Er worden hoogwaardige materialen gebruik. De installatie wordt uitgevoerd door vakmensen.

• Betrouwbaarheid

Was een prettige samenwerking. Een probleem gehad met montage ( monteur door zijn knie gegaan dus die kon niet verder ) Richard en collega tot in de avond bezig geweest om onze keuken in orde te maken. Helemaal top!!!

• Betrouwbaarheid

InHuiz is een zeer betrouwbaar bedrijf. De werkzaamheden waren goed georganiseerd, voorbereid en uitgevoerd. We zijn zeer tevreden over het resultaat. Een van de redenen waarom we InHuiz kunnen aanbevelen is dat InHuiz alle inkoop van materialen, organisatie en begeleiding van de werkzaamheden uitstekend verzorgt.

• Betrouwbaarheid

Een prettige en praktische begeleiding vanaf de oriënterende fase tot het plaatsen en de nazorg.

• Betrouwbaarheid

Uiterst positieve ervaring met InHuiz. Korte communicatie lijnen en zaken worden direct beantwoord of geregeld. Kortom, absoluut een bedrijf om in de toekomst wederom zaken mee te doen. Wij kunnen InHuiz iedereen aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Fijne samenwerking en ook de werklui zijn zeer prettig om mee te werken, zijn vakkundig en leveren vakwerk

• Betrouwbaarheid

Het team is op elkaar ingespeeld en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Prima eindresultaat.

• Betrouwbaarheid

No nonsense uitleg en goed inzicht in wat wél mooi is en past en wat niet. Er is ook goed meegedacht met onze situatie om ook het maximale rendement te halen uit onze keuken. Al met al gaf Richard ons veel vertrouwen en hebben we er een fijne ervaring aan overgehouden.

• Betrouwbaarheid

Super tevreden! Kan InHuiz iedereen aanbevelen!