Ik heb aan mvr Zengin een top advocaat gehad.

Mvr Zengin is zeer vriendelijk en weet waar ze het over heeft. Ze heeft een hart voor haar cliënten.

Heel goed gegaan

Super goede advocaat. Ik ben erg blij mevrouw Zengin.

• Geholpen door: Shevîn Zengin

Heb mvr seker ervaren als zeer professioneel uistekende adviezen en een goede tactiek

Heb vanaf het eerste gesprek een goed gevoel gehad mij mvr seker Ze laat zien zich echt voor je in te zetten Gaf me echt uistekende adviezen waar ik wat aan had Ze is zeer professioneel en laat echt zien ook in complexe zaken de juiste tactiek te kiezen

Super efficient

Aangename ervaring, snelle en efficiënt handeling, positieve resultaat in ongelofelijk korte termijn. Echte aanrader!!!

Dankbaar

Ik ben mevr. Zengin dankbaar. Wat een lief en betrokken persoon…Bedankt Shevin!

Geweldig…

Advocaat Mr. S. Zengin heeft mijn zaak met zorg en deskundigheid behandeld. Haar advies was altijd accuraat en doeltreffend, waardoor we samen een moeilijke periode succesvol hebben afgesloten. Haar betrokkenheid en aandacht hebben mijn vertrouwen versterkt en ik ben haar enorm dankbaar voor de professionele bijstand die zij heeft geboden. Ik kan mevrouw Zengin van harte aanbevelen voor haar uitstekende juridische dienstverlening.

Professioneel en eficient

Mw. Vurdelja heeft mij geholpen in een omgangsregeling en gezag zaak. Zij reageerde snel op mijn e-mails en heeft mij goed geholpen om de feiten op een objectief manier door te brengen. Ik ben heel blij met haar hulp.

• Geholpen door: Danijela Vurdelja

Kon mij geen beter advocaat voorstellen!

Kon mij geen beter advocaat voorstellen!

Top advocaat

Heel goede ervaring

• Geholpen door: Sidar Epozdemir

Şeker is beste Advocaat ze heeft perfect gedaan

Ik was wanhopig om de zaak opgelost te krijgen, maar mevrouw Sarah is een zeer slimme advocaat en mijn zaak werd met succes afgerond. Bedankt, Sara Şeker

Adar

Een groot probleem binnen 1 dag opgelost. Bedankt

Berfu

Ze is een goed luisterende meid..

• Geholpen door: Sara Şeker

Zij heeft mij zeer goed geholpen bij de inhoudelijke zaak en dat heeft mij proces zeer gunstig uit laten komen en een zeer fijne samenwerking gehad.

• Geholpen door: Sara Şeker

Ik ben mevrouw Seker erg dankbaar dat zij mij verlost heeft van mijn vele problemen. Ze heeft haar volledig ingezet om mijn belangen te behartigen. U heeft een bijzondere plek bij mij! Nogmaals bedankt voor alles!

Goede communicatie

Korte lijnen tussen cliënt en advocaat dat vindt ik persoonlijk belangrijk.

• Geholpen door: Danijela Vurdelja

uitmuntend

Tegen de nacht aan herhaaldelijk lastiggevallen telefonisch en later fysiek door de politie omdat iemand zou zijn aangehouden op mijn scooter. Dankzij een goed gesprek van mijn advocaat per direct gestopt. Kon op dat tijdstip gelukkig nog bij haar terecht

Top advocaat

Advocaat S.Epozdemir heeft mijn zaak uitstekend behandeld. Professioneel, deskundig en succesvol. Een absolute aanbeveling!

• Geholpen door: Sidar Epozdemir

Uitstekende advocaat

De heer Yuce staat mij uitstekend bij! Hij is professioneel en zakelijk maar heeft ook oog voor jou als mens met emoties. Hij denkt mee en houdt mij goed op de hoogte over de voortgang van mijn zaak. Als ik vragen heb kan ik altijd bij hem terecht en krijg ik zeer snel een reactie van hem terug. Eerlijk gezegd kan ik mij geen betere advocaat indenken.

Dankbaar

Gedurende mijn proces, heeft mr. Yuce mij goed geadviseerd wat de kansen en risico's zijn. Hierdoor heb ik goed geinformeerd een beslissing kunnen nemen,. Met succes! ik ben mr. Yuce dankbaar!!

gul

ik raad jullie de fair advocaten aan ! de zaak is perfect opgelost dankjulliewel !

Advies

Yuce is een goede advocaat die mij het gehele proces op de hoogte heeft gehouden. Korte lijnen en scherp, meer dan blij geweest van zijn bijstand

Heel duidelijk Heel goed

Heel goed!

Mevrouw Seker heeft mijn zaak heel snel opgepakt en behandeld met goed resultaat. Zij is heel aardig, empathisch en stelt de juiste vragen. Zij is heel geduldig en goed in omgang. Ik ben haar erg dankbaar!! Ik raad haar zeker aan!

• Geholpen door: Sara Şeker

Mevrouw Jevtovic is professioneel heel realistisch en je kan op haar rekenen en geeft niet op

Mevrouw Jevtovic, Heeft mij zo erg geholpen dat iets wat onmogelijk leek te zijn toch mogelijk gemaakt door haar manier van communiceren naar de wederpartij toe. En is professioneel en strijdvaardig en geeft niet op en gelooft in haar cliënt. En dat geeft een vertrouwd gevoel waardoor alles een positieve wending krijgt. Ik raad iedereen mevrouw Jevtovic aan.

• Geholpen door: Kristina Jevtovic

Heel veel ervaring goede kennis

Zeer professioneel, zorgvuldig, deskundig en empatisch. Aanrader.

Over Fair Advocaten

Fair, voor onze cliënten.

Over Advocaatscore.nl