
Ik ben door ervaringen uit mijn jeugd erg bang voor en bij de tandarts. Heb het laatste consult als prettig ervaren.
Kundig en vriendelijk personeel.
met het vertrek op pensioen van onze vertrouwde tandarts, kregen we een nieuwe toegewezen en het zat gelijk goed, fijne man die goede uitleg gaf en zachthandig was .
Vriendelijk contact, betrouwbaar en zorgvuldig geholpen.
alles goed en vlot verlopen
Goed
Prima
Geen opmerkingen over de behandeling. Alleen de facturering. Tijdens de betaling via iDEAL wordt de taal veranderd in Engels. Dit bedrijf is echt de enige waar dat bij gebeurt. Heb het begin dit jaar gemeld maar het is dus nog steeds. Positief.... er kwam een reactie. Negatief ... het lag aan mijn instellingen. Ik weet nu dat het vertrouwd is
Aardig personeel,prima behandeling,veel kennis,wordt met je meegedacht
Al jarenlang ben ik patiënt en er wordt altijd goed geluisterd.
Volgende week wordt ik 77 jaar. Mijn hele leven lang altijd een mannelijke tandarts gehad. Een hele beleving. Zij deed het echt fantastisch. Bravo. Alleen geeft de patient gelegenheid om zijn plaatje rustig en kalm uit de mond te halen. Ook bij het einde het teug zetten aan de klikgeluiden kan zij beoordelen of het plaatje goed zit.
bij aanmelden wordt gezegd dat je naar boven moet en dan bij kamer 8. Helaas zijn de kamers boven niet genummerd
Naar vorige week te zijn geweest voor gaatjes nu goed behandeld kan nu ook niet meer mijn.tanden op mekaar zetten
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0165-533717, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]? Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Rianne, praktijkmanager
Je wordt altijd snel, vriendelijk en deskundig geholpen
Fijne communicatie, betrokkenheid en professionele behandeling.
goed
Ik was 7 minuten te laat en kon een nieuwe afspraak maken. Oké, prima als je een strak beleid hanteert. Maar als je ziet hoe vaak ik zelf meer dan 10 minuten moet wachten voordat ik geholpen word, vond ik het belachelijk. Ik maakte mijn punt bij de balie-assistente. Zij legde uit dat er 20 minuten voor de behandeling stonden. Blijkbaar zit er geen enkele speelruimte voor de behandelaars. Normaal maak ik me niet zo druk over dit soort zaken, maar dit was de zoveelste tegenvaller bij deze praktijk. Ik ben "meegekomen" van Tandarts Willemse, waar ik sinds mijn kindertijd al klant/patiënt ben. Van een klantgerichte gemoedelijke persoonlijke benadering ben ik in een tandenfabriek terecht gekomen. Ik ben niet blij met deze "move".
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0165-533717, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]? Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Rianne, praktijkmanager
Ik had last van mijn kies en ik dacht dat ik een gaatje had. De receptioniste vertelde dat ik eerst een afspraak moest maken om te kijken of dit zo was en we daarna een vervolgafspraak moesten maken. Ik snap dat jullie ook geld willen verdienen maar dit is wel heel erg aangezien ik voor die klacht kwam. Eenmaal aan de beurt kreeg ik een tandarts die ik nog nooit gezien had maakte eerst foto’s en keek daarna verder. Ik vond het geen prettige omgang het was nogal doorpakken en totaal niet vriendelijk. Uiteindelijk was er niks aan de hand maar na renpaar testjes zat er toch iets wat op een gaatje leek misschien.
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0165-533717, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]? Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Rianne, praktijkmanager
De reparatie van een afgebroken hoekje van de voortand heeft het in eerste instantie maar 3 uur gehouden. De tweede poging kon twee dagen later worden ingepland en lijkt nu te houden. Probleemloos een mislukking corrigeren geeft een goed gevoel.
Afspraak maken nooit probleem, wachtruimte ruim en netjes, behandeling altijd vriendelijk en geruststellend, resultaat goed. Waarom een andere tandarts? Echt niet….
-Circa 15 minuten in behandelstoel gezeten voordat de tandarts kwam -Na controle was tandarts gelijk weg en zag niemand meer. Lag in stoel met tissue op borstkas. Ik heb zelf maar tissue in prullenbak weggegooid en ben uit de behandelkamer weggegaan.
uitgebreide schoonmaakbeurt
Ik heb niet lang hoeven wachten. De tandarts vertelde wat ze deed en naar mijn idee deed ze dat goed.
Fijn geholpen en een correcte behandeling gehad
Nette ontvangst, zeer vriendelijk personeel alleen behandelruimte loopt door wat inhoudt dat je elkaar niet ziet maar letterlijk alles hoort...ben ik niet gewend van vorige tandartsen.
Ireneplein 1
4702EX Roosendaal
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.