
Ik ben vanwege het karakter van mijn werk blij er enige flexibiliteit is en er word gebeld als er mogelijkheden zijn om agenda te dichten en die mogelijkheid bestaat om dit aan te geven bij de balie, en Erg blij ze mogelijkheden zien bij behandeling ook al is het onverwacht. Ze toch helpen
Ik ben zeer angstig maar ben er erg goed doorheen geholpen
Vroeger was het super georganiseerd echt perfect!! Nu is het net een fabriek en heb al meerdere malen meegemaakt dat de gemaakte afspraken zonder (telefonisch)overleg verplaatst worden. Ook 2x gebeurd dat ik belde en na ruim een uur een bandje gehoord te hebben het maar heb opgegeven, dus dat ze telefonisch gewoon niet bereikbaar zijn op een doordeweekse dag.
Na melding klacht snel , tussendoor en adequaat geholpen. Wel tijdelijke oplossing. Voor definitieve oplossing een afspraak gemaakt. Pas na 2,5 maand!
Goede behandeling door ervaren personeel!!
jammer dat er elke keer een andere tandarts is, vandaag een invaller gekregen. Ook bleek dat er in de computer een fout stond waardoor ik geen automatische mail kreeg met herinnering voor controle. Erg vreemd en jammer want nu was het 1 jaar gelede dat ik geweest was. Mocht ik volgende keer geen goede tandarts krijgen dn zal ik een andere praktijk gaan zoeken. grt. Lisette Uitdewillegen
Prima praktijk, vriendelijke en proffessionele medewerkers. Wel lange wachttijden voor een afspraak. Toen de praktijk nog beneden was, was er nooit een wachttijd, altijd een plekje te vinden voor controle of wat ook. Het is nu groter en er werken veel meer mensen, net zoals overal met een manager. Dan wordt t dus weer ingewikkeld gemaakt. Onpersoonlijker, nooit bij eigen tandarts en een afspraak maken is een uitdaging
Opmerking: 1. Ik ben geholpen door 2 personen, deze evaluatie is in te vullen voor slechts een behandelaar uit het team. 2. De behandelruimte kan verbeterd worden. Gebruik van mobiele telefoons wordt ontmoedigd, maar alternatief is er niet veel lectuur of afleiding (bv sport op tv oid). De ruimte oogt wat steriel, misschien ook wenselijk, maar nodigt niet uit tot interactie, dus blijft voor veel klanten/patiënten de telefoon toch het middel voor afleiding om de wachttijd te overbruggen
Erg lief naar de kinderen met goede uitleg waar nodig. Erg vriendelijke en professionele benadering.
We zijn over gegaan van tandarts Willemse naar jullie praktijk. Sinds hij weg is hebben we 3 verschillende tandartsen gehad (ongeveer in 1,5 jaar tijd). Hierdoor hebben we nooit een vast gezicht gehad, en kan er ook geen vertrouwensband opgebouwd worden. Daarnaast was onze afspraak, die in eerste instantie in augustus stond, verzet naar november omdat er op maandag geen tandarts aanwezig meer was. Ik en mijn partner hadden een afspraak op de benedenverdieping. Deze kamers zijn niet van elkaar afgeschermd, waardoor je steeds het geluid hoorde van de andere behandelkamers. Dit is erg storend, en daarbij heb je daar dus totaal geen privacy. Je kon het boren en de andere cliënten gewoon horen. De tandarts zelf was erg vriendelijk, maar stelde zichzelf niet echt voor. Er stonden 2 assistentes bij, maar een groet kon daar niet echt van af. Tijdens de controle was er geen communicatie tussen mij en de tandarts. Zij ging met een haakje en spiegeltje door mijn mond heen, en noemde alleen een paar letters en nummers op die de assistent weer invoerde op de computer. Toen ze klaar was deelde tandarts mee dat er wat tandplak (of tandsteen, precies weet ik het niet) zat, en dat ik daarvoor een afspraak moest maken bij de preventieassistente. Voor ik het wist stond ik weer buiten de deur, enigsinds verbaasd dat dit niet meteen werd gedaan door de tandarts zelf. Toen we bij de balie kwamen werden we uiterst onvriendelijk behandeld. Ik wilde graag weer een afspraak op maandag (dit is namelijk mijn enige vrije dag), maar dat ging weer niet omdat er dan wéér niemand aanwezig was die ons kon helpen. De vrouw achter de balie werd erg ongeduldig omdat we echt moesten zoeken naar een moment waar het wel kon. Ze vroeg nog bot of ik dan niet op een ander moment kon komen. Toen we weer buiten stonden was het 10.20u, de tijd dat ik de afspraak had staan. Dus we zijn in de tijd van 1 aspraak samen behandeld, en hebben we nog aan de balie gestaan. We hadden in die tijd behandeld kunnen worden.
Er is bovenmatig veel tijd uitgetrokken en rekening gehouden met mijn angst. Met veel geduld en empathie is de behandeling zonder pijn goed verlopen.
.
super ervaring al 35 jaar bij kristen
Goede uitleg.
Zeer goed
Zeer prettig personeel
Goed, rustig, professioneel en hartelijk.
Vlotte mogelijkheid voor een behandeling na het afbreken van een stukje van mijn kies.
Fijne praktijk, vriendelijke balie-medewerkers.
Een vulling van een recent gerepareerde kies was gebarsten. De reparatie werd door de tandarts al omschreven als tricky. De nu ontstane schade heb ik gemeld, er werd binnen de praktijk overlegd en binnen het kwartier werd ik gebeld langs te komen.
De praktijk wordt steeds groter en maakt t ook onpersoonlijker, wat ik jammer vindt. Overleggen met de tandarts kan dus alleen als je een afspraak hebt.
Ik wordt altijd vriendelijk behandeld. Hoef ook niet lang te wachten.
Goed
Vlotte behandeling.
Ze verteld precies wat ze gaat doe en ze stelt mij gerust
Ireneplein 1
4702EX Roosendaal
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.