Uğur Bey'in yanına gerçekten çok kötü bir durumda gitmiştik.Mevcut durumumuzla ilgilendi ve sonuna kadar bizimleydi.Sonuç olumlu geldi.Emeğine minnet ve şükür içindeyiz.Başarıları daim ve yolu açık olsun
Ots er af
Mijn ots is er van af
Tijdens lastige periodes is het fijn om gehoord en gesteund te worden door een vrouw als mevrouw Zengin. Ze weet wat ze doet, niet alleen juridisch maar ook als mens.
Mevrouw Zengin liet me weten dat ze haar best zou doen en dat heeft ze gedaan. Wij zijn u dankbaar
Staat altijd klaar voor al mijn vragen. Ik ben erg blij met haar.
Erg tevreden
Heel vriendelijk en eerlijk....echt ... Bedankt voor de inzet wat het überhaupt wordt ....dankje wel.....
Als hulpverlener heb ik de samenwerking met deze advocaat als zeer prettig en professioneel ervaren. Zij is betrokken, deskundig en heeft oog voor zowel de juridische als de menselijke kant van een zaak. Haar kennis van zaken is indrukwekkend en zij weet complexe situaties helder te analyseren. Tijdens zittingen treedt zij sterk en overtuigend op, met een goede voorbereiding en scherpe argumentatie. Cliënten voelen zich door haar gehoord en gesteund. Ik kan haar van harte aanbevelen aan zowel cliënten als professionals binnen de hulpverlening.
Ik ben blij
Ik vind mevrouw Zengin een topadvocaat en een leuke meid. Altijd vriendelijk, ik raad jullie haar als advocaat aan!
⭐⭐⭐⭐⭐ Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van mr. Kristina Jevtovic. Vanaf het eerste contact voelde ik mij gehoord en serieus genomen. Zij is professioneel, betrokken, duidelijk in haar communicatie en neemt de tijd om vragen te beantwoorden. Ook in een moeilijke en emotionele periode gaf haar deskundigheid en inzet veel vertrouwen. Ik ben dankbaar voor haar betrokkenheid, inzet en de wijze waarop zij ons heeft bijgestaan. Ik kan haar dan ook van harte aanbevelen.
Ik ben zeer tevreden over de begeleiding tijdens mijn zaak. Hoewel u niet persoonlijk aanwezig was bij de zitting, heeft u mij via Teams uitstekend ondersteund. De communicatie was duidelijk, u heeft alles goed uitgelegd en ik voelde mij goed voorbereid en geholpen gedurende het proces. Bedankt voor uw inzet en begeleiding.
Ik ben echt blij en tevreden!
Mevrouw Vurdelja is een topadvocaat! Zij komt altijd haar afspraken na en laat jou niet zitten. Dankjewel Mevr Vurdelja
Mevrouw MR. D. Vurdelja is een top advocate. Snel slim weet wat ze doet echt zo blij dat ze mij heeft vertegenwoordigt. Ik ben haar heel dankbaar!!!!
Geachte mevrouw K. Jevotovic, Via deze brief wil ik graag mijn oprechte dank en waardering uitspreken voor de uitstekende hulp die ik van u heb ontvangen. Ik had een vervelend probleem met een incassobureau en wist niet goed hoe ik dit moest aanpakken. Dankzij uw deskundigheid, inzet en professionele begeleiding is dit probleem volledig opgelost. Tijdens het hele traject was u zeer meegaand, begripvol en altijd bereid om te helpen en alles duidelijk uit te leggen. Uw professionele aanpak gaf mij veel vertrouwen en rust in een moeilijke situatie. Daarom kan ik u met volle overtuiging aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en professionele advocaat. Nogmaals hartelijk dank voor uw hulp en inzet. Met vriendelijke groet, Benny
Top advocaten kantoor die tot het uiterste gaan zou ze aan iedereen aanbevelen
Ik ben via mijn moeder terechtgekomen bij advocaat Yuce, omdat hij haar eerder ook al super goed had geholpen. Nu begrijp ik helemaal waarom zij hem had aangeraden echt een top advocaat! Hij heeft mij professioneel begeleid, nam altijd de tijd voor mijn vragen en gaf me echt het gevoel dat ik goed ondersteund werd tijdens het hele proces. Zeker een aanrader als je een betrouwbare en betrokken advocaat zoekt. Ik ben heel erg tevreden!
Ik ben ontzettend tevreden over de hulp en begeleiding van Mevrouw Jevtovic. Zij heeft mij niet alleen juridisch uitstekend bijgestaan, maar ook mentaal enorm ondersteund op een voor mij spannende dag. Haar betrokkenheid en begrip hebben echt het verschil gemaakt. Zij heeft mij heel goed voorbereid op het OM-hoorgesprek. We hebben van tevoren een afspraak gehad om de zaak uitgebreid door te spreken. Tijdens dit gesprek legde zij duidelijk uit wat ik kon verwachten, hoe ik mij het best kon verwoorden en wat voor straf zij verwachtte dat mij opgelegd zou worden. Ook gaf zij helder aan voor welke straf zij zou pleiten. Kort gezegd: ik ben echt super tevreden. Ik kan mevrouw Jevtovic van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een advocaat die niet alleen professioneel en scherp is, maar ook oprecht betrokken bij haar cliënt.
De communicatie verliep goed en alle adviezen waren nuttig en behulpzaam.
Ik wil graag een groot compliment geven aan Advocaat H.Yuce voor zijn uitstekende hulp bij mijn zaak. Vanaf het eerste contact was hij professioneel, vriendelijk en betrokken. Hij nam echt de tijd om alles duidelijk uit te leggen en hield me goed op de hoogte Dankzij zijn inzet en deskundigheid is alles snel en soepel afgehandeld. Een echte topper ik ben ontzettend tevreden en zou Advocaat H.Yuce zeker aan iedereen aanraden :)
Had geen ervaring met recbtszaken , dit was de eerste keer voor mij , maar ik ben blij dat ik voor dit advokatenkantoor (Fair) heb gekozen. Ik ben zeer vriendelijk ontvangen en zeer deskundig geholpen door mw Jevtovic. Daadkracht , deskundig ,empathie en betrokken , was helemaal geweldig. Mijn hartelijke dank hiervoor. Een ieder aan te raden om een van deze advokaten te nemen.
Vakkundig, aardig, behulpzaam, weet waar ze over praat. Tijdens de zittingen is ze een enorme steun. Dankzij haar adviezen en begeleider ben ik als pleegmoeder anders gaan denken en positiever ben gaan nadenken over bepaalde zaken waaronder de betrokkenheid van de biologische ouders. Zonder haar zou ik strijd blijven terwijl we nu kunnen samenwerken. Ik raad iedereen haar aan voor familie en jeugdrecht.
Zeer tevreden over de uitstekende dienstverlening van dit advocatenkantoor. Dankzij het professionele en nauwkeurige werk van meneer Yuce hebben we onze zaak succesvol gewonnen. De betrokkenheid, deskundigheid en heldere communicatie maakten het hele proces een stuk prettiger. Absoluut een aanrader!! Wat mij betreft meer dan 5 sterren waard!
Rijswijkseplein 786
2516 LX Den haag
Fair, voor onze cliënten.
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.