Snel

Ik was net van het buitenland geëmigreerd en heb mijn profiel op linkedIn geplaatst. Na ongeveer een maand was ik benaderd door Steve en al binnen een week een zoom meeting over de eventuele mogelijkheden van een baan. Heel kort na de meeting al update gekregen over een passende functie, communicatie was heel goed. Ze hadden me ook geholpen met voorbereiding voor de interview wat ik heel belangrijk vond. Kort na de eerste gesprek al een update gekregen dat ik voor een 2de gesprek werd uitgenodigd. Na een succesvol loop van interviews kreeg ik de nieuws dat ik de baan heb gekregen. Uitgenodigd door Comaen om mijn contract te tekenen. Heel goed communicatie tijdens, kijken naar je wensen en achtergrond zodat je een passende functie krijgt. Lief en heel professional team. Ook nog na in dienst bij de werkgever goed communicatie voor follow up van het baan.

• Ik ben N.v.t.
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? Ja

Persoonlijk en betrokken

Sjoerd was persoonlijk en betrokken bij het hele traject. Gefocust op kwaliteit en het zoeken van een uitdaging die bij mij past in plaats van het perse willen invullen van een positie op dat moment beschikbaar is. Erg verfrissende werkwijze!

Prettig contact en persoonlijk

Comaen heeft een baan voor mij gevonden die ik in eerste instantie niet zelf had bedacht. Door goed naar me te luisteren en door de markt te kennen hebben ze een goede match weten te realiseren. Mijn contact bij Comaen is Sjoerd. Hij is altijd bereikbaar en helpt goed in het proces.

Professioneel recruitment bureau

Zeer tevreden! Comaen was en is altijd bereikbaar! Comaen stond altijd voor mij klaar mocht ik vragen hebben. Tijdens de sollicitatie procedure was Comaen eerlijk en luisterde ze goed naar mijn wensen. Thijs is mijn eerste contact bij Comaen geweest. Hij luisterde naar mijn wensen en deed zijn best om ze te realiseren. Allebei Thijs en Sjoerd hebben hun best gedaan in het vinden van een plek die op mijn wensen aansluit.

• Ik ben Technische Professional

Veel persoonlijk contact , altijd beschikbaar en zeer vriendelijk.

• Ik ben Technische Professional

Fijne communicatie en snel antwoord

Sjoerd heeft via LinkedIn een bericht gestuurd en een gesprek was binnen twee dagen ingepland. Hij heeft een duidelijk beeld over de vacature gegeven. We hebben alles eerlijk besproken en afspraken gemaakt. Hij luistert naar je wensen en doet zijn best om zo veel mogelijk persoonlijk contact te hebben. Ik wordt gebeld op de dag van mijn afstuderen, mijn eerste werkdag en zelf op mijn verjaardag. Ook biedt Comaen een hele goede arbeidsovereenkomst. En een goede budget voor zelfontwikkeling.

• Ik ben N.v.t.

Prettig contact en snelle responce

Goed contact met Alex. Duidelijk en helder intake op een prettige informele wijze. Contact verliep soepel en snel. Comaen ervaren als een zeer fijne partij om mee in zee te gaan!

Bedankt

Goed geholpen aan een baan die bij mij past.

• Ik ben Technische Professional

Fijne communicatie en denken graag mee om een passende baan te vinden.

Na het afstuderen zelf een baan gevonden, dit was niet wat ik zocht toen contact gezocht met Comean. Door fijne gesprekken met je te voeren zoek Comaen meerdere werkgevers die bij je wensen en eisen passen. Daarnaast vond ik het een fijne begeleiding om een keuzen te maken in de vervolg stappen. Dankzij Comean heb ik binnen een maand een nieuwe werkgever gevonden.

Goed contact gehad met Comaen

Op een fijne en snelle manier geholpen door Comaen. Er is goed meegedacht met mij.

Denken met je mee

Ze zijn heel goed in bekijken wat je wil in je carriere, om uit te zoeken wie jij bent. Daarop acteren ze naar hun klanten om te kijken of er een match is. Ze nemen de tijd om je te begeleiden in alles van eerste contact tot tekenen contract. Daarnaast zijn ze zeer attent en niet de standaard CV schuivers die je veel tegenkomt.

• Ik ben Technische Professional

Excellent service and extremely efficient

Excellent service and speedy actions by Jasper Bakker. I would definitely recommend Comaen to others looking for employment. The staff is extremely friendly and knowledgeable. They will go above and beyond their duties.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Goede match!

Het vinden van de juiste match is ook n expertise, knap gedaan Comaen!

2e keer raak

Bij 2e bedrijf waar ik werd voorgesteld kon ik aan mijn nieuwe baan beginnen via een detavast constructie. Sjoerd heeft vooral een talent om het juiste bedrijf bij de kandidaat te vinden. Inmiddels ben ik bij mijn nieuwe werkgever in vaste dienst.

Goed persoonlijk contact

Comaen is goed op de hoogte van de markt en is een stuk beter dan veel andere partijen in het vinden van een plek die aansluit op je wensen.

Professionele begeleiding

Zeer prettig contact gehad geduurende de gehele selectie procedure. Begeleiding is flexibel, informeel en inhoudelijk erg goed.

Goede begeleiding en voorwaarden

In 2019 via LinkedIn contact gekregen met Comaen. Daarna diverse interessante vacatures aangeboden gekregen. Uiteindelijk een mooie nieuwe uitdaging gevonden die helemaal aansluit op mijn ambitie en wensen. De professionele hulp en begeleiding zijn erg prettig en geven echt de doorslag.

• Ik ben Technische Professional

Prettig en professioneel recruiter bureau.

In 2016 heeft Comaen mij via LinkedIn benaderd met een leuke uitdaging, een volgende stap in mijn carrière. Na een leuk kennismaking gesprek destijds, heeft Comaen mij voorgesteld bij een bedrijf waar ik tot op heden met plezier heb gewerkt en ook waar ik zeer tevreden was destijds met het begeleidingstraject van Comaen. Na een reorganisatie vorig jaar in het managementteam binnen het bedrijf, is het plezier in het plezier in het werk en de uitdagingen sterk afgenomen. Kortgeleden werd ik weer benaderd door Comaen met een nieuwe uitdaging. Vervolgens had ik weer een goed gesprek met Comaen, tevens een goed gesprek gehad met het nieuw bedrijf waar ik binnenkort aan de slag ga. Ik kijk weer naar uit naar een plezierig begeleidingstraject van Comaen.

• Ik ben Technische Professional

Perfecte begeleiding voor de volgende stap in je carrière

Comaen heeft samen met mij gezocht naar een nieuwe functie. Deze hebben we gevonden en wat ben ik er blij mee! Tijdens de sollicitatie procedure was Comaen eerlijk, transparant en luisterde ze goed naar mijn wensen. Ze vonden een nieuwe functie bij een bedrijf wat boven verwachting bij mij past. Echte professionals die hun vak serieus nemen. We hebben veel prettige gesprekken gehad waardoor ik echt het gevoel kreeg dat ze voor een perfecte match wilden gaan. Niet alleen voor het bedrijf waar ze voor werven maar ook voor mij. Dit is ze dat ook uitermate goed gelukt. Comaen stond altijd voor mij klaar mocht ik vragen hebben en waren over alles eerlijk. Deze toppers laten zien wat Recruitment is en tillen het naar een nieuw niveau!

Een perfect eerste begin

Na het lezen van die reviews was ik aardig onder de indruk hihi

Super organisatie

De medewerkers van Comaen hebben gedaan wat ze beloofden door een super goede communicatie. Ik werd continue op de hoogte gehouden, waren altijd goed bereikbaar. Zeker aan te bevelen om met Comaen zaken te doen.

• Ik ben Technische Professional

Wil je doorgroeien naar je huidige functie?

Iedereen snapt denk ik zelf wel wat het antwoord op die vraag is; Natuurlijk niet. Toch heb ik een aanbod gekregen waar dit als een voordeel gemeld werd. Natuurlijk hoor ik je al denken, foutje kan gebeuren toch? Dat is helemaal waar, maar als je dan ook zonder ironie je bericht begint dat je "met belangstelling je profiel gelezen hebt", dan krijgt het geheel toch een beetje een vies smaakje. Het is dus vrij duidelijk dat hier helaas weer sprake is van de zeer vervelende trend van het versturen van het spammen van zo veel mogelijk mensen in de hoop dat iemand hapt. Normaal zou ik dit ook negeren, zoals de vele van deze vezoeken maar in berichtje zelf gepocht word dat 100% Comaen zou aanbevelen. Om die reden heb ik toch even de moeite genomen om dit in te vullen. Hou op met de tijd van mensen te verspillen door te spammen. Gerichte aanbiedingen zijn prima en zeer gewenst, maar met dit gedrag zorg je er voor dat je jezelf (terecht) een slechte naam geeft. Dus bij deze; <100% beveelt dit bedrijf aan.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Begeleiding sollicitatieprocedure N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Ik ben Technische Professional
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? Nee

Bedankt voor je reactie. Wij staan altijd open voor punten waar wij van kunnen leren. Wij vinden het vervelend dat jij een mindere ervaring hebt gehad. Intussen is er contact geweest en heeft onze Consultant aan je uitgelegd wat er is gebeurd. Daarvoor heeft hij zijn excuses aangeboden. Bij Comaen kiezen we juist voor een persoonlijke benadering, waarbij de drijfveren van een kandidaat het uitgangspunt zijn. Wij vinden het jammer dat wij deze indruk in eerste instantie niet hebben kunnen achterlaten bij jou. Wij wensen je veel succes in je huidige baan! Jacob, Manager Operations Comaen.

Prettige en open manier van communiceren en zakendoen.

De medewerkers zijn prettig om mee te praten en weten goed wat belangrijk is bij het vinden van een nieuwe baan. De begeleiding tijdens het hele traject heb ik als erg prettig ervaren.

• Ik ben Technische Professional

Goede en persoonlijke begeleiding.

Na benaderd te zijn door Jasper toch maar eens besloten het gesprek aan te gaan. Na een eerste telefonisch gesprek heb ik een zeer prettige meeting gehad waarbij er uitgebreid aandacht werd besteed aan het opbouwen van mijn persoonlijk profiel, mijn wensen en mijn verwachtingen. Tijdens het gehele proces regelmatig contact met elkaar gehad om alles te bespreken. Ook bij de gesprekken met de werkgever nette begeleiding en feedback gehad. Uiteindelijk heb ik het proces als erg prettig ervaren en ben ik Comaen erg dankbaar voor het helpen vinden van deze nieuwe uitdaging.

Right time, right place!

Volkomen onverwacht liep mijn overstap van zelfstandige naar een dienstverband uit op een teleurstelling door een faillissement. Nadat ik mijn profiel op LinkedIn bijgewerkt had kwam al snel contact tot stand met Tim van Comaen. Vrijwel direct kwam Tim met een vacature die mij echt aansprak. Een eerste kennismaking met het betreffende bedrijf was heel snel geregeld, en een tweede volgde 2 dagen later al. De klik bleek wederzijds, en weer een dag later had ik alweer een nieuwe baan!