Een geweldig sociaal bedrijf

Ik heb comaen leren kennen als een eerlijk oprecht en open bedrijf. Staan op voor en luisteren naar je en staan je altijd te woord. of je in een warm bad terecht komt

• Ik ben Technische Professional
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? Ja

Leuk bedrijf met een ontspannen sfeer.

Blijven net zo lang voor je zoeken tot dat ze een goed passend bedrijf voor je hebben gevonden. En maken goede afspraken met je nieuwe werk gever.

Professioneel en persoonlijk

In contact gekomen met Jasper tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging. Na een prettige kennismaking waarbij er geluisterd werd naar de persoonlijke wensen en verwachtingen werden er door Jasper in korte tijd een paar interessante opdrachtgevers aangedragen. Tijdens het gehele traject was er een snelle en duidelijke communicatie waardoor er ook vrij snel een match was. Comaen is zeker een toegevoegde waarde als je opzoek bent naar een nieuwe uitdaging.

Professioneel, snel en goed

Ik heb via Comaen een mooie opdracht gekregen. Ik reageerde op een vacature en had binnen een dag een intake en binnen 3 dagen was alles rond en geregeld. Top prestatie door Thijs

• Ik ben Technische Professional

Vriendelijk, komt afspraken na, en behandeld mij op de juiste manier.

benaderd door Alex. Ten eerste was de vacature en bericht via LinkedIn duidelijk en uitgebreid. De afspraken voor bel en video call gesprekken kwam hij na en waren uiteindelijk erg goed gegaan, duidelijk, vriendelijk en begrijpend.

Snel

Ik was net van het buitenland geëmigreerd en heb mijn profiel op linkedIn geplaatst. Na ongeveer een maand was ik benaderd door Steve en al binnen een week een zoom meeting over de eventuele mogelijkheden van een baan. Heel kort na de meeting al update gekregen over een passende functie, communicatie was heel goed. Ze hadden me ook geholpen met voorbereiding voor de interview wat ik heel belangrijk vond. Kort na de eerste gesprek al een update gekregen dat ik voor een 2de gesprek werd uitgenodigd. Na een succesvol loop van interviews kreeg ik de nieuws dat ik de baan heb gekregen. Uitgenodigd door Comaen om mijn contract te tekenen. Heel goed communicatie tijdens, kijken naar je wensen en achtergrond zodat je een passende functie krijgt. Lief en heel professional team. Ook nog na in dienst bij de werkgever goed communicatie voor follow up van het baan.

Persoonlijk en betrokken

Sjoerd was persoonlijk en betrokken bij het hele traject. Gefocust op kwaliteit en het zoeken van een uitdaging die bij mij past in plaats van het perse willen invullen van een positie op dat moment beschikbaar is. Erg verfrissende werkwijze!

Prettig contact en persoonlijk

Comaen heeft een baan voor mij gevonden die ik in eerste instantie niet zelf had bedacht. Door goed naar me te luisteren en door de markt te kennen hebben ze een goede match weten te realiseren. Mijn contact bij Comaen is Sjoerd. Hij is altijd bereikbaar en helpt goed in het proces.

Professioneel recruitment bureau

Zeer tevreden! Comaen was en is altijd bereikbaar! Comaen stond altijd voor mij klaar mocht ik vragen hebben. Tijdens de sollicitatie procedure was Comaen eerlijk en luisterde ze goed naar mijn wensen. Thijs is mijn eerste contact bij Comaen geweest. Hij luisterde naar mijn wensen en deed zijn best om ze te realiseren. Allebei Thijs en Sjoerd hebben hun best gedaan in het vinden van een plek die op mijn wensen aansluit.

• Ik ben Technische Professional

Veel persoonlijk contact , altijd beschikbaar en zeer vriendelijk.

• Ik ben Technische Professional

Fijne communicatie en snel antwoord

Sjoerd heeft via LinkedIn een bericht gestuurd en een gesprek was binnen twee dagen ingepland. Hij heeft een duidelijk beeld over de vacature gegeven. We hebben alles eerlijk besproken en afspraken gemaakt. Hij luistert naar je wensen en doet zijn best om zo veel mogelijk persoonlijk contact te hebben. Ik wordt gebeld op de dag van mijn afstuderen, mijn eerste werkdag en zelf op mijn verjaardag. Ook biedt Comaen een hele goede arbeidsovereenkomst. En een goede budget voor zelfontwikkeling.

• Ik ben N.v.t.

