Andreas en zijn vrouw hebben ons woning behangen (Renovlies en glasweefsel) met een uistekend resultaat. We zijn er erg tevreden! Aanrader. Andreas had aan het begin goed uitgelegd, wat de verschill tussen Reno en glasvlies is. Bedankt ook voor de informatie.

• Totaal oordeel offertestadium
  • Nakomen afspraken
  • Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken
  • Professionaliteit
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

We waren met hun werk heel tevreden!

We kregen heel snel een offerte. De prijzen waren acceptabel. Ze begonnen zelfs wat vroeger dan eerst gepland en dan ging alles best snel. Fijn dat er contacten met andere bedrijven waren. zo kon het werk gecoördineerd worden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Professionalismus
  • Zuverlässigkeit
  • Beilegung von Beschwerden
  • Preis- und Qualitätsverhältnis
  • Wie haben Sie unser Unternehmen gefunden? k.A.
  • Wenn anders: Andreas was de buurman
  • Warum haben Sie sich für diesen akkreditierten Maler entschieden? k.A.
  • Wenn anders: omdat hij bekwam en vriendelijk overkwam
  • Ihre Tipps für dieses Angebot k.A.

Prima vakmensen en bijzonder vriendelijk!

Buitenschilderwerk netjes geprepareerd en geschilderd. Helemaal tevreden met de mensen en het afgeleverde werk. Kan ze aanbevelen aan iedereen.

snel en zorgvuldig

Een zeer persoonlijke vakman die snel en zorgvuldig werkte. De afspraken verliepen zonder problemen. We nemen hem graag weer in dienst.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Excellent and fast work

AS Schildersvakbedrijf painters were very helpful and friendly, and visited our home to advise on color choice before the job. During the work they were very quick and efficient with good attention to detail. We are very happy with the result.

• Would you recommend us? Yes

Betrouwbaar, goede service en mooi eindresultaat!

Van offerte tot eindresultaat zijn wij zeer tevreden. Andreas is zeer correct en eerlijk, geeft goed advies, communiceert goed/maakt duidelijke afspraken en komt deze na. Een betrouwbare en kwalitatief goede schilder die wij aan iedereen willen aanbevelen.

Top schilder met goede prijs/kwaliteit verhouding

Met Andreas kun je ervanuit gaan dat je kwaliteit aan een nette prijs in huis haalt. Komt afspraken altijd stipt na. Als je vragen over de offerte hebt, zorgt hij altijd voor een begrijpelijke onderbouwing. Kortom, absolute aanrader!

Zeer tevreden!

AS schildersvakbedrijf heeft keurig werk geleverd. Ik ben zeer tevreden. Ze werken heel precies en netjes.

Geweldig vakman!!

Andreas heeft bij mij de hele woning behangen en geschilderd en dat heeft hij fantastisch gedaan! In de aanloop van de uitvoering van de opdracht was het contact heel prettig. Hij kwam persoonlijk langs om alle details door te spreken, dacht met mij mee en kwam zelf ook met ideeën. Ook was hij heel realistisch over wat haalbaar was en wat niet. De offerte moest hij uitbrengen op basis van tekeningen, maar direct nadat hij in mijn huis aan de slag kon heeft hij de offerte (ten gunste van mij) bijgesteld. Ook tijdens het werken in mijn huis hield hij mij van alles op de hoogte en weer dacht hij mee. Hij werkt netjes, snel en alles ziet er mooi uit. Andreas is een echte vakman en ik kan iedereen aanraden om met hem in zee te gaan!!

Hartelijk bedankt voor de moeite voor zo een mooie en uitgebreide review. Nu woont uw in uw eigen huis en ik hoop, u heeft lang veel plezier daarmee.

Top job!

Hele fijne mensen om in je huis te hebben om te schilderen; en ze leveren vakwerk!👍 We zijn heel tevreden, ook omdat t nog voor de Kerst klaar was. Er werd snel en vakkundig gewerkt en goed gecommuniceerd!! Bedankt, Andreas!

Hartelijk bedankt voor uw leuke review. Wij hadden veel plezier in zo een mooie gebouw te werken.

Fantastisch en erg klantgericht

Werkt erg netjes en levert tijdig op

Hartelijk bedankt voor de review. Ik ben er erg blij als echte klanten een reactie geven.

Erg tevreden

Andreas en Da hebben 2019 ons nieuwbouw met Renovlies behangen. Wij zijn er erg tevreden over het resultaat. De communicatie kan niet beter. Dank aan jullie...

Beste Andreas, Marieke hartelijk bedankt voor jullies review. Leuk dat jullie ook na een jaar tevreden zijn met ons werk. Verder veel plezier met de behang- en schilderwerk.

Over AS Schildersvakbedrijf

Wij zijn een flexibel bedrijf met oog voor detail en ambachtelijke technieken. Bij ons is service geen woord, maar een manier van werken. De wens van de klant staat ten alle tijden centraal. Vandaar dat wij investeren in een persoonlijk contact en realistische adviezen. AS Schildersvakbedrijf is gespecialiseerd in Onderhoud, Gevelrenovatie, Renovatie, Behangwerk, Dekoratief schilderwerk voor zowel de particuliere als zakelijke markt .

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder