Langetermijn werken staat voorop

Naast het vinden van een geschikte opdracht wordt er veel tijd en aandacht geschonken aan het leren kennen van de kandidaat. Bij Comaen draait het niet zozeer om CV's wegzetten, maar is men meer opzoek naar een langetermijn samenwerking. Verder heb ik gemerkt dat de CV's kritisch worden beoordeeld en denkt de recruiter praktisch mee in potentiele opdrachten. Bereikbaarheid van de reqruiters (Alex & Steve) is uitstekend en beloftes worden nagekomen. Kortom, een samenwerking met Comaen is zeker een aanrader voor wie van afspraken nakomen houdt.

• Bereikbaarheid
  • Begeleiding sollicitatieprocedure N.v.t.
  • Ik ben Technische Professional
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? Ja

In een keer begrijpen wat ik zocht. Terwijl ik het zelf nog niet eens wist.

Was in contact gekomen met Bryan via LinkedIn tijdens het afstuderen. Ik gaf aan dat ik eerst wou afstuderen en dan pas een baan wou zoeken wat hij begreep. Nadat ik me diploma op zak had, Bryan een bericht gestuurd om te kijken wat hij me kon bieden qua banen. Reageerde meteen en gingen meteen over na bellen. Ik wist totaal niet welke richting ik wou, maar wel wat ik niet wilde. Met deze vage beschrijving heeft Comaen een bedrijf gevonden binnen twee dagen en voldeed aan al mij wensen en meer. Ik ga daar nu ook aan het werk. Dankjewel Comaen jullie zijn toppers.

• Ik ben Technische Professional

Fijne ervaring, staan direct voor je klaar!

Ik heb een zeer goede ervaring met Comaen. Als ik iets nodig had belde ik en gingen ze meteen voor me aan de slag. Lang contact gehad met Comaen omdat ik nog diende af te studeren maar nooit opdringerig geweest, wat nog wel eens het geval kan zijn bij andere detacheringbureaus. Samengevat: Zeer prettige ervaring!

Persoonlijk, professioneel, prettig

Ik heb een hele goede ervaring met comaen. Het contact met sjoerd is persoonlijk, professioneel en prettig. Hij is eerlijk en oprecht.

Zeer prettige ervaring!

Fijne consultants, goede adviezen en een luisterend oor en een top nieuwe baan aan overgehouden.

Duidelijk en eerlijk.

ik had een goede ervaring met de comaen aanpak. Ze gaven voldoende informatie van het bedrijf en volgden de zaak altijd op tijd op.

Duidelijke afspraken

Duidelijk afspraken, als iets onduidelijk is wordt snel geregeld.

• Ik ben Technische Professional

Zeer professioneel, goede begeleiding, inzicht en ideeën

Een hele fijne samenwerking die ik momenteel ervaar. Zeer tevreden met het resultaat en kan ook van harte aanbevelen.

Prima ervaring gehad

Ben benaderd door Steve via LinkedIn met een interessante vacature. Vaak ervaar ik de communicatie met recruiters als vervelend, maar dat was nu zeker niet het geval! Zakelijk to the point communicatie, maar ook gewoon op een informele toon.

• Ik ben Technische Professional

Aktief met een groot netwerk

Kantoor in N-Holland, maar ern netwerk dat zich uitspreidt over meerdere provincies. Prettig contact en er werd aktief gezocht naar een passende baan.

Goed contact

Goede begeleiding tijdens sollicitatie. Altijd voor en het sollicitatiegesprek contact. Alle afspraken worden goed geregeld. De terugkoppeling is ook goed.

• Ik ben Technische Professional

Goede communicatie en persoonlijke begeleiding

Ik ben erg tevreden over het proces naar mijn nieuwe baan. Sjoerd benaderde me via Linked met een interessante functie. Na een prettig kennismakingsgesprek heeft hij me een tweede functie voorgelegd die nog beter bij me paste en deze is het geworden. Tijdens het proces bleef hij in contact en heeft hij me begeleid tot en met de onderhandelingen, wat erg prettig was. Door goed te luisteren waar ik sta in mijn looobaan en wat ik zoek heeft Sjoerd me geweldig geholpen naar de volgende stap in mijn carriere. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Professioneel en Persoonlijk

Ik heb een goede ervaring met Comaen. Al zo'n 8 jaar een leuk contact met Sjoerd. Hij heeft aandacht voor mijn persoonlijke wensen, aandacht voor dat wat bij mij past. Geen gepush, altijd bereikbaar, goede, praktische en snelle communicatie. Nu via Comaen de baan gevonden op een plek waar ik me thuis voel. :)

• Ik ben Technische Professional

Snel gehandeld van eerste telefoontje naar eerste werkdag

Heb een goede ervaring met Comaen, Alex om precies te zijn. Op een dinsdagmiddag gebeld, volgende dag al een gesprek en een baanaanbod en de maandag erna al de eerste werkdag. Er is vooral heel erg snel gehandeld en dat bevalt me wel. Arbeidsvoorwaarden zijn ook zeker goed en heb een leuke baan waar ik het naar mijn zin in. De begeleiding vanaf eerste moment is goed en tussendoor ook geregeld contact om te vragen hoe het me bevalt.

Uitstekend, vrij en eenvoudig

Makkelijk in de omgang, altijd vrij voor een appje en/of uitleg. En gewoon goede service met mooie kansen voor de gedetacheerde. Bedankt Yves!

• Ik ben N.v.t.
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? N.v.t.

Open, oprecht, vertrouwd

Comaen heeft mij laten zien dat in hun manier van werken eerlijkheid en vertrouwen voorop staan. In vrijblijvende en plezierige gesprekken heb ik ervaren dat Comaen echt geïnteresseerd is naar mijn verhaal. Top bedrijf!

• Ik ben N.v.t.

het was een goede ervaring

Ik heb nu een hele goede baan, de communicatie en procedure ging heel vlot en soepel.

zeer prettig

Wat ik heel fijn aan Comaen (Liam) vind is dat ze open en eerlijk zijn. Je weet precies waar je aan toe bent en als je ergens mee zit willen ze je daar altijd bij helpen.

GEWELDIG!!!

Beste ervaring ooit en geweldige services. Mijn beste dank aan: Yves Bindesrisingh en Steve Promes. Met heren zoals hun die je begeleiden is werken een geweldige ervaring!

Professionele en goed

Ik ben door Comaen benaderd via LinkedIn. De communicatie verliep vlot, professioneel en netjes. Ik ben helemaal tevreden met mijn nieuwe baan!

Fijne begeleiding en snel

Prettige begeleiding en goede communicatie. Ik werd altijd snel geholpen als ik vragen had. Binnen een week of twee heeft Comaen meerdere sollicitatiegesprekken geregeld en dat heeft me geholpen om een passende baan te vinden. Ik ben zeer tevreden en bedankt!

Prettig contact, open, luisterend

Het persoonlijk contact is prettig en open. Ze luisteren goed en voelen goed aan bij welk bedrijf je zou kunnen passen.

Prettige samenwerking....

Duidelijke afspraken en alle afspraken zijn nagekomen. Positief ingesteld mensen.

Goeie ervaring

Goeie ervaring

• Ik ben N.v.t.

Goed contact en snel schakelen

Na eerder goed contact te hebben gehad, nam Comaen precies op het juiste moment weer contact op. Het contact kwam op het moment dat ik net weer begon te kijken naar een nieuwe uitdaging. Comaen luisterde goed naar mijn wensen en kon met goed advies mijn zorgen wegnemen. Twee weken na het hernieuwde contact heb ik al kunnen tekenen voor een mooie nieuwe uitdaging.

Tappersweg 14 37

2031EV Haarlem