Prettig contact en snelle responce

Goed contact met Alex. Duidelijk en helder intake op een prettige informele wijze. Contact verliep soepel en snel. Comaen ervaren als een zeer fijne partij om mee in zee te gaan!

Bedankt

Goed geholpen aan een baan die bij mij past.

• Ik ben Technische Professional

Fijne communicatie en denken graag mee om een passende baan te vinden.

Na het afstuderen zelf een baan gevonden, dit was niet wat ik zocht toen contact gezocht met Comean. Door fijne gesprekken met je te voeren zoek Comaen meerdere werkgevers die bij je wensen en eisen passen. Daarnaast vond ik het een fijne begeleiding om een keuzen te maken in de vervolg stappen. Dankzij Comean heb ik binnen een maand een nieuwe werkgever gevonden.

Goed contact gehad met Comaen

Op een fijne en snelle manier geholpen door Comaen. Er is goed meegedacht met mij.

Denken met je mee

Ze zijn heel goed in bekijken wat je wil in je carriere, om uit te zoeken wie jij bent. Daarop acteren ze naar hun klanten om te kijken of er een match is. Ze nemen de tijd om je te begeleiden in alles van eerste contact tot tekenen contract. Daarnaast zijn ze zeer attent en niet de standaard CV schuivers die je veel tegenkomt.

• Ik ben Technische Professional

Excellent service and extremely efficient

Excellent service and speedy actions by Jasper Bakker. I would definitely recommend Comaen to others looking for employment. The staff is extremely friendly and knowledgeable. They will go above and beyond their duties.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Goede match!

Het vinden van de juiste match is ook n expertise, knap gedaan Comaen!

2e keer raak

Bij 2e bedrijf waar ik werd voorgesteld kon ik aan mijn nieuwe baan beginnen via een detavast constructie. Sjoerd heeft vooral een talent om het juiste bedrijf bij de kandidaat te vinden. Inmiddels ben ik bij mijn nieuwe werkgever in vaste dienst.

Goed persoonlijk contact

Comaen is goed op de hoogte van de markt en is een stuk beter dan veel andere partijen in het vinden van een plek die aansluit op je wensen.

Professionele begeleiding

Zeer prettig contact gehad geduurende de gehele selectie procedure. Begeleiding is flexibel, informeel en inhoudelijk erg goed.

Goede begeleiding en voorwaarden

In 2019 via LinkedIn contact gekregen met Comaen. Daarna diverse interessante vacatures aangeboden gekregen. Uiteindelijk een mooie nieuwe uitdaging gevonden die helemaal aansluit op mijn ambitie en wensen. De professionele hulp en begeleiding zijn erg prettig en geven echt de doorslag.

• Ik ben Technische Professional

Prettig en professioneel recruiter bureau.

In 2016 heeft Comaen mij via LinkedIn benaderd met een leuke uitdaging, een volgende stap in mijn carrière. Na een leuk kennismaking gesprek destijds, heeft Comaen mij voorgesteld bij een bedrijf waar ik tot op heden met plezier heb gewerkt en ook waar ik zeer tevreden was destijds met het begeleidingstraject van Comaen. Na een reorganisatie vorig jaar in het managementteam binnen het bedrijf, is het plezier in het plezier in het werk en de uitdagingen sterk afgenomen. Kortgeleden werd ik weer benaderd door Comaen met een nieuwe uitdaging. Vervolgens had ik weer een goed gesprek met Comaen, tevens een goed gesprek gehad met het nieuw bedrijf waar ik binnenkort aan de slag ga. Ik kijk weer naar uit naar een plezierig begeleidingstraject van Comaen.

• Ik ben Technische Professional

Perfecte begeleiding voor de volgende stap in je carrière

Comaen heeft samen met mij gezocht naar een nieuwe functie. Deze hebben we gevonden en wat ben ik er blij mee! Tijdens de sollicitatie procedure was Comaen eerlijk, transparant en luisterde ze goed naar mijn wensen. Ze vonden een nieuwe functie bij een bedrijf wat boven verwachting bij mij past. Echte professionals die hun vak serieus nemen. We hebben veel prettige gesprekken gehad waardoor ik echt het gevoel kreeg dat ze voor een perfecte match wilden gaan. Niet alleen voor het bedrijf waar ze voor werven maar ook voor mij. Dit is ze dat ook uitermate goed gelukt. Comaen stond altijd voor mij klaar mocht ik vragen hebben en waren over alles eerlijk. Deze toppers laten zien wat Recruitment is en tillen het naar een nieuw niveau!

Een perfect eerste begin

Na het lezen van die reviews was ik aardig onder de indruk hihi