan. De match was dus goed. Ik had zelf niet in deze branche gezocht als het me niet was aangedragen.

• Persoonlijk contact
  • Kennis van de markt N.v.t.
  • Ik ben Technische Professional

Super geregeld en denken mee

Kwaliteit voor kwantiteit

Bij Comaen is men positief volhardend Geen doordrammerij maar wel doorzoeken naar een optimale match. Het zoeken naar wederzijdse mogelijkheden en niet naar onmogelijkheden. Kwaliteit voor kwantiteit

• Ik ben Technische Professional
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? N.v.t.

Vriendelijk en to the point

Sjoerd trekt binnen enkele minuten de juiste conclusies. Hij komt snel to the point en is eerlijk zonder bot te zijn.

Erg positief

Na een fijn eerste video gesprek heb ik na een aantal weken werk gevonden via Comaen. Het contact heb ik als professioneel en tegelijkertijd warm en persoonlijk ervaren.

Gezellig en snel

Comaen schakelt snel, en is een ontzettend gezellige partij. Heeft interesse voor zijn klanten. Reageren erg snel, ook in het weekend, en hebben alles snel duidelijk gecommuniceerd. 10/10

• Ik ben Technische Professional

Comaen is accuraat, kwalitatief en snel

Om in deze markt de juiste expertise en de juiste passende kandidaat voor het team te vinden is zoeken naar een spel in een hooiberg. Toch lukt dat Comaen telkens weer.

• Ik ben Opdrachtgever

Goed gevoel

Komt afspraken na, is snel in contacten zoeken in lijn met de wensen van de klant. Kortom Fijne partij om mee samen te werken. Zeker om aan te raden voor anderen!

Snel schakelen

Comaen heeft mij via Linkedin benaderd voor een mooie vacature bij een opdrachtgever. Vanaf het eerste contact verliep de communicatie zeer prettig en werd er zeer snel geschakeld. Binnen no time zat ik bij de opdrachtgever aan tafel voor een gesprek. Comaen heeft de juiste match gevonden welke aansluit bij mijn wensen en dankzij hun begin ik in september aan een mooie nieuwe uitdaging.

• Ik ben Technische Professional

Goede en fijne begeleiding tijdens de sollicitatieprocedure

Tot nu toe een zeer fijne ervaring met Comaen, je wordt goed begeleid tijdens de sollicitatieprocedure en denken met je mee. Ik ben benieuwd wat het jaar mij verder gaat brengen in het werk bij DWG opdrachtgever van Comaen.

• Ik ben Technische Professional

Professionele club die doen wat ze zeggen.

Vanaf het eerste contactmoment een goed gevoel bij Comaen en dit werd gaandeweg alleen nog maar beter en bevestigd. De begeleiding is uiterst professioneel en afspraken worden nagekomen. Goed bezig Comaen, ga zo door!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Tappersweg 14 2031EV Haarlem