Echt top!

Uitstekend en vakkundig geholpen van de oriëntatiefase tot de montage. Dat is wel even wat anders dan op de koffie bij een opdringerige keukenzaak. Hier wordt écht de tijd voor je genomen en écht naar je geluisterd als het gaat om smaak en budget. Eerlijk, open en transparant. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. En gaat er iets niet helemaal volgens plan? Dan wordt het geregeld zonder vragen en gedoe. Erg fijn. Dus ben je op zoek naar een bedrijf die al je verbouwzorgen wegneemt en net dat extra stapje zet? Zoek dan niet verder.

• Website

Persoonlijk, snel, eerlijk en betrouwbaar

Mooie spullen die passen bij onze smaak. Goed en persoonlijk advies, nemen de tijd voor je. Hebben niet heel veel staan, maar wat ze hebben staan, past in deze tijd. Wij hebben diverse zaken afgelopen met heel veel keukens en badkamers, maar niets kunnen vinden wat wij mooi vonden. Bij InHuiz zijn we daarentegen meteen geslaagd!

Mooie kwaliteit

De materialen die InHuiz gebruiken zijn van goede kwaliteit. De keuken is met zorg gemonteerd en heeft een prachtige luxe uitstraling gekregen. Badkamer verliep qua montage minder soepel maar is naar tevredenheid opgelost. Heel blij met eind resultaat.

Uitstekende service

Ik heb de service en vakmanschap van InHuiz als zeer professioneel en prettig ervaren. InHuiz denkt echt met je mee ook wanneer je, je wensen achteraf nog wijzigt doen ze hun uiterste best omdat voor je aan te passen. Tessa Kos

Uitstekende Service

Wij zijn super blij met het resultaat en het werk dat Richard levert. Zorgt voor vakmanschap en heeft overal contacten. Ook al woonde wij in het buitenland, Richard zorgde dat alles uit handen werd genomen zodat wij ons geen zorgen hoefde te maken over leveringen.

• Website

fantastische keuken ontworpen en uitgevoerd!

Samen met Richard onze nieuwe keuken ontworpen. Door hem voorzien van perfect advies en praktische oplossingen. Ook in de uitvoering / het plaatsen en montage van de keuken meer dan keurig geholpen! Perfect. Wij genieten er iedere dag van!

• Website N.v.t.

Prettig en goed.

Appartement gekocht waar nogal wat werk inzat. Samen met Richard een plan gemaakt voor de totale verbouwing. Kamers, keuken badkamer. Dit in 3 maanden gerealiseerd met een prachtig resultaat. Wij wonen er tot volle tevredenheid.

Geweldige klantreis !

Voor onze nieuw te bouwen woning waren wij op zoek naar een keuken die het centrale middenpunt van ons huis moest worden. Afgeschrokken door de bezoeken die we aan grote bedrijven hebben gebracht en de vele slechte revieuws die er online te vinden zijn, kwamen we bij Inhuiz terecht. Van orientatie en advies, tot aan levering, installatie en service: een geweldige ervaring. Een keuken is een van de grootste investerigen in een woning, dus je moet echt vertrouwen hebben in de partij waarmee je in zee gaat. Dat vertrouwen heeft Inhuiz meer dan waar gemaakt. Het persoonlijke contact, het mee denken, de flexibiliteit en adequate opvolging van onze vragen: precies wat je mag verwachten van zo'n project.

• Website

vakwerk geleverd en geheel ontzorgd

Na 23 jaar was het tijd om onze parketvloer te vervangen. We hebben 5 jaar geleden Richard (personal living) onze keuken en badkamer laten verbouwen daar waren we al super tevreden over (dank ook aan Eddie Heinen) dus was de keus weer snel gemaakt, nu dan voor InHuiz. Wederom top werk geleverd, prachtige vloer van keramisch parket met vloerverwarming. Verder gehele woonkamer en hal laten opknappen inclusief plaatsen van een gashaard. Resultaat is schitterend. Richard, Eddie en team super bedankt weer voor het prachtige werk en de super samenwerking.

Petje af voor InHuiz

Ik heb vorig jaar met InHuiz het plan opgestart tot een complete verbouwing van mijn keuken. Tijdens de voorbereiding heb ik uitstekende adviezen gekregen over de inrichting, keuken, apparatuur en de layout. Samen hebben we het plan tot in detail in elkaar gepuzzeld. Toen de werkzaamheden bezig waren zat plotseling Nederland in een lockdown. Desondanks is InHuiz er in geslaagd alles perfect en ruim binnen de planning af te krijgen. Zonder stress en het resultaat is top: alle details kloppen en exact zoals ik het wilde. Petje af!

Goede service!

Ondanks de Coronacrisis alle medewerking gehad en service. Vrijwel altijd direct of bijna direct antwoord op mijn vragen. Service was top.

Verbouwen zonder stress

Voor een renovatie van benedenverdieping en badkamer samengewerkt met InHuiz. Goed advies bij het maken van de nieuwe indeling, de tekeningen en de keuze van de materialen. Duidelijke offerte met inzicht in kosten materialen en uren. Verbouwing is goed volgens planning verlopen met constante terugkoppeling naar ons als bewoners. Uitgevoerd door zeer ervaren mensen die echt meedenken over de beste oplossing. Wanneer iets onverwachts mis ging, werd dit direct opgepakt en opgelost. Heel blij met het eindresultaat. Ondanks de omvang van de verbouwing is deze zonder stress verlopen. Wij werden volledig ontzorgd.

Heeft onze verwachtingen overtroffen

Ondanks dat wij zelf altijd neigen naar basic en veilig, kwam Inhuiz met een voor ons iets gewaagder ontwerp. Ik ben erg precies ook in detail. Maar bij Inhuiz hebben ze al onze verwachtingen naar uiterst tevredenheid overtroffen.

• Betrouwbaarheid

De juiste mix kwaliteit, prijs en deskundigheid

Door de persoonlijke aandacht en de snelheid van reageren op onze vragen hadden win al snel de overtuiging bij InHuiz aan het juiste adres te zijn en dat is ook gebleken. Onze keuken is geleverd op het afgesproken tijdstip en vakkundig geplaatst. Top!

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over de samenwerking

Onze ervaring met InHuiz is zeer positief. We hebben een omvangrijke verbouwing van keuken, badkamer, toiletten en vloer laten uitvoeren. Sterke punten zijn de persoonlijke benadering, korte lijnen vooraf en tijdens uitvoering. Ook wanneer tijdens het werk maatwerk nodig bleek was dit geen enkel probleem. Hebben het gevoel gekregen dat pas als wij tevreden waren de klus voor hen af was. De kwaliteit en het afwerkingsniveau is hoog. InHuiz biedt een totaaloplossing waardoor ook het regel- en planwerk je uit handen genomen wordt. Zou ze zo weer inschakelen.

• Betrouwbaarheid

Fantastische keuken, zowel ontwerp en advies, als materialen als montage.

Voor ons nieuwbouwhuis bij Richard van Inhuiz langs gegaan voor de keuken. Met name de indeling van de ruimte was onze uitdaging. Snel tot een mooi ontwerp qua indeling gekomen. Later terug gekomen voor het kiezen van kleuren en materialen. Montage ging ook volgens afspraak en keurig op tijd. Wij zijn enorm blij met onze keuken!

Richard is altijd goed bereikbaar, heeft een mooie showroom en verkoopt keukens en badkamers van goede kwaliteit. Erg blij met de upfall shower van xenz ook!

• Betrouwbaarheid

Richard Stomphorst verzorgde in 2017 onze complete verbouwing. Zijn team aan vakmensen is weergaloos, die ook onderling de volgorde en doorlooptijd van hun activiteiten op elkaar afstemden. De after-sales is tot op de dag van vandaag uitstekend verzorgd. Bij een verbouwing, klein of groot, beveel ik mede namens mijn vrouw, Richard en zijn InHuiz team van harte aan.

• Betrouwbaarheid

Er worden hoogwaardige materialen gebruik. De installatie wordt uitgevoerd door vakmensen.

• Betrouwbaarheid

Was een prettige samenwerking. Een probleem gehad met montage ( monteur door zijn knie gegaan dus die kon niet verder ) Richard en collega tot in de avond bezig geweest om onze keuken in orde te maken. Helemaal top!!!

• Betrouwbaarheid

InHuiz is een zeer betrouwbaar bedrijf. De werkzaamheden waren goed georganiseerd, voorbereid en uitgevoerd. We zijn zeer tevreden over het resultaat. Een van de redenen waarom we InHuiz kunnen aanbevelen is dat InHuiz alle inkoop van materialen, organisatie en begeleiding van de werkzaamheden uitstekend verzorgt.

• Betrouwbaarheid

Een prettige en praktische begeleiding vanaf de oriënterende fase tot het plaatsen en de nazorg.

• Betrouwbaarheid

Uiterst positieve ervaring met InHuiz. Korte communicatie lijnen en zaken worden direct beantwoord of geregeld. Kortom, absoluut een bedrijf om in de toekomst wederom zaken mee te doen. Wij kunnen InHuiz iedereen aanbevelen